Hop til indhold
Karloman

Lotte Odense/Østerbro

Recommended Posts

Til min store glæde kunne jeg se at Lotte, var på visit i Odense:

https://annoncelight.dk/showad/192164

Efter en hård dags arbejde lavede jeg derfor en aftale. Da jeg til den aftalte tid mødte op, var hun desværre ikke til at få fat på. Efter ca. 20 min venten fik jeg dog endelig svar med den præcise adresse. 

Få minutter senere stod jeg så ved døren, og ringede på ... Ingen svar. 

Så forsøgte jeg med en SMS, hvortil hun svarede at hun måtte aflyse... WHAT. Jeg forsøgte at få en forklaring ud af hende, men det lod sig ikke rigtigt gøre.

Så det blev desværre ikke helt til den succes jeg havde håbet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føler med dig at det er svinsk at være til grin og blive behandlet på denne måde, desværre er der udbydere der skider højt og flot på kunderne, og ikke engang gider at svare på en henvendelse for at få en begrundelse for at de opfører sig som de gør.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak - Ja, det er sku' dårlig stil i min verden. Ligesom de fyrer der ikke dukker op, når de har lavet en aftale. Der er ingen grund til at spilde hinandens tid på den måde.

Hvis kun ikke kunne/havde lyst mere kunne hun jo bare have smidt en SMS, inden at jeg satte mig ud i bilen for at køre 45 min efter det!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...