Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Hvorfor skal Manden betale for sex?

Recommended Posts

Fordi han han skal op om natten og skifte bleer ? 

LOL nej - fordi jeg har nået den alder hvor jeg ikke bliver gravid bare af at manden ser på mig... der skal arbejde til... meget arbejde... :):):)  

Men som han siger "det er ønskejobbet for en karriere (ægte)mand" :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

tak tak :-) 

jeg har forresten en bibeskæftigelse som giggolo og i øvrigt ikke biseksuel

Geile, Jeg er kommet til at tro, at den type jeg er interesseret i, er typen der ikke sælger sex...

Del dette indlæg

Link til indlæg

LOL nej - fordi jeg har nået den alder hvor jeg ikke bliver gravid bare af at manden ser på mig... der skal arbejde til... meget arbejde... :):):)  

Jamen du er kun 30 år - det er ingen alder for en kvinde :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

brug nogle dages pause fra sex inden befrugtningsdagen. Hold igen med kaffe alkohol og diverse " kemiske" stoffer sørg for en vitamin og mineralholdig kost ig lidt motion. Ikke sid med laptop i skødet osv

på denne måde har han gjort sit til at højne sædtallet og dermed øges chancerne :-) 

held og lykke med projektet!!!!! Gevinsten forude er ubeskrivelig trods lidt manglende nattesøvn hårdt arbejde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen du er kun 30 år - det er ingen alder for en kvinde :D:P

amour12.gifamour12.gifamour12.gifamour12.gifamour12.gif

brug nogle dages pause fra sex inden befrugtningsdagen. Hold igen med kaffe alkohol og diverse " kemiske" stoffer sørg for en vitamin og mineralholdig kost ig lidt motion. Ikke sid med laptop i skødet osv

på denne måde har han gjort sit til at højne sædtallet og dermed øges chancerne :-) 

held og lykke med projektet!!!!! Gevinsten forude er ubeskrivelig trods lidt manglende nattesøvn hårdt arbejde. 

vi har allerede fået tjekket sædkvaliteten... den er i næsthøjeste kategori så det skulle være rigeligt... masser af små svømmere

den der med at holde pause... uha... men kaffen kan han da måske skære ned på..... omend hans chef nok vil mene han så bør sove om natten :) Men den gode mad burde jeg nok kunne fremtrylle... kan jo gøre den lidt strategisk tungere de dage hvor det ville være bedst at sove :) :) 

Men tak for opbakningen :) vi glæder os også meget selv om vi pt kun er nået til produktionsfasens indledende manøvrer :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Geile, Jeg er kommet til at tro, at den type jeg er interesseret i, er typen der ikke sælger sex...

ok så er jeg en godmodig giggolo som gør det udelukkende for at glæde damerne :grin: sådan en lidt hippie agtig en som slet ikke går op i materielle ting og penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest oxytocin

Vi er i købesexforum så det er naturlig, kommer du på et dating på et datingforum så er der kønsfordelingen anderledes.

Prøv at tage i byen fredag aften der er flere piger i byen.

Læs venligst hvad jeg skriver og emnet før du svarer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er åbenbart ikke på samme bølgelængde, du snakker i vest og jeg snakker i øst.

Jeg skal lige minde dig om, at du med din halvdårlige joke snakkede om FKK og all-in tidligere i tråden... du har nævnt FKK 2 gange i denne tråd, ved du overhovedet hvad FKK er ? Hvis ikke, lad være med at misbruge ordet.

FKK = Frække Kærlige Kvinder :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

FKK = Frække Kærlige Kvinder :P

Som formår at få en fra forstanden, når de stiller op hamrende lækre nøgne uimodståelige i hobetal. Ja man er egentlig ganske chanceløs i en drømmeverden, som er lidt fesen at vende hjem fra :-) 

synd de rigtige FKK'er ligger så langt væk... Men nok meget godt, så bankkontoen ikke bliver alt for ribbet!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sad jeg også og tænkte på.... jeg har sgu da aldrig ladet en mand betale noget for mig når jeg var i byen... fair han må dag gerne give en middag men så har jeg da givet biografen, tivoli-turen, teaterbilletten eller whatever....

Ja, undskyld, nu har jeg ikke læst resten af strengen igennem, men indlægget her vækker alligevel lidt til eftertanke.

Sisse, som (meget) desværre ikke længere er her på EG, var på et tidspunkt i København. Der var ikke den store gang i forretningen, så hun skrev PB til mig, om jeg kunne have lyst til at møde hende til en kop kaffe ude i byen.

Desværre så jeg beskeden for sent og følte mig låst af et møde, jeg havde givet tilsagn til, så jeg måtte desværre – og Satans også – melde afbud til Sisse.

Aldrig har jeg efterfølgende i mit liv følt mig som en større idiot.

For det første at jeg ikke gav slip på mig selv og fulgte mine naturlige lyster og pjækkede fra mødet, og for det andet fordi det skide møde handlede om, hvordan vi kunne sikre større fremmøde i tjenesten. Red mig i .......

Som Erik Clausen sagde i en film: "Slip hestene fri". Det kunne både jeg og sikkert mange andre lære en hel del af.

Resultatet af de to følgende overenskomster inden for min branche gav mig desvære ret i, at ingen siger tak for noget, og da slet ikke for pligttro tjeneste. Det regnes som en naturlig selvfølge.

Jeg har bare her – set i perspektiv – lyst til at gå ud og købe en bunke heste, som så skulle sættes fri. I overført betydning, naturligvis, for på Gl. Kongevej ville de jo bare skabe trafikkaos.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...