Hop til indhold
mediam

Otterup

Recommended Posts

Er der nogen der har besøgt pigerne i Otterup?

Frække tøser Otterup Torsdag fra kl. 8.30-14.00

I dag, kl. 09:19
Vi er to liderlige kvinder klar til dig. Vi er begge 30 år. Tilde er en lækker erotisk buttet tøs. Hun har dejlige store naturlige bryster. - 85G. En lille røv og lækre lår. Hun har langt brunt hår og blå/grå øjne og fyldige læber. Hun er 160 cm høj og vejer 89 kg. Pernille er en læ

Del dette indlæg


Link til indlæg

men hvordan kan det være at alt for mange af piger er så tykke ,er det bare mig der tænker sådan ,sorry 

 

Jeg tænker præcis det samme. Mange gange når jeg falder over en spændende annonce, så er det en "erotisk buttet" kvinde. Jeg kalder det "fed" eller "kraftig overvægtig" Så har det altså ingen interesse herfra. Når jeg skal ud og give penge for sex, så skal pigen være stram og lækker. :) Men som så meget andet, der er kunder til alle "produkter"

Men ja, jeg undrer mig over pigernes størrelse/vægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker præcis det samme. Mange gange når jeg falder over en spændende annonce, så er det en "erotisk buttet" kvinde. Jeg kalder det "fed" eller "kraftig overvægtig" Så har det altså ingen interesse herfra. Når jeg skal ud og give penge for sex, så skal pigen være stram og lækker. :) Men som så meget andet, der er kunder til alle "produkter"

Men ja, jeg undrer mig over pigernes størrelse/vægt.

Fordi vi er mange kvinder der elsker vores kurver/deller og fordi rigtige mænd kan magte os.

En af mine bekendte sagde engang følgende: Super lækkert at vise en tynd steg frem på gaden men fortrækker altid en dejlig blød kvinde i sengen og ikke et skelet.

Kan oplyse dig om at de runde piger er mindst ligeså eftertragtet som de tynde. Og fordi man er tynd er det ikke ens betydende at man er stram.

Lækker er mange ting. Kommer an på øjnene der ser.

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi vi er mange kvinder der elsker vores kurver/deller og fordi rigtige mænd kan magte os.

En af mine bekendte sagde engang følgende: Super lækkert at vise en tynd steg frem på gaden men fortrækker altid en dejlig blød kvinde i sengen og ikke et skelet.

Kan oplyse dig om at de runde piger er mindst ligeså eftertragtet som de tynde. Og fordi man er tynd er det ikke ens betydende at man er stram.

Lækker er mange ting. Kommer an på øjnene der ser.

God dag

jeg er helt enig med dig. Min smag er til meget slanke piger. Sådan er vi forskellige, er det er jo ok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi vi er mange kvinder der elsker vores kurver/deller og fordi rigtige mænd kan magte os.

En af mine bekendte sagde engang følgende: Super lækkert at vise en tynd steg frem på gaden men fortrækker altid en dejlig blød kvinde i sengen og ikke et skelet.

Kan oplyse dig om at de runde piger er mindst ligeså eftertragtet som de tynde. Og fordi man er tynd er det ikke ens betydende at man er stram.

Lækker er mange ting. Kommer an på øjnene der ser.

God dag

Mark. -Lige præcis og så er det rart med en kvinde der kaster skygge når solen står højt på himlen, og varme en i sengen. Der er sgu ikke meget skygge eller varme i en sæk knogler.

Venligst Landsbytossen-nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...