Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Hvorfor skal Manden betale for sex?

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

En tanke som nogengange kommer til mig… hvorfor betale for sex? her tænker jeg ikke kun købesex i almindelighed…. men også den indirekte "betaling" som ofte foregår en Kvinde og Mand imellem.

Begge parter skulle jo efter sigende nyde sex :-) Men alligevel skal denne "betaling" ofte drages ind i det…. da lidt pudsigt

Tror sgu jeg ændrer retning i livet! fra nu af skal Kvinderne please mig på den ene eller anden måde, for at gøre sig fortjent til en omgang pik :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Langt hovedparten af danske prostituerede befinder sig indenfor hjemmets trygge vægge.

Desuden er det  langt billigere i længden, at nappe sig en rigtig købe luder, ind i mellem.

Bortset fra det er jeg ikke specielt livsbitter ............

Del dette indlæg

Link til indlæg

Geilekarl kan gå gennem livet og undre sig over at der ikke kommer en pige der kun vil sex. Og blive gammel.

Det handler om køb og salg. Har du noget der er nogen der vil købe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sådan har det altid været, mænd har pik.. Kvinder har fisse.. det er naturloven nr 1. vi kan ikke leve uden, bor man ikke sammen med en så er der alternetivet og det koster.. du kan jo gå i byen og score hvis du tror det er billigere.. NOT.. få dig en kæreste, og tro det ikke koster.. NOT.. de har bare fordelen selv om vi tror vi er stærke (muskler og den slags), så er vi afhændig af sex, og gør alt hvad der bliver sagt på den front... og tro det drejer sig om føelser, det er lige så seriøst som de piger der skriver luxus elskerinde som gør det af lyst, lige efter du smider 2000kr. eller mere.. hold dig til kolde fakts, men intet er nyt.. du får ikke gratis sex, nogen steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad er det lige for nogle kvinder i møder??? Jeg betaler sgu hverken direkte eller indirekte for sex med piger jeg møder udenfor prostitutionsmiljøet... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det lige for nogle kvinder i møder??? Jeg betaler sgu hverken direkte eller indirekte for sex med piger jeg møder udenfor prostitutionsmiljøet... 

Det sad jeg også og tænkte på.... jeg har sgu da aldrig ladet en mand betale noget for mig når jeg var i byen... fair han må dag gerne give en middag men så har jeg da givet biografen, tivoli-turen, teaterbilletten eller whatever.... 

Det lyder mere som om i ikke tror det kan være anderledes og derfor accepterer at være skaffedyr.... hvad med at lære det lille ord "nej" ? 

Hvis pigen ikke gider jer uden at i betaler... uanset om hun hedder date, kone eller kæreste.... hvad er det så for en relation i har gang i ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men spøg til side: Jeg ser ikke noget problem i at betale for at dele en god oplevelse med et menneske man har sympati for og er interesseret i på flere planer. Hvorfor skal det reduceres til en kold transaktion? Det er et kedeligt sted at have sit fokus; en trist måde at se verden på.

Nyd i stedet romantikken og at være romantisk. At du betaler er een enkelt af mange ting der gør dig til en attraktiv partner. Ser du ikke at "hun er bare sammen med ham fordi han betaler" er skjult jantelov, som er en tankegang du bør kaste ud af dit liv, hellere tidligt end sent?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

Der findes jo også kvinder som betaler for sex med mænd og af de samme årsager som får nogle mænd til at købe sex af kvinder. 

Det er uforpligtende, letter, billiger og efter et par fusere er man sikker på at få det man gerne vil og betaler for. 

Jeg tror at hvis "udvalget" inden for fyre til salg som kunne noget af det jeg kunne efter spørger så ville jeg da også en gang i mellem købe mig til sex. 

De gange hvor jeg har købt sex har 9 ud af 10 være en hovede ned i rattet oplevelse. Damm det var dårligt. 

MH 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men spøg til side: Jeg ser ikke noget problem i at betale for at dele en god oplevelse med et menneske man har sympati for og er interesseret i på flere planer. Hvorfor skal det reduceres til en kold transaktion? Det er et kedeligt sted at have sit fokus; en trist måde at se verden på.

Nyd i stedet romantikken og at være romantisk. At du betaler er een enkelt af mange ting der gør dig til en attraktiv partner. Ser du ikke at "hun er bare sammen med ham fordi han betaler" er skjult jantelov, som er en tankegang du bør kaste ud af dit liv, hellere tidligt end sent?

Hvis vi skal være alvorlige, så nyder jeg da at give hvis man er ude og spise, eller andet. Det anden vej rundt er lidt mærkelig for mig :oops: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal da heller ikke som mand nødvendigvis "betale" for sex. - med mindre man selv har lyst til det. I scoringsfasen er det vel naturligt for de fleste mænd at falde ind i hulemandsrollen, hvor han med et mandigt grynt smider det nedlagte bytte foran huledamen, der så med et kvindeligt grynt vender rumpen til og lader sig bestige. (husk lige det billede næste gang i inviterer en dame i byen).

Man kan da også vælge at være galant og den betalende i forhold til konen/kæresten, fordi det nu føles rart. Men hvis det er en absolut nødvendighed for at få sex på hjemmefronten, så synes jeg det er relevant at tage "hjemmefronten" op til genovervejelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Langt hovedparten af danske prostituerede befinder sig indenfor hjemmets trygge vægge.

Desuden er det  langt billigere i længden, at nappe sig en rigtig købe luder, ind i mellem.

Det har du så ganske ret i selv om Bebop, påstår det modsatte.3d applause

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke billig at blive skilt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke billig at blive skilt.

Hvis nogen bliver flået ved en skilsmisse, så er det sgu da fordi de ikke har forstået at gardere sig, fjolser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis nogen bliver flået ved en skilsmisse, så er det sgu da fordi de ikke har forstået at gardere sig, fjolser.

Man har været to om at bygge et hjem op, så er man vel også to der skal dele? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Når mændene er dem med største albuer ved forhandlingsbordet i nogle erhverv *G* og stadig tjener mere end kvinden for samme arbejde, er det vel meget fair han betaler og deler lidt af kontoen. Lige her er resultatet win-win :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man har været to om at bygge et hjem op, så er man vel også to der skal dele? ;-)

Vi er ikke uenige, men så skal det da kun være det, som begge har opbygget i ægteskabet, ikke det som hver især har medbragt i ægteskabet. Så er skaden til at overse for begge parter. Det er før set, at ved en skilsmisse så er det eneste manden har tilbage sine nosser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når mændene er dem med største albuer ved forhandlingsbordet i nogle erhverv *G* og stadig tjener mere end kvinden for samme arbejde, er det vel meget fair han betaler og deler lidt af kontoen. Lige her er resultatet win-win :-) 

Kvinder plejer sgu ikke at holde sig tilbage når der skal kræves ved forhandlingsbordet, det er jo således at dem med de bedste argumenter og har den bedste forhandlingsposition som regel også er dem der får den største del af kagen.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er så bagklog !

Når man er forelsket og tror på den store kærlighed, tænker man ikke på særeje, for så har man meldt ud at man er forberedt på at blive skilt - det er ikke særlig romantisk.

Som udgangspunktet gifter man sig ikke for at blive skilt.

Noget er andet er at man dummer sig efter 2. - 3. ægteskaber.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En skilsmisse er den eneste situation hvor man kan dividere et positivt tal med 2 og få 0 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er så bagklog !

Når man er forelsket og tror på den store kærlighed, tænker man ikke på særeje, for så har man meldt ud at man er forberedt på at blive skilt - det er ikke særlig romantisk.

Som udgangspunktet gifter man sig ikke for at blive skilt.

Noget er andet er at man dummer sig efter 2. - 3. ægteskaber.

Ja det er jeg jo så, da jeg selv har været involveret i noget sådan, men beholdt min fornufts fulde brug, Du har helt ret, at når en mand tænker med pikken og dermed ikke kan tænke klart, så må han også acceptere en evt. afregning HVIS den kommer, og ikke sidde og klynke, men tage en tudekiks og komme videre i dagens tekst.

God weekend til dig.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er jeg jo så, da jeg selv har været involveret i noget sådan, men beholdt min fornufts fulde brug, Du har helt ret, at når en mand tænker med pikken og dermed ikke kan tænke klart, så må han også acceptere en evt. afregning HVIS den kommer, og ikke sidde og klynke, men tage en tudekiks og komme videre i dagens tekst.

God weekend til dig.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone.

Hvem snakker om at tude ? Det er dyrt at blive skilt også selvom man har særeje. Det er ikke noget med at tænke klart eller ej, man viser sin kærlighed,tro og tillid til sin livspartner, hvis man ikke kan det, så lad være med at blive gift.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...