Hop til indhold
Pigeglad

Nye polske Anna i Sydhavnen – Wow!

Recommended Posts

Ved mit allerførste besøg i aften hos de berømte polske piger mødte jeg nye og netop ankomne Anna. Og hvilket syn! Wow! En ualmindelig køn og smilende ungpige med langt sort hår, de kønneste strålende og varme brune øjne og en lækker og helt igennem naturlig ungpigekrop.

Fra første sekund uspoleret og det sødeste, man kan tænke sig. Jeg havde (trods annoncens kønne fotos) ikke ventet at se så køn en pige, og jeg havde så slet ikke ventet en så strålende kemi med en pige, der er skabt så smuk. Men kønne Anna var med på en varm kæresteoplevelse, som er hvad jeg går efter, og jeg fik fra start til slut alt, hvad jeg kunne ønske mig. Smil, kys, kælen, glæde, indlevelse,- langt mere end jeg havde drømt om. Det er sandt, når hun siger i annoncen, at hun kan lide sex.

Min oplevelse var overraskende god. Trods stor aldersforskel var vores kemi straks god. Jeg er sikker på, hun er naturligt sød, og det virker, som om hun nyder og er helt afklaret med feriejobbet og forstår at få noget ud af det. Kemien blev nok ikke ligefrem skadet af, at jeg ikke undlod at vise min spontane glæde, og heller ikke af, at det faktisk senere viste sig, at vi havde noget fælles at tale om fra hendes verden. Jeg mærker i øvrigt, at hun er en meget velbegavet pige. Fik jeg også sagt,  hendes engelsk er aldeles perfekt?

Jeg kan give Anna min allerbedste anbefaling. Hun siger, modelbillederne er hendes; det har jeg svært ved helt at genkende, - men forskellen er i hendes favør. Det må være tilgivet, også hvis hun har særligt behov for ikke at blive genkendt for et par ugers flirt med dette frække erhverv. Jeg synes, hun er kønnere, og først og fremmest er hun mere naturlig og stråler mere. Der er også lidt sløring fra annoncens måltal. Hun er nok en anelse mindre end de 170 cm, og har til gengæld lige tilpas sul på sin naturlige og helt igennem velskabte ungpigekkrop.

Pas godt på hende. Hun er en perle. Hun bliver her vistnok højst et par uger.

/Pigeglad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå men Pigeglad, tak for en fin anmeldelse, jeg er sikker på at mange på siden her, er interesserede i supplerende oplysninger om pigen.

Jeg venter i hvert fald spændt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som svar til de spørgende starter jeg med at citere ordret fra anmelelsen: ”lækker og helt igennem naturlig ungpigekrop”; ”nok en anelse mindre end de 170 cm, og har til gengæld lige tilpas sul på sin naturlige og helt igennem velskabte ungpigekrop”.

Jeg forstår slet ikke, at flere detaljer kan være nødvendige :smile: , men går jeg med til at tilføje, at maven er helt flad, at brysterne nok er en størrelse B/C, og at alt er velproportioneret og flot, som man allerbedst kan forestille sig det på en supersød purung pige, der hverken er mager eller buttet. Jeg tror, hendes unge aldersangivelse er præcis.

Den kønne pige har overalt passet fornemt på sig selv og sin krop. Formentlig med sund føde og et godt liv. Der er absolut ingen tusser, piercinger eller implantater. Alt er velplejet og lækkert, også den glatte og glade mis.

Fik jeg sagt, at jeg oplevede hende supersød. Og brødre, hun bør kun være for dem, der vil værdsætte, please og passe på sådan en bedårende uskyldighed :-)

/Pigeglad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kysser hun dybt?

Må du bruge fingeren på/i hendes kusse?

Er hun stram?

Er det korrekt forstået, at der er flere piger på adressen? Hvis ja, har man mulighed for at vælge mellem dem ved en line-up? 

Må man holde hende i håret ?

/Takker

Redigeret af chatname

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår slet ikke, at flere detaljer kan være nødvendige :smile: ,

Flot anmeldelse  Pigeglad. Og du ved vel at uanset hvor meget du svarer, så kommer altid spørgsmål om flere detaljer. Det er som vampyrer der ikke går at mætte. 

"Hvis man må bruge fingeren i kussen, hvor langt op? Hvordan smagte hun. Hvis hun havde hår på fissen, hvor mange? Og hvilken kulør?"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas lad være med at behandle Pigeglad som et barn.

Pegeglad er en voksen mand, og jeg har fuld tillid til, at han selv kan svare for sig. 

Også voksne mænd kan hjælpe hinanden med svære ting i livet. Og han siger faktiskt "jeg forstår slet ikke", så jeg bare forklarer for ham det han ikke forstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ret sikker på, at billederne er ægte. Hun er meget køn, omkring 170cm, Flotte naturlige bløde (men faste) bryster - Det venstre lidt større end det andet, men bestemt lækre bryster! Hun er lidt tilbageholden, men hvis man får snakket med hende og løst lidt op, så er hun også vildt sød! Hun kysser men ikke med tungen.

Hende kunne jeg godt finde på at besøge igen! Mums!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

Er billederne meget manipulerede eller er hun lige så vidunderlig smuk som på det første billede? Lidt vigtigt at vide, for det er jeg faldet helt i svime over...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper 1968

det er HELT vildt som hun ligner Natalie Portman på dette billede - for filan da hun er smuk

483303_large.jpg

portman-jobs-biopic.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

det er HELT vildt som hun ligner Natalie Portman på dette billede - for filan da hun er smuk

483303_large.jpg

portman-jobs-biopic.jpg

Jesper - jeg ved ikke helt om din post var fyldt med ironi. Mener du at hendes billeder er fake eller at hun oprigtigt er smuk som Natalie?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest platothecook

I had the pleasure of meeting this young lady this week. She is absolutely genuine, 19 years old, pretty as her pictures (one was taken when she was about 16, I think), bright, cheerful and works hard to please. Treat her with respect - she's a gorgeous, natural girl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kysser ikke med tungen!

Vigtig oplysninger for mig! 

Mange tak 'mand' for dine oplysninger

Det er vist et spørgsmål om kemi. Hun holdt sig bestemt ikke tilbage med tungen da jeg var forbi. Ud over det giver hun også en meget lækker gang super og mega og er en rigtig smuk pige. Jeg er meget i tvivl om det er hendes billeder. Hun ligner i hvert fald meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...