Borende X 25043 Skrevet 14. September, 2015 Så er der kommet en reaktion fra en sexformidler, der har det godt med sit arbejde.http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mor-og-sexarbejder-mit-arbejde-er-fedt/5731439 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. September, 2015 (edited) Der kører allerede en tråd om Bonnie.Louise siger : Alle og enhver kan blev prostituerede... Redigeret 14. September, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 14. September, 2015 (edited) Ja, og det her er en tråd om Louise, som lyder som en voksen, afklaret, velfungerende kvinde. Redigeret 14. September, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. September, 2015 Ja, og det her er en tråd om Louise.Er du min negative skygge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 14. September, 2015 (edited) Hvorfor spørger du? Og hvorfor "negativ"? Redigeret 14. September, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 14. September, 2015 Har I bemærket, at udsendelserne på DR2 og DR3 fra foråret 2014 nu er at finde på DR appen?Det er vel en følge af dokumentaren om Bonnie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 14. September, 2015 Har I bemærket, at udsendelserne på DR2 og DR3 fra foråret 2014 nu er at finde på DR appen?Det er vel en følge af dokumentaren om Bonnie.Ja DR har lavet et prostitutions temahttps://www.dr.dk/tv/temaer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 14. September, 2015 Der er flere eksempler fra kvinder, der har det godt med jobbet. Her er et af ældre dato:http://www.dsr.dk/Sygeplejersken/Sider/SY-2008-03-17-1-Plejehjemsbeboere_og_prostituerede.aspxfatter ikke man gang på gang påstår, at disse kvinder ikke kan komme til orde/bliver hørt i medierne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 14. September, 2015 det ewr fordi fatter ikke man gang på gang påstår, at disse kvinder ikke kan komme til orde/bliver hørt i medierne. De bliver måske hørt men ikke hypet så meget i medierne som dem der ikke har det godt med jobbet eller som bonnie har andre problemer med spiseforstyrrelser eller lign.Det skyldes nok at den skjulte dagsorden er at vi skal have det som i Sverige, dvs. mændene er skurkene og derfor skal de straffes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 14. September, 2015 det ewr fordiDe bliver måske hørt men ikke hypet så meget i medierne som dem der ikke har det godt med jobbet eller som bonnie har andre problemer med spiseforstyrrelser eller lign.Det skyldes nok at den skjulte dagsorden er at vi skal have det som i Sverige, dvs. mændene er skurkene og derfor skal de straffes.Der er betydelig mere sensation i menneskelig u-lykke end lykke - og hvis det så er noget så "slibrigt" som sexarbejde kan en sørgelig skæbne virkelig rydde forsider og hæve salgstallene.Når man talnørder SFI's tal ser man at over 50.000 nulevende danske kvinder i en periode af deres liv har solgt sex. Dem hører vi sjældent om - og hvorfor ? ja , det har Liv, Nikita, Gina, og mange andre så godt forklaret. Hvad vinder en kvinde ved at stå frem og fortælle hun for 5 eller 15 år siden solgte sex - og havde det fint med det - INTET - hvad risikerer hun ved det - en helvedes masse - selv herinde er der SEXKØBERE der er stigmatiserende overfor pigerne - ude i dagligdagen kan det sagtens være værre - bare se hvilken medfart Bonnie har fået, både herinde og ude - har nogen af jeer fulgt de forskellige fb-opslag . I har alle set eksempler på hvor hadske og stigmatserende prostitutionsmodstandere er i deres argumentetion overfor de sexarbejdere der gennem tiden har stået frem . Jeg har eksempler på hvordan prostitutionsmodstandere har truet sexarbedere med afsløring af identitet . sendt bekymringsbreve til kommunale myndigheder med henblik på fjernelse af deres børn - anmeldelser for rufferi, skattesnyd og meget andet - hvorfor skulle nogen udsætte sig for det ? . det er den virkelige stigmatisering - det er sensationshungrende presse, og prostitutionsmodstandere - ikke arbejdet - ikke kunderne. Hvis sexarbejde blev betragtet som et arbejde og respekteret, det blev tilladt pigerne - ude alle de nuv. krumspring - at arbejde under ordentlige forhold på klinikker hvor de kan føle sig trygge så ville meget være nået VenligstSpunsen/Bundstokken 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 15. September, 2015 Så får konspirationsteorierne frit løb igen.Ved ikke med Liv og Nikita, men Gina har da været i Politiken og fortalt lidt af sin historie. Om det har medført hetz, forfølgelse eller lignende kan hun nok bedst selv svare på, men jeg tvivler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 15. September, 2015 Så får konspirationsteorierne frit løb igen.Ved ikke med Liv og Nikita, men Gina har da været i Politiken og fortalt lidt af sin historie. Om det har medført hetz, forfølgelse eller lignende kan hun nok bedst selv svare på, men jeg tvivler.Du ved jo udmærket godt hvad der menes når udtrykke "stå frem" bruges. Alle mediefolk ved at et interview - en historie - får meget bedre gennemslagskraft hvis det er med genkendeligt foto og navn - og det er DET kun uendelig få har gjort og det har ikke hver gang været omkostningsfrit kan jeg hilse at sige. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Rikke Grosellmed konspirationsteorier mente jeg den skjulte dagsorden, der nævnes længere oppe.ja alle der træder frem risikerer ubehageligheder. Det er vist kun få der undgår det, når det er kontroversielle emner det drejer sig om.men der er altså også spalteplads til de gode historier. Man kan finde dem hvis man gider lede. Men sandt bad news er bedre end good news. Sådan har det altid været. Også inden for dette emne og ikke kun dette emne.iøvrigt bruger Tanja Rahm vist lidt tid på at slette hadske indlæg på hendes blog fra prostitutionstilhængere. Det går begge veje. Redigeret 15. September, 2015 af News Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Rikke Grosell er stået frem med navn og ansigt, men ikke i en dokumentar. Hendes optræden skete i samtaler lang tid efter hendes kortvarige karriere og i forbindelse med udgivelsen af hendes bog med et udpræget køns-/seksualpolitisk budskab. Der er aldrig blevet lavet en dokumentar a la Bonnie-dokumentaren om en klog, velfungerende og tilfreds sexsælger. Og jeg tvivler på, at det nogensinde vil ske.Vedkommende skulle i givet fald være ualmindeligt ekshibitionistisk anlagt. Redigeret 15. September, 2015 af Good Fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 15. September, 2015 Det er svært at gøre alle helt tilfredse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Det er ikke en umiddelbart forståelig bemærkning i sammenhængen. Hvad er det, du konkret vil sige? Redigeret 15. September, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 15. September, 2015 Rikke Grosell skulle have lavet en dokumentar. En bog gælds ikke?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 15. September, 2015 Det ved jeg virkelig ikke. I forhold til hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 15. September, 2015 Rikke Grosell er stået frem med navn og ansigt, men ikke i en dokumentar. Hendes optræden skete i samtaler lang tid efter hendes kortvarige karriere og i forbindelse med udgivelsen af hendes bog med et udpræget køns-/seksualpolitisk budskab. Der er aldrig blevet lavet en dokumentar a la Bonnie-dokumentaren om en klog, velfungerende og tilfreds sexsælger. Og jeg tvivler på, at det nogensinde vil ske.Vedkommende skulle i givet fald være ualmindeligt ekshibitionistisk anlagt.gfdu finder svaret i dit eget indlæg ovenfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 15. September, 2015 Jeg forstår dig ikke. Hvad er det, du vil sige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. September, 2015 Rikke Grosell er stået frem med navn og ansigt, men ikke i en dokumentar. Hendes optræden skete i samtaler lang tid efter hendes kortvarige karriere og i forbindelse med udgivelsen af hendes bog med et udpræget køns-/seksualpolitisk budskab. Der er aldrig blevet lavet en dokumentar a la Bonnie-dokumentaren om en klog, velfungerende og tilfreds sexsælger. Og jeg tvivler på, at det nogensinde vil ske.Vedkommende skulle i givet fald være ualmindeligt ekshibitionistisk anlagt.måske ville sådan en dokumentar, vise at det som du mener er en klog, velfungerende og tilfreds sexsælger, også har sine problemer at slås med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
News 1197 Skrevet 15. September, 2015 Jeg forstår dig ikke. Hvad er det, du vil sige?så er det svært. Jeg forstår ikke at du ikke forstår hvad du selv har skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 15. September, 2015 (edited) Jeg forstår udmærket, hvad jeg har skrevet. Jeg forstår derimod ikke, hvad du har skrevet.Det er derfor, jeg beder dig udtrykke dig konkret og tydeligt. Så nu prøver jeg én gang til:Hvad mener du - i denne sammenhæng - med bemærkningen:"Det er svært at gøre alle tilfredse."Det lyder, som om du mener, at nogen er utilfredse. Hvem er det? Og hvad er de utilfredse med? Redigeret 15. September, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. September, 2015 Jeg forstår udmærket, hvad jeg har skrevet. Jeg forstår derimod ikke, hvad du har skrevet. Det er derfor, jeg beder dig udtrykke dig konkret og tydeligt. Så nu prøver jeg én gang til:Hvad mener du - i denne sammenhæng - med bemærkningen:"Det er svært at gøre alle tilfredse."Det lyder, som om du mener, at nogen er utilfredse. Hvem er det? Og hvad er de utilfredse med?er det ikke ifht hvilke eksperter der anvendes på positiv-siden at News mener det er svært at gøre alle tilfredse..... fordi ved ikke at bruge en GP misser man nogle nuancer, men ved at bruge en - så forvrænger det hurtigt billedet fordi det bliver personligt og manden frem for boldenDet var i hvert fald sådan jeg tolkede det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg