Hop til indhold
Cat

Diskretion

Recommended Posts

Min pointe er at nogle mænd overskrider pigernes grænser og derfor frabeder de anmeldelser.

Nille, jeg kan for god ordens skyld – også for at stille din aldrig svigtende nysgerrighed – oplyse dig om, at det tilfælde, jeg hentyder til i mit første indlæg, drejer sig om en tantraoplevelse, jeg har haft. Det handler ikke om Nikita, hvilket du – og tilsyneladende også Darlingen i sit tredie indlæg – tror.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX, jeg troede ikke nødvendigvis at det var mig, du hentydede til... Jeg mente bare, at i var nogle stykker, der havde misforstået Cats indlæg... For pokker da altså :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, jeg kan for god ordens skyld – også for at stille din aldrig svigtende nysgerrighed – oplyse dig om, at det tilfælde, jeg hentyder til i mit første indlæg, drejer sig om en tantraoplevelse, jeg har haft. Det handler ikke om Nikita, hvilket du – og tilsyneladende også Darlingen i sit tredie indlæg – tror.

ok så er den ged barberet, tak. Jeg skulle bare høre fra hestens mund :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX, jeg troede ikke nødvendigvis at det var mig, du hentydede til... Jeg mente bare, at i var nogle stykker, der havde misforstået Cats indlæg... For pokker da altså :D 

Ok, så fik jeg udtrykt mig klodset i mit første indlæg, det gik netop på Cats pointe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha det er farlig fredag, forvirringen er total i tråden.

Ja, og du bidrager sgu' ikke på nogen måde til at rede trådene ud. Er det ikke efterhånden den tredie streng, du afsporer i dag?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, så fik jeg udtrykt mig klodset i mit første indlæg, det gik netop på Cats pointe.

Hehe... Jamen skrev du ikke om en pige, der frabad sig anmeldelser? Cat omtaler sin skuffelse over, at hun har givet særlige ydelser til særligt udvalgte, og de så efterfølgende har udbasuneret det herinde?

Never mind... Det gik i hvert fald helt skævt :D 

Jeg er ude igen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hehe... Jamen skrev du ikke om en pige, der frabad sig anmeldelser? Cat omtaler sin skuffelse over, at hun har givet særlige ydelser til særligt udvalgte, og de så efterfølgende har udbasuneret det herinde?

Never mind... Det gik i hvert fald helt skævt :D 

Jeg er ude igen :) 

Jeg forstår godt du er ude, man begynder jo at ane du har været hovedperson i lyserøde skyer og rundt skyen kommer et brag af en misforståelse - ret underholdende :-)

De få dage jeg har været herinde tegner der sig et svagt billede af ret store og intime kendskaber, mix aldrig forretning og sjov sammen som herinde, til dig Cat, surt game, men kommer det bag på dig at det kunne forekomme, ikke at det skal ske, men prøv også selv og undgå så særlige ydelser til så forskellige mands personer når du kender deres tilgang til anmeldelser herinde. 

Det stadig ikke fint, men ødelægger de anmeldelser din forretning, er du bange for den ene kunde føler sig snydt? Jeg undres lidt over alt den tid og energi over anmeldelser med mindre der er tale om chikane eller hetz. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere misforståelser :D Nu må i altså lære at læse indlæggene ordentligt ;) 

Nej, det er ikke en MISforståelse, det er sikkert og vist...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt du er ude, man begynder jo at ane du har været hovedperson i lyserøde skyer og rundt skyen kommer et brag af en misforståelse - ret underholdende :-)

De få dage jeg har været herinde tegner der sig et svagt billede af ret store og intime kendskaber, mix aldrig forretning og sjov sammen som herinde, til dig Cat, surt game, men kommer det bag på dig at det kunne forekomme, ikke at det skal ske, men prøv også selv og undgå så særlige ydelser til så forskellige mands personer når du kender deres tilgang til anmeldelser herinde. 

Det stadig ikke fint, men ødelægger de anmeldelser din forretning, er du bange for den ene kunde føler sig snydt? Jeg undres lidt over alt den tid og energi over anmeldelser med mindre der er tale om chikane eller hetz. 

som udgangspunktet skal alle kunder have samme behandling, ellers rygtes det hurtigt. 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

:sad: Har af og til tilbudt en ydelse som var meget populær privat, men er stoppet pga. "faren" ved at blive "afsløret" herinde. Ville ønske at det kunne blive respekteret, at man ikke ønsker at blive omtalt - ej heller i lettere anonymiseret form. Jeg ønsker kun ganske få besøg, vil selv bestemme, hvem jeg vil se, og ligeledes er det ikke den samme ydelse, mine besøgende får tilbudt - det afhænger helt og aldeles af kemien. Hilsen Askepot

så for lige at forstå det rigtigt efter alle de indlæg som ingen mening giver til trådstarters indlæg .. 

Cat - har du givet en ydelse som du normalt kun giver privat eller ? bare lige så jeg ikke misforstår det .. 

man kan desværre ikke stoppe mændene i at skrive anmeldelser herinde da det primært er det sitet går ud på og bliver brugt meget flittigt også .. det er både en god ting og en mindre god ting, men det kan ikke laves om da sitet er lavet til mænd til gerne vil besøge piger/mænd og alt der imellem der sælger seksuelle ydelser .. :)

Hvis man vil være helt fri for anmeldelser kræver det at man ikke er i faget :P hehe 

God dag til alle fra Dani!

lad os holde os på sporet af trådstarteres indlæg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

som udgangspunktet skal alle kunder have samme behandling, ellers rygtes det hurtigt. 

Ja overordnet set, men teknisk kan der måske godt være noget forskel, jeg tænker bare, og hvad så? Hvad går bekymringen egentlig på? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja overordnet set, men teknisk kan der måske godt være noget forskel, jeg tænker bare, og hvad så? Hvad går bekymringen egentlig på? 

det var ikke nogen bekymring, jeg mener hvis en kunde får en ekstra ydelse så vil den næste også havde. Så man kan ikke holde det hemmeligt selv ombder ikke bliver skrevet anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

:grin: er helt indforstået i du ingen bekymringer har, jeg tænkte på hendes? Jeg er helt på bølge med det andet du skriver netop af samme årsag finder jeg det dumt og yderlig uklogt selv at gøre opmærksom på forskelsbehandlingen hvis hun ønsker diskretion og låg på. Medmindre jeg misforstår hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...