Hop til indhold
J@n38

Sutte Trunte

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg havde lavet en aftale med hende i dag kl. 16. Havde aftalt et blow til 800 uden gummi.

Vi  havde mailet frem og tilbage hvor vi fik aftalt tidspunktet.

Men hun er ikke dukket op. Og ingen mail om at hun er blevet forhindret eller noget. :-( Håber at finde en anden gravid som er til at lave en aftale med?

-------------------------------------

Ved ikke om hun er herinde?

https://annoncelight.dk/showad/191761

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg havde lavet en aftale med hende i dag kl. 16. Havde aftalt et blow til 800 uden gummi.

Vi  havde mailet frem og tilbage hvor vi fik aftalt tidspunktet.

Men hun er ikke dukket op. Og ingen mail om at hun er blevet forhindret eller noget. :-( Håber at finde en anden gravid som er til at lave en aftale med?

-------------------------------------

Ved ikke om hun er herinde?

https://annoncelight.dk/showad/191761

Føler sgu med dig den måde hun røvrender kunderne på, men så er de 800 da sparet til en der er seriøs. Men at chaufføren, elle hvad han nu er, skal holde og lure var ikke gået med mig.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Det er korrekt at jeg, som jeg har forklaret i en mail, ikke kunne komme som aftalt :-(

Dog synes jeg det er lidt groft at blive skrevet sådan om her, når du stadig forsøger at lave aftaler med mig.

Desuden vil jeg på ingen måde nikke genkendene til "landsbytossen" for naturligvis har jeg en chauffør som jeg også skriver i annoncen. Men tror ikke det er unormalt at have dette, tror det er mere reglen end undtagelsen. Jeg har bare valgt at skrive det så folk ved det på forhånd!

-Der er vel ikke noget galt i at sætte sin egen sikkerhed først ? 

Så alle i andre kære mænd.. Jeg er IKKE en der normalt render fra aftaler og jeg er faktisk ganske seriøs.

Mvh

"Suttetrunten"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...