Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Hvorfor skal Manden betale for sex?

Recommended Posts

jamen hans rolle... der har vi den igen... hvem har sagt at der skal være roller... det er ikke et teaterstykke det her.... det er et ægteskab

hans "opgave" er at være sig selv... helt sig selv... med alle de nooks and crannies der hører med til at være ham.... så skal han elske mig... og han skal lade sig elske 110% :) 

alt andet... det er bare logistik og materialistiske ting man i bund og grund kunne betale sig fra hvis man er for doven til at gøre det selv - men det er vi ikke - så alt det gør vi da sammen.... han kan flytte kloakdækslet mens jeg spuler kloakken eller han kan blande sæben mens jeg spuler vinduerne inden de skal pudses

Vi er hinandens venner, elskere, kritikere, sparringspartnere, samarbejdspartnere, ægtefælle.... vi er hinandens.... og når man er hinandens... hvorfor skal det så gøres op i hvem der gør hvad når begge parter kan alting.... han har lige så lidt "brug for mig" som omvendt... 

VI er ikke gift fordi vi kunne .... vi er gift fordi vi bare overhovedet ikke kunne lade være :):):) 

sludder.....  det er ikke kærlighed med restriktioner.... det er guidelines for hvad man kan tillade sig overfor hinanden HVIS den kærlighed en dag ikke er der mere

Det har intet at gøre med den kærlighed der allerede er der og som forhåbentlig varer hele livet....  det er blot en erkendelse af at tiden går og mennesker måske kan forandre sig.... 

Du vil dele alt med ham, din krop og sjæl - bare ikke dine penge og formue - jeg synes det er selvmodsigende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis og hvis... igen det er kærlighed med restriktioner.

Ja og så må det være sådan tænker jeg.. Efter at have prøvet den lortetur med ,at skulle starte forfra med alt efter forlist forhold ,ja så er det en gang og aldrig igen mottoet. 

Har aldrig selv haft forhold med fælles økonomi og får det heller aldrig. De blomster jeg har fået ud over til fødselsdag kan tælles på to hænder, så jeg ved at det sgu ikke mig der er " hjemme luderen"! Vil selv heller end gerne hjælpe - bidrage og er pænt givende i gave hensende nok ikke specielt romantisk, men det så sådanne mænd jeg tiltrækker ;-). Jeg får altid mistanker om gris når der kommer blomster :grin:Jeg knokler for mine penge ca 60-80 t ugeligt så jeg tillader mig at vælge hvem og hvad de går til.. Hvis jeg skal i byen, rejse osv betaler jeg selv:-)

Hvorfor mænd skal betale for sex? Fordi de kan og vil, fordi de har større sexbehov, fordi de søger noget andet end det konen giver, fordi de er afhængige , fordi de har det som deres velvære osv osv.. Er det ikke ligemeget når bare valget er deres? :-)

Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Du er busted Geil :P  denne tråd er bare et tankespind fra dig, du vil gerne sprænge normerne, men er alligevel tilfreds med din situation.

Ligesom folk som ønsker at skifte job men bliver hængende alligevel...

Nej nej nej nej aldeles ikke!!!! Jeg vil sgu gerne have hun yder sit bedste for at gøre sig fortjent til en omgang Pik :grin: eller måske endda flere Piger der kæmper om at få lov at komme til :grin:

Jeg har nok min kommende FKK tur i tankerne. Her skal jeg nu nok vise kæmpe barmhjertighed og lade en del piger komme til, hvis jeg kender mig selv ret… er jo en ret godmodig fyr :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Ja og så må det være sådan tænker jeg.. Efter at have prøvet den lortetur med ,at skulle starte forfra med alt efter forlist forhold ,ja så er det en gang og aldrig igen mottoet. 

Har aldrig selv haft forhold med fælles økonomi og får det heller aldrig. De blomster jeg har fået ud over til fødselsdag kan tælles på to hænder, så jeg ved at det sgu ikke mig der er " hjemme luderen"! Vil selv heller end gerne hjælpe - bidrage og er pænt givende i gave hensende nok ikke specielt romantisk, men det så sådanne mænd jeg tiltrækker ;-). Jeg får altid mistanker om gris når der kommer blomster :grin:Jeg knokler for mine penge ca 60-80 t ugeligt så jeg tillader mig at vælge hvem og hvad de går til.. Hvis jeg skal i byen, rejse osv betaler jeg selv:-)

Hvorfor mænd skal betale for sex? Fordi de kan og vil, fordi de har større sexbehov, fordi de søger noget andet end det konen giver, fordi de er afhængige , fordi de har det som deres velvære osv osv.. Er det ikke ligemeget når bare valget er deres? :-)

Knus line 

Sådan er det altid :-) nogle er mere givere andre er mere tagere. Du lyder som en giver er jeg iøvrig også selv

iøvrig finder jeg særeje som en god ide hvis der er stor forskel på ens indtægter/ formue. Ingen grund til at miste kærlighed og samtidig også blive ribbet. Alternativ lade være med at gifte sig 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du vil dele alt med ham, din krop og sjæl - bare ikke dine penge og formue - jeg synes det er selvmodsigende.

Mange advokater taler for særeje og vil mene Jasmin er fornuftig. 

Hvad vil du med en kvindes formue hvis du alligevel ikke kan dele den med hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aldrig selv haft forhold med fælles økonomi og får det heller aldrig.

Jeg kan fornemme at du og Jasmin har haft forliste ægteskaber, så "brændt barn skyr ilden", hvorfor gifter I jer igen ? 

I gifter jer igen med forbehold (særeje) dermed mener jeg at det er en restriktion på kærligheden - ville man gør alt for sin partner, når man tænker på pengene - dine og mine penge, inden man indleder et ægteskab ?

Som sagt jeg går all-in - så må det briste eller bære. (jeg er muligvis dum)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nok min kommende FKK tur i tankerne. Her skal jeg nu nok vise kæmpe barmhjertighed og lade en del piger komme til, hvis jeg kender mig selv ret… er jo en ret godmodig fyr :grin:

Du kommer til at betale for at de gider at være sammen med dig  :P 

Så det er noget "bavl" du lukker ud med at du ikke vil betale for sex - dream on bro.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke da noget sludder - så længe han er min og jeg er hans er min formue da også hans... 

Men hvis han ikke vil mig og går fra mig - så skal han dælme da ikke tage mine penge med sammen med mit hjerte.... aldrig.... 

Hvis han ikke vil mig og os - hvad skal han så med mine penge ? 

Jeg kan fornemme at du og Jasmin har haft forliste ægteskaber, så "brændt barn skyr ilden", hvorfor gifter I jer igen ? 

Fordi jeg mødte den helt rigtige.... 

og ja - jeg har en skilsmisse bag mig.... og det var ganske fredeligt og tog 24 timer.... så det er jeg ikke bange for at gøre igen hvis det skulle være.... MEN - blot fordi jeg giftede mig med den forkerte den første gang - så betyder det da ikke at mister perfect skal få lov at smutte fordi jeg er en tøse-tøs

I gifter jer igen med forbehold (særeje) dermed mener jeg at det er en restriktion på kærligheden - ville man gør alt for sin partner, når man tænker på pengene - dine og mine penge, inden man indleder et ægteskab ?

Ja da  - for sin partner.... 

Men ved skilsmisse er man jo netop ikke partner mere og skylder ikke den anden det mindste....  

Særeje betyder da ikke at man ikke vil hinanden MENS man er gift... 

Det er du ja....  for at gå all in på den måde betyder at du åbner døren for en GIGANTISK fejl.... der kan koste dig dyrt resten af livet hvis du har taget fejl... 

Kærlighed er fabelagtigt... lords knows jeg elsker kærlighed for hele min verden er lyserød.... og jeg ELSKER at være nygift

Men derfor ved jeg stadig at fordi jeg faktisk kun kendte ham i få uger i det hele inden jeg blev gift - så er der da en mulighed for at jeg har taget fejl uanset hvor perfekt alting føles... 

Og HVIS jeg - gud forbyde det - har taget fejl.... så ville det da være at føje spot til skade at miste alt hvad jeg har brugt hele livet på inden jeg mødte ham.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi man er liderlig, behøver man ikke også være dum og liderlig.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så din kone sidder i bilen og venter uden for FKK - eller er hun med inde - all in i alle ægteskabets facetter ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Sikke da noget sludder - så længe han er min og jeg er hans er min formue da også hans... 

Men hvis han ikke vil mig og går fra mig - så skal han dælme da ikke tage mine penge med sammen med mit hjerte.... aldrig.... 

Fordi jeg mødte den helt rigtige.... 

og ja - jeg har en skilsmisse bag mig.... og det var ganske fredeligt og tog 24 timer.... så det er jeg ikke bange for at gøre igen hvis det skulle være.... MEN - blot fordi jeg giftede mig med den forkerte den første gang - så betyder det da ikke at mister perfect skal få lov at smutte fordi jeg er en tøse-tøs

Ja da  - for sin partner.... 

Men ved skilsmisse er man jo netop ikke partner mere og skylder ikke den anden det mindste....  

Det er du ja....  for at gå all in på den måde betyder at du åbner døren for en GIGANTISK fejl.... der kan koste dig dyrt resten af livet hvis du har taget fejl... 

Kærlighed er fabelagtigt... lords knows jeg elsker kærlighed for hele min verden er lyserød.... og jeg ELSKER at være nygift

Men derfor ved jeg stadig at fordi jeg faktisk kun kendte ham i få uger i det hele inden jeg blev gift - så er der da en mulighed for at jeg har taget fejl uanset hvor perfekt alting føles... 

Og HVIS jeg - gud forbyde det - har taget fejl.... så ville det da være at føje spot til skade at miste alt hvad jeg har brugt hele livet på inden jeg mødte ham.... 

Ganske korrekt. Ingen grund til at smide alt væk i så fald man ikke er sammen længere. Såfremt der er stor disharmoni i Jeres indtægter bliver du vel pålagt at betale "hustrubidrag" ved en evt skilsmisse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Begge parter skulle jo efter sigende nyde sex :-) Men alligevel skal denne "betaling" ofte drages ind i det…. da lidt pudsigt

Der findes heldigvis også parforhold, hvor man(d) ikke skal "gøre sig fortjent" til sex - enten via modydelser eller direkte kontanter og gaver. Det er en lidt ærgerlig og skæv magtfordeling efter min mening. :) 

Men bevares... Jeg råber da ikke op om ligestilling, hvis min mand gerne vil betale for at spise ude, selvom jeg ikke er en fattigmåhs, for det glæder nu engang ham at gøre det. Han må også hjertens gerne tage ansvaret for at hylder og lamper hænger lige, og skal heller ikke høre et ondt ord for at slå græsset, ordne afløbet eller rense toiletkummen - ikke et ondt ord! :D 

Men de ting er bare ikke del af et skjult forspil i min verden. :) 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig været gift og bliver det nok heller aldrig.. Har sagt nej de to gange der er blevet friet og da jeg så endelig var moden gik forholdet i stykker , så godt jeg ikke nåede det! 

Jeg tjener mest, arbejder mest, og vil aldrig aldrig stå igen uden møbler osv fordi jeg ikke har sikret mig selv og mine børn! Mænd kan altså godt sige mange søde ord og give løfter mens alt er fryd og gammen ,men når vaserne ryger igennem luften og sidste ord er sagt, så har piben fået anden lyd og så vil de da skide på det hele.. Nej tak en gang er nok! Jeg skulle knalde 2 vagter om ugen i 6 mdr for at komme på fode igen, så nej til fælles halløj igen.. 

Som sagt så deler jeg flittigt ud, men da jeg ikke er så naiv mere, ja så deler jeg alt bortset økonomi:-)

Kærlighed og penge skal adskilles hvis du spørger mig.. Jeg vil heller selv betale end at få følelsen af enten at blive brugt, få beskyldninger om at jeg skylder, skændes om noget så fucking kedeligt som penge.. 

Romantik og kærlighed er i min verden ikke forbundet med penge. Det bedste en mand kan give mig er ærlighed og nusse mig på ryggen og fødderne efter en lang dag og det koster så vidt vides ikke noget;-)

Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er han et ordentligt menneske behøver han ikke tage dine penge hverken under eller efter ægteskabet.

Jeg ville aldrig gifte mig med en jeg lige har kendt et par uger - det er jeg dog fornuftig nok til ikke at gøre.

Du snakker meget om skilsmisse, så det ligger i din underbevidsthed og du tager dine forholdsregler, så du skal ikke bagatellisere det. Selv om du er nygift og forelsket.

Hvorfor er du bange for han render med alle dine penge ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der findes heldigvis også parforhold, hvor man(d) ikke skal "gøre sig fortjent" til sex - enten via modydelser eller direkte kontanter og gaver. Det er en lidt ærgerlig og skæv magtfordeling efter min mening. :) 

Men bevares... Jeg råber da ikke op om ligestilling, hvis min mand gerne vil betale for at spise ude, selvom jeg ikke er en fattigmåhs, for det glæder nu engang ham at få lov. Han må også hjertens gerne tage ansvaret for at hylder og lamper hænger lige, og skal heller ikke høre et ondt ord for at slå græsset, ordne afløbet eller rense toiletkummen - ikke et ondt ord! :D 

Men de ting er bare ikke del af et skjult forspil i min verden. :) 

Nemlig. Man yder og nyder efter evne og talent. Af knalde på baggrund af belønning eller taknemmelighed giver ingen glæde til nogen. Pligt kontra ret - det hører ikke hjemme i et tæt forhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ganske korrekt. Ingen grund til at smide alt væk i så fald man ikke er sammen længere. Såfremt der er stor disharmoni i Jeres indtægter bliver du vel pålagt at betale "hustrubidrag" ved en evt skilsmisse?

haha - nej - dog ikke :) Desuagtet hvad jeg har i formue - så tjener han for meget brutto til at være berettiget til noget :)  Han har en ganske fin karriere som giver ham hvad staten mener er rigeligt at leve for så det kan jeg ikke blive pålagt som reglerne er i 2015 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

så er vi tilbage ved købesex.

Nej det er vi ikke. 

Hvis du føler at du belønnes med sex, når du betaler til en pige, og samtidig ikke føler glæde ved det, så fatter jeg intet af hvad du gør :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er han et ordentligt menneske behøver han ikke tage dine penge hverken under eller efter ægteskabet.

Sig mig Nille - har du aldrig været i forhold der endte skidt. Den slags kan få det værste frem i folk... også i de ordentlige af slagsen... 

jeg tror såmen ikke han ville gøre det... men jeg vil da ikke tage chancen... 

Jeg ville aldrig gifte mig med en jeg lige har kendt et par uger - det er jeg dog fornuftig nok til ikke at gøre.

Og jeg ville aldrig lade være hvis det føles rigtigt.... det har jeg gudskelov mod og guts nok til ... 

Du snakker meget om skilsmisse, så det ligger i din underbevidsthed og du tager dine forholdsregler, så du skal ikke bagatellisere det. Selv om du er nygift og forelsket.

SELVFØLGELIG tager jeg da mine forholdsregler... for jeg ejer ham ikke... jeg tror med hele mit hjerte at han elsker mig i morgen....og om 50 år men selvfølgelig tager jeg da forbehold for at jeg kan tage fejl

Alt andet ville være hul i hovedet.... 

Jeg tror jeg vil elske ham evigt... men hvis det ikke er gengældt skal mit liv kunne forsætte just the samme.... jeg dør næppe fysisk af at miste ham... men det vil da være at føje spot til skade at ALT hvad jeg ejer og har skal forsvinde sammen med ham....  

Hvorfor er du bange for han render med alle dine penge ???

Det er jeg heller ikke - jeg har særeje :) 

det betyder ikke at jeg er bange... det betyder at jeg ved hvordan mennesker KAN være når livet er ondt... og KAN blive når de er ulykkelige og ikke elsker hinanden mere...  og det er ikke et scenario jeg stiller den formue jeg bibragte til forholdet til rådighed for... 

Hvis han render med noget bliver det mit hjerte og min tro på mænd.... synes du ikke det er NOK ???? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han må også hjertens gerne tage ansvaret for at hylder og lamper hænger lige, og skal heller ikke høre et ondt ord for at slå græsset, ordne afløbet eller rense toiletkummen - ikke et ondt ord! :D 

Hehe, enig. :D Jeg kan også sagtens skifte hjul på bilen, men hvis jeg står i vejkanten og et par mænd standser for "at redde mig" - Jamen, go ahead, lads. Så er der da ingen grund til, at jeg skal have snavs på fingrene. :D

Eller i hjemmet: Vil han gerne lege med sine power tools, så fint med mig, jeg gider dem nemlig ikke. Kan jeg? Ja. Men gider det ikke. Jeg foretrækker at muntre mig med støvsuger og svampe. Vil han benytte støvsugeren, er det fint. Vil han ikke, så tager jeg da selv en tur mere.

Jeg ser det ikke som rollefordeling. Jeg ser det som, at vi supplerer hinanden i forholdet og bruger hver vores forcer og lyst, som får det hele til at fungere. Uden at sex skal være resultatet eller belønningen.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sig mig Nille - har du aldrig været i forhold der endte skidt. Den slags kan få det værste frem i folk... også i de ordentlige af slagsen... 

Nej, jeg har heldigvis kun mødt søde piger, jeg er på talefod med alle mine ex-partner. Det er nok derfor jeg ikke er bange for at gå all-in. Man bør passe på med hvad siger til hinanden og gør ved hinanden - jeg går aldrig så lang at vi når hen til "point-of-no-return".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe, enig. :D Jeg kan også sagtens skifte hjul på bilen, men hvis jeg står i vejkanten og et par mænd standser for "at redde mig" - Jamen, go ahead, lads. Så er der da ingen grund til, at jeg skal have snavs på fingrene. :D

Eller i hjemmet: Vil han gerne lege med sine power tools, så fint med mig, jeg gider dem nemlig ikke. Kan jeg? Ja. Men gider det ikke. Jeg foretrækker at muntre mig med støvsuger og svampe. Vil han benytte støvsugeren, er det fint. Vil han ikke, så tager jeg da selv en tur mere.

Jeg ser det ikke som rollefordeling. Jeg ser det som, at vi supplerer hinanden i forholdet og bruger hver vores forcer og lyst, som får det hele til at fungere. Uden at sex skal være resultatet eller belønningen.

Mvh,

/Gina.

Jeg vil aldrig lade min pige lave det beskidte arbejde, det står jeg gerne for :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, jeg har heldigvis kun mødt søde piger, jeg er på talefod med alle mine ex-partner. Det er nok derfor jeg ikke er bange for at gå all-in. Man bør passe på med hvad siger til hinanden og gør ved hinanden - jeg går aldrig så lang at vi når hen til "point-of-no-return".

Jamen så bare vent...  når du har været i et forhold hvor man spiller på ALLE tangenter - så får du nok et andet syn på særeje.... 

Men indtil da - så vent med at være så hurtig ude med at kalde det for restriktiv kærlighed.... prøv det lige selv først 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...