Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Hvorfor skal Manden betale for sex?

Recommended Posts

Nej det er vi ikke. 

Hvis du føler at du belønnes med sex, når du betaler til en pige, og samtidig ikke føler glæde ved det, så fatter jeg intet af hvad du gør :) 

Når jeg er til sexparties eller er på knaldeture over flere dage, forekommer der korte perioder hvor sexlysten er mindre... jeg vågner op og tænker: Hvad skal jeg lave i dag ? Åh nej jeg skal knalde hele dagen igen... tro mig eller ej men det forekommer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så bare vent...  når du har været i et forhold hvor man spiller på ALLE tangenter - så får du nok et andet syn på særeje.... 

Men indtil da - så vent med at være så hurtig ude med at kalde det for restriktiv kærlighed.... prøv det lige selv først 

Det er ikke mange par som har særeje ved første ægteskab. Du er så klog Jasmin.... jeg er bare dum og naiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har tit kigget efter en gigolo, men markedet er lidt tyndt. Jeg er nok for kræsen og så kan jeg slet ikke med dem, der er bi.. 

Men held og lykke gejle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke mange par som har særeje ved første ægteskab. Du er så klog Jasmin.... jeg er bare dum og naiv.

Klog... nja... måske... men jeg tænker mig om når det kommer til sådan noget som økonomi. Ellers var jeg ikke hvor jeg er idag... 

Jeg tror ikke på nogen måde du er dum... men naiv i dette tilfælde jo... for vejen mellem had og kærlighed er SÅ kort at det rammer en som lynet når man opdager hvor lille en strækning der er mellem de to... 

Det har du ikke prøvet endnu... well - lucky you.... det kan jeg godt misunde dig!!!! 

Du vil ikke vide hvor ufattelig ondt det gør BÅDE at få hjertet revet ud OG samtidig miste sit levegrundlag... for det er realiteten for langt de fleste der pludselig skal dele alting i 2....  solgte huse, biler og at flytte til kummerlige forhold uden møbler... 

Det  er ikke ønskeværdigt for nogen... og samtidig - så gør det SÅ ondt fordi man tænker... hvor helvede blev der af den kærlighed jeg troede på.... 

Så vidt jeg kan regne ud er din økonomi i nogenlunde samme klasse som min... i hvert fald hvis man skal tro beretningerne om din hobby her.... men kan du beholde alting hvis din kommende x-kone pludselig har begæret skilsmisse og taget halvdelen af formuen med sig ? Hvor meget kan du så beholde af det du har ?? 

Og ikke mindst - hvor lang tid vil det ikke tage dig at få det tilbage... hvis du overhovedet kan ? 

Det er IKKE noget man har lyst til at tænke på når man tilmed står med et knust hjerte - det er helt sikkert.....  så er det bedre at have tænkt på det INDEN .... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Når jeg er til sexparties eller er på knaldeture over flere dage, forekommer der korte perioder hvor sexlysten er mindre... jeg vågner op og tænker: Hvad skal jeg lave i dag ? Åh nej jeg skal knalde hele dagen igen... tro mig eller ej men det forekommer :D

Nille det er virkelig ikke fordi jeg er efter dig, men sommetider, faktisk for det meste, fatter jeg ikke en brik af dine svar. Der er overhovedet intet sammenhæng mellem dit første svar, min respons og dette svar. 

Denne streng har intet med sexparty at gøre, og alligevel får du drejet det derhen. 

Det er helt goddag mand økseskaft, - jeg opgiver, igen.

Jeg synes stadig du er ret sjov, omend lidt forudsigelig, men at føre en seriøs diskusion, det er formålsløst. :grin:

Alt godt til dig fra det mørke Jydeland. 

:-):smile:;-):?8-):grin::grin::grin::grin::-P:-P:-P:-P:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt jeg kan regne ud er din økonomi i nogenlunde samme klasse som min... i hvert fald hvis man skal tro beretningerne om din hobby her.... men kan du beholde alting hvis din kommende x-kone pludselig har begæret skilsmisse og taget halvdelen af formuen med sig ? Hvor meget kan du så beholde af det du har ?? 

Og ikke mindst - hvor lang tid vil det ikke tage dig at få det tilbage... hvis du overhovedet kan ?

Jeg ved ikke hvad du tjener ? Betaler du topskat ?

Jeg har flere dyre hobbyer foruden købesex - men nu er dette et købesexforum så det vi snakker om her.

Jeg er lige som dig iværksætter-typen, jeg har startet flere virksomheder op, lige gyldig hvor jeg lander skal jeg nok rejse mig igen... jeg giver sjældent op. Om hun så tager ½delen har jeg stadig penge...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille det er virkelig ikke fordi jeg er efter dig, men sommetider, faktisk for det meste, fatter jeg ikke en brik af dine svar. Der er overhovedet intet sammenhæng mellem dit første svar, min respons og dette svar. 

Denne streng har intet med sexparty at gøre, og alligevel får du drejet det derhen. 

Det er helt goddag mand økseskaft, - jeg opgiver, igen.

Jeg synes stadig du er ret sjov, omend lidt forudsigelig, men at føre en seriøs diskusion, det er formålsløst. :grin:

Alt godt til dig fra det mørke Jydeland. 

:-):smile:;-):?8-):grin::grin::grin::grin::-P:-P:-P:-P:-P

Vi er åbenbart ikke på samme bølgelængde, du snakker i vest og jeg snakker i øst.

Jeg skal lige minde dig om, at du med din halvdårlige joke snakkede om FKK og all-in tidligere i tråden... du har nævnt FKK 2 gange i denne tråd, ved du overhovedet hvad FKK er ? Hvis ikke, lad være med at misbruge ordet.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke hvad du tjener ? Jeg har flere dyre hobbyer foruden købesex - men nu er dette et købesexforum så det er jeg snakker om her.

Jeg er lige som dig iværksætter-typen, jeg har startet flere virksomheder op, lige meget hvor jeg lander skal jeg nok rejse mig igen... jeg giver sjældent op. Om hun så tager ½delen har jeg stadig penge...

ja og det har jeg da også.... men som iværksætter ved du da også at selv om vi "bare" kan starte noget nyt op - så er det stadig ikke sjovt at se andre høste frugten af ens arbejde... især ikke hvis de slet ikke har været med..... 

Men tro mig... bliver du gift med hende du synes er den rette - og det går galt alligevel.... så er det der med at give op meget tæt på....  ægte kærlighed der brister sætter iværksætter-genet ud af drift i lang tid når man lander på bunden .... så vent nu lidt med at sige "bare, aldrig og altid" .... det er bare et godt tip..

eller gift dig uden særeje og håb på det bedste.... :):):):)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja og det har jeg da også.... men som iværksætter ved du da også at selv om vi "bare" kan starte noget nyt op - så er det stadig ikke sjovt at se andre høste frugten af ens arbejde... især ikke hvis de slet ikke har været med..... 

Men tro mig... bliver du gift med hende du synes er den rette - og det går galt alligevel.... så er det der med at give op meget tæt på....  ægte kærlighed der brister sætter iværksætter-genet ud af drift i lang tid når man lander på bunden .... så vent nu lidt med at sige "bare, aldrig og altid" .... det er bare et godt tip..

eller gift dig uden særeje og håb på det bedste.... :):):):)  

Så må jeg/vi sørge for ikke at blive skilt, jeg gifter mig ikke for at blive skilt !

Uden særejer er jeg ekstra motiveret i at blive sammen, med særeje er det for nem at sige farvel og tak... jeg ville ikke ønske dig sort uheld... men du er altså kun gift i 1 mdr. du siger til mig: "bare vent bare vent.." du vil have mig ned med nakken eller hvad ?

Vi når nok ikke til enighed, vi har forskellig syn på livet og på kærligheden.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så må jeg/vi sørge for ikke at blive skilt, jeg gifter mig ikke for at blive skilt !

Uden særejer er jeg ekstra motiveret i at blive sammen, med særeje er det for nem at sige farvel og tak... jeg ville ikke ønske dig sort uheld... men du er altså kun gift i 1 mdr. du siger til mig: "bare vent bare vent.." du vil have mig ned med nakken eller hvad ?

Vi når nok ikke til enighed, vi har forskellige syn på livet og på kærligheden.

tror du man er MINDRE motiveret for at få et ægteskab til at fungere fordi man ikke har en trussel om økonomisk forfald hængende over hovedet ??  

Tror du virkelig ville du elske din kone MINDRE hvis hun gerne ville have særeje på ting der havde affektionsværdi for hende???  

Tror du der er nogen som helst der gifter sig for at blive skilt ?  

men den værste... 

Tror du VIRKELIG at jeg vil have dig ned med nakken ???  for what possible reason???  Pt er min verden lyserød... tror du seriøst jeg ønsker andet end lyserødt og evig kærlighed for dig resten af verden sådan som man gør når man er lykkelig ???  jeg ville da ønske hele verden var lige så lalleglad som jeg er pt... 

Hvis du virkelig selv tror på ovenstående røde markering må min kommentar være "kom ind i kampen" - for det er jo helt skørt... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

tror du man er MINDRE motiveret for at få et ægteskab til at fungere fordi man ikke har en trussel om økonomisk forfald hængende over hovedet ??  

Tror du virkelig ville du elske din kone MINDRE hvis hun gerne ville have særeje på ting der havde affektionsværdi for hende???  

Tror du der er nogen som helst der gifter sig for at blive skilt ?  

men den værste... 

Tror du VIRKELIG at jeg vil have dig ned med nakken ???  for what possible reason???  Pt er min verden lyserød... tror du seriøst jeg ønsker andet end lyserødt og evig kærlighed for dig resten af verden sådan som man gør når man er lykkelig ???  jeg ville da ønske hele verden var lige så lalleglad som jeg er pt... 

Hvis du virkelig selv tror på ovenstående røde markering må min kommentar være "kom ind i kampen" - for det er jo helt skørt... 

Jeg kan virkelige ikke se på dit skriv at du virker over ovenpå lykkelig. Du snakker om særeje, skilsmisse, penge, dit og mit... "bare vent at se" - "du bliver klogere"

Det er ren sortseer i mine øre/øjne.

For mig er kærligheden all-in og lad det briste eller bære.

PS.

Penge er noget man kan tjene igen og dem kan man ikke tage med i graven alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest oxytocin

Hopper tilbage til debatten: ”Hvorfor mænd skal manden betale for sex?  
Har selv tænkt over hvorfor langt flere mænd end kvinder søger sex og intime oplevelser? 
Forstår ikke hvorfor nogen blander kærester ind i det? Årsagen til jeg betaler, når min kæreste og jeg gør noget sammen, er noget helt andet end årsagen til at betale en sexarbejder! 

I forhold til kæreste
Jeg betaler f.eks. for ferier, fordi jeg tjener mere end hende. 
Hun vil gerne selv betale mere. Det ville presse hendes økonomi rimeligt hård. Jeg vil helst betale, så ingen af os presses økonomisk. Havde ingen af os nogen penge, ville det ikke ændre vores forhold. Måske mere sex, da vi kunne lave andet uden penge!:-D 

I forhold til sexarbejder
Betaling af en sexarbejder, giver hende mulighed for at bruge tid sammen med kunder, i stedet for et andet arbejde. Det kan være en super dejlig oplevelse. I mange situationer kan det være en langt mere ærlig og afslappet oplevelse, end at deltage i kampen om en kvindelig sexpartner. 

Hvorfor mænd skal betale for sex?
En årsag kan være at det gennem tusinder af år, før præventionens tid, har været nødvendigt for kvinden, at passe godt på sig selv seksuelt. Undertrykke sin egen seksualitet for, at undgå utilsigtet svangerskab. Måske allerede som 30 årig, når de ikke ønskede flere børn.
Havde hun sex med dem hun havde lyst til, stod hun pludselig alene med en stribe børn, uden fædre til at forsørge hende og børnene. Bekæmpede hun ikke sin lyst med alle kræfter, havde det store konsekvenser for hende fremover.
Samtidig var det indtil for nylig (50-100 år siden) manden som forsørgede kvinden. Til gengæld passede hun hjemmet og sørgede for børnene og manden havde det godt.

Sandsynligvis ligger det stadig dybt instinktivt hos os!  

Mænd har altid haft mere lyst til sex og intime oplevelser end kvinder. Netop fordi det gennem tusinder af år kunne have langt større konsekvenser for kvinden end manden.

Ses på sider, hvor sexpartner søges, er der langt flere mænd end kvinder. Desværre forstærkes effekten af, at det er mere spændende at ”jagte” (hvis det lykkedes) end blive ”jagtet”. 
Tænk, hvis mænd hele tiden blev jagtet af kvinder, som ville have sex og kæresteoplevelser med dem! Skulle høre historier fra kvinderne, i deres forsøg på at overbevise manden om, at skal bruge tid på lige netop dém!:eek:

Optimalt ville være et samfund, hvor kvinder og mænd havde lige meget lyst til sex med hinanden.

Jeg kan sagtens følge tanken som single mand eller mand i et forhold der har udviklet sig fra kærester til partnere med fællesprojekt børn, hjem, arbejde, venner og familie! (Som før prævention, hvor sex droppes for ikke at få flere børn)!

MEN! Med en kæreste behøver det ikke koste meget:
”En blomst om ugen giver fugt i fugen!”. 
Helt så enkelt er det ikke. Det er alt andet end økonomi, som har betydning.:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan virkelige ikke se på dit skriv at du virker over ovenpå lykkelig. Du snakker om særeje, skilsmisse, penge, dit og mit... "bare vent at se" - "du bliver klogere"

Det er ren sortseer i mine øre/øjne.

Man er ikke sortseer fordi man er realist Nille.... at være forberedt på det værste betyder ikke at man tror det sker :)  blot at man tror det er en teoretisk mulighed :) 

Men fred være med det.... lad mig sige det sådan - jeg håber for din skyld aldrig at du skal opleve kærligheden på en måde der hiver dig ned fra romantikkens piedestal... virkelig... at du kan gå din def. af all in og at det bliver "happy ever after" uden meronkostninger :) 

Truly - det gør jeg.... det fortjener alle :):)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man er ikke sortseer fordi man er realist Nille.... at være forberedt på det værste betyder ikke at man tror det sker :)  blot at man tror det er en teoretisk mulighed :) 

Men fred være med det.... lad mig sige det sådan - jeg håber for din skyld aldrig at du skal opleve kærligheden på en måde der hiver dig ned fra romantikkens piedestal... virkelig... at du kan gå din def. af all in og at det bliver "happy ever after" uden meronkostninger :) 

Truly - det gør jeg.... det fortjener alle :):)  

Tak Jazz, jeg ønsker dig evig lykke med din mand og I må få mange søde unger :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest oxytocin

Hvad ? Hvor ved du det fra ? Jeg kender flere kvinder som har en kæmpe sexlyst.

Du behøver ikke se langt for at finde ud af, at mænd i lagt højere grad søger sex og intime oplevelser. F.eks. kønsfordelingen herinde. Eller på de mange sider hvor mænd og kvinder søger sex og intime oplevelser!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Jazz, jeg ønsker dig evig lykke med din mand og I må få mange søde unger :D

Uha - det får vi :) vi er allerede i skarp træning.... og med mit bio-ur der pt larmer som en ubåds-sirene - så skal han ikke forvente meget nattesøvn de kommende..... år ?? :):):) 

helt uden at betale en krone :):):) 

Hvorfor mænd skal betale for sex?
En årsag kan være at det gennem tusinder af år, før præventionens tid, har været nødvendigt for kvinden, at passe godt på sig selv seksuelt. Undertrykke sin egen seksualitet for, at undgå utilsigtet svangerskab. Måske allerede som 30 årig, når de ikke ønskede flere børn.
Havde hun sex med dem hun havde lyst til, stod hun pludselig alene med en stribe børn, uden fædre til at forsørge hende og børnene. Bekæmpede hun ikke sin lyst med alle kræfter, havde det store konsekvenser for hende fremover.
Samtidig var det indtil for nylig (50-100 år siden) manden som forsørgede kvinden. Til gengæld passede hun hjemmet og sørgede for børnene og manden havde det godt.

Sandsynligvis ligger det stadig dybt instinktivt hos os!  

det er en fremragende analyse - den tilslutter jeg mig... 

Der er tilmed blevet gjort en dyd af nødvendigheden... det er der "kyskhed" er kommet ind i billedet.... så på den måde har det at afstå været tegn på kvaliteter som selvkontrol og renhed

Bare se i dag hvor piger der står ved deres lyster kaldes "rundetrunter" eller endnu værre - ludere

Hvis det blev legitimt for en kvinde at have lyst - så tror jeg mange penge var sparet for mændene... men det er jo jer mænd der skal gå forrest i den kamp

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du behøver ikke se langt for at finde ud af, at mænd i lagt højere grad søger sex og intime oplevelser. F.eks. kønsfordelingen herinde. Eller på de mange sider hvor mænd og kvinder søger sex og intime oplevelser!

Vi er i købesexforum så det er naturlig, kommer du på et dating på et datingforum så er der kønsfordelingen anderledes.

Prøv at tage i byen fredag aften der er flere piger i byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man har været to om at bygge et hjem op, så er man vel også to der skal dele? ;-)

Dele?

Min ex havde ikke været i ordinær-beskæftigelse, efter en lang universitets uddannelse, hun fik sit første rigtige arbejde 3 ½ år efter vi gik fra hinanden. Da vi flyttede sammen, var det i en lejlighed, jeg havde betalt.

Dagen inden vi gik fra hinanden, lænsede hun vores fælles konto, og havde oven i købet frækheden til at "låne" 1000 kroneraf mig , så hun kun tage hjem til sine forældre.  

Hun levede fint af to offentlige kasser, i adskillige år: undertegnede og kommunen.

Hun havde regnet den så godt ud, at hun endte med at bo i en lejlighed der var 40m2 større, end min, og i et langt bedre kvarter.

Selvfølgelig modtog hun samtlige ydelser vedrørende børnene, og mente som det naturligste i verden at jeg også skulle betale børnebidrag, selvom børnene boede halvdelen af tiden hos mig.

Det er den danske opfattelse af ligestilling.

Jeg kan iøvrigt bedst lide mine tudekiks med et tykt lag chokolade, tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha - det får vi :) vi er allerede i skarp træning.... og med mit bio-ur der pt larmer som en ubåds-sirene - så skal han ikke forvente meget nattesøvn de kommende..... år ?? :):):)

Bare se i dag hvor piger der står ved deres lyster kaldes "rundetrunter" eller endnu værre - ludere

Hvis det blev legitimt for en kvinde at have lyst - så tror jeg mange penge var sparet for mændene... men det er jo jer mænd der skal gå forrest i den kamp

Fordi han han skal op om natten og skifte bleer ? Det regner du med han skal og du sover bare videre... haha du har allerede nogle forudtagene forestillinger om jeres familieliv... oh well man har én holdning når man er nyforelsket, men når hverdagen/familielivet sparker ind - så får piben en anden lyd :P

Pigerne som er vilde med sex er i høj kurs i swingerklubberne (det ved du jo :D) - jeg skal ned i klubben og tilfredsstille hungrende kvinder i weekenden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg har tit kigget efter en gigolo, men markedet er lidt tyndt. Jeg er nok for kræsen og så kan jeg slet ikke med dem, der er bi.. 

Men held og lykke gejle :)

tak tak :-) 

jeg har forresten en bibeskæftigelse som giggolo og i øvrigt ikke biseksuel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dele?

Min ex havde ikke været i ordinær-beskæftigelse, efter en lang universitets uddannelse, hun fik sit første rigtige arbejde 3 ½ år efter vi gik fra hinanden. Da vi flyttede sammen, var det i en lejlighed, jeg havde betalt.

Dagen inden vi gik fra hinanden, lænsede hun vores fælles konto, og havde oven i købet frækheden til at "låne" 1000 kroneraf mig , så hun kun tage hjem til sine forældre.  

Hun levede fint af to offentlige kasser, i adskillige år: undertegnede og kommunen.

Hun havde regnet den så godt ud, at hun endte med at bo i en lejlighed der var 40m2 større, end min, og i et langt bedre kvarter.

Selvfølgelig modtog hun samtlige ydelser vedrørende børnene, og mente som det naturligste i verden at jeg også skulle betale børnebidrag, selvom børnene boede halvdelen af tiden hos mig.

Så skulle du se det franske system som "beskytter" fraskilte kvinder endnu mere end herhjemme, I Frankrig forsørger du ex-konen+børnene resten af livet hvis hun ikke vælger at gifte sig igen.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Dele?

ved 7 -7 deling er børnepenge ikke nødvendig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...