Hop til indhold
core

Hvor er dejlige Emilly from Greece blevet af ?

Recommended Posts

Mon ikke hun er færdig for denne gang, taget hjem og kommer måske igen om 4-8 uger ? Det plejer at være sådan med de udenlandske GP'ere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

D'herrer

Efter en gennemlæsning af kommentarerne om Emilly, har jeg nu været forbi hende. Det undrer mig en del at det jo overhovedet ikke er hende der er på billederne og at det ikke er nævnt nogen steder her på EG? 

Er det en anden pige der har overtaget annoncen eller ?

Pigen jeg mødte

- Hun havde ingen tattoo på mave. Kun een på armen...

- Hun talte med østeuropæisk accent - ikke græker...

- Jo jo hun kunne da minde om billedet, men hende er det ikke...

Whats up and whats down ?  :razz:

 

Redigeret af Cowboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cowboy skrev, for 46 minutter siden:

D'herrer

Efter en gennemlæsning af kommentarerne om Emilly, har jeg nu været forbi hende. Det undrer mig en del at det jo overhovedet ikke er hende der er på billederne og at det ikke er nævnt nogen steder her på EG?

 

Jeg har før påpeget at hun har stjålet billederne så det er ikke helt rigtigt. Men hun er populær alligevel med gode anmeldelser så noget må hun gøre rigtig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej . Jeg har været hos hende og hun er græker da jeg talt på græsk til hende . ( kunne lidt ) og hun svaret på græsk samt vi snakket lidt sammen om Grækenland:) hun er meget søde :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Cowboy; Du hævder at der ikke findes noget her på EG om Emily

Linket i tråden er dog ikke aktivt, men jeg er 90% sikker på at det er den samme pige der er tale om, dog har jeg ikke selv været der, men kan huske at jeg læste tråden om hende, og trykkede dengang på, det i ovennævnte tråd, nu, ikke aktive link.

Det var pigen i linket på nærværende tråd der dukkede op.

Prøv evt at søge på "Emily", der fandt jeg den tråd jeg her linker til, samt et par andre, generelt om Emily er det "lidt blandede bolcher" der kommer frem

Om billederne er ægte eller ej, det kan jeg ikke udtale mig om, da jeg som sagt ikke har besøgt pigen

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, for 31 minutter siden:

Billederne må være nogle år gamle, men for mig at se er de af hende, og jeg har været hos hende to gange.

she have gain some weight since, the pictures is a few years old

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min ex, fik en gang taget professionelle fotos, med "makeup stylist" og der ganze svineri, hvis ikke man kendte hende ville man næsten have troet at der var tale om en anden.

Jeg kan faktisk bedre lide den pige jeg sætter tænderne i når jeg møder op, end "hende" der er afbillediget i annoncen, dertil smager makeup sjældent godt. 

Jeg var også "skuffet" de første 45 sekunder jeg var hos hende 1. gang, men derefter, hold dog for fanden, hun kan gøre en hvilket som helst gammel-gris (undertegnede) glad.  Som sagt har jeg været der 3 gange, og ville gladeligt besøge ugentligt, hvis ikke lige mine børn skulle have tøj og mad og den slags.

Mht. til vægt, er hun slank og elegant som en mynde, hvad angår sex, er hun en "syg fætter", på den gode måde.

Hun er også den første der har rettet i sin annonce, når jeg har påpeget fejl og sprog-blomster.

Jeg har efterspurgt en klippe-korts ordning, så 10. tur bliver gratis, hun tøver dog lidt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 1 time siden:

Cowboy; Du hævder at der ikke findes noget her på EG om Emily

Linket i tråden er dog ikke aktivt, men jeg er 90% sikker på at det er den samme pige der er tale om, dog har jeg ikke selv været der, men kan huske at jeg læste tråden om hende, og trykkede dengang på, det i ovennævnte tråd, nu, ikke aktive link.

Det var pigen i linket på nærværende tråd der dukkede op.

Prøv evt at søge på "Emily", der fandt jeg den tråd jeg her linker til, samt et par andre, generelt om Emily er det "lidt blandede bolcher" der kommer frem

Om billederne er ægte eller ej, det kan jeg ikke udtale mig om, da jeg som sagt ikke har besøgt pigen

Det er ikke den samme emily. Luke anmelder en af hans polske veninder i den tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stener skrev, for 18 minutter siden:

Det er ikke den samme emily. Luke anmelder en af hans polske veninder i den tråd

Muligvis ikke, men de billeder jeg så i annoncen fra det link jeg henviser til (det virker så ikke nu), er de samme billeder som der er i annoncen der er i denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stener skrev, for 59 minutter siden:

Det er ikke den samme emily. Luke anmelder en af hans polske veninder i den tråd

AF gode grunde Emilly er ikke den samme som Emily. Hint: Et bogstav.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det jo dråben der ville have det til at være den samme person, der blev omtalt iaf luke, Jeg gjorde jo bare opmærksom på at det var det ikke.  2 ll eller ej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sorry hvis jeg har lavet rav i den.

Det var ikke min hensigt. Jeg pakker mig

Glædelig jul til ALLE

stener skrev, 1 time siden:

Nu var det jo dråben der ville have det til at være den samme person, der blev omtalt iaf luke, Jeg gjorde jo bare opmærksom på at det var det ikke.  2 ll eller ej

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 23 minutter siden:

Sorry hvis jeg har lavet rav i den.

Det var ikke min hensigt. Jeg pakker mig

Glædelig jul til ALLE

 

Nej da du har da ikke lavet rav i den, du ville ligesom jeg, jo bare behjælpelig, eigtig glædelig jul til dig også:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nielst skrev, for 3 timer siden:

Som der også står på et billederne kommer nogle hvis ikke alle af dem her fra :

http://www.foto-modelky.cz/detail/17049-leona-korenova/#112265

Så det er nok ikke hende, men hun ligner helt sikkert siden så mange er i tvivl

Jeg gjorde som sagt også opmærksom på det her,- så der er ikke noget nyt i det.

-N

Er i grunden nok mest til Thai segmentet, men jeg tror sgu at jeg bliver "nødt til" at lave en "afstikker" snart:cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
biot skrev, for 17 timer siden:

Hej . Jeg har været hos hende og hun er græker da jeg talt på græsk til hende . ( kunne lidt ) og hun svaret på græsk samt vi snakket lidt sammen om Grækenland:) hun er meget søde :)

Måske har hun tidligere arbejdet i grækenland og derved lært lidt græsk - kender f.eks en rumænsk pige (Lolita) på P-club i Flensburg, der taler udmærket spansk, fordi hun tidligere har arbejdet i spanien.

Spekulerer på om østeuropæiske piger, der tidligere har arbejdet i Danmark, kan finde på i andre lande at udgive sig for at være fra Danmark?

Alina på Fantasy Lounge i Hamburg talte (hun er der vist ikke mere) f.eks. et udmærket dansk, så en svensker næppe kunne høre forskel - hun havde dog vist også kun haft et almindeligt job i danmark ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...