Hop til indhold
reallytall

Trine Tease... Fantastisk oplevelse

Recommended Posts

;-)Har lige forladt TT og må sige at hun bare er super sød, ret fræk og har er udstyret med en god forstand

Til alle der går efter kvalitet er Trine det oplagte valg, og efter ret hyggelig brug af tid, i stedet for en frokost

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for den deling. Så du har nok ikke forladt TT, blot lige smuttet ud i livet, for en kort bemærkning :) 

Ja, TT lader til at være veludstyret både over og under halsen. Det forøger jo nydelsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trine er bare en super dejlig, smuk og meget sexet kvinde. Og som I allerede har beskrevet en intelligent kvinde med begge ben på jorden - hvis man da ikke lige har fornøjelsen ....

Trine skal helt klart besøges igen - og igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron

Har ledt og ledt i trådene, men kan ikke finde ud af om Trine Tease giver fransk uden gummi? Anyone?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 12 timer siden:

Ja men det er ikke fransk uden.

Er det med gummi på toppen?

Jeg har ellers altid troede at super fransk var uden gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der findes to slags Superfransk. Den Jyske helt uden og den Københavnske med kondom på toppen... Den Københavnske bør nu ikke kaldes superfransk, det er lidt falsk markedsføring...:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Nææh det syntes jeg nu ikke. Da jeg startede for lidt siden ;-)....hed fransk uden pariserfransk. At jyderne så har valgt at kalde det noget andet er jo deres valg.... Jeg tilbyder hvad det passer mig til hvem jeg har lyst til..... ;-). Og kan denne her tråd så ikke bare dø hen..... Denne her slags diskutioner har det med at udvikle sig knapt så kønt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så hvis man tager en pige i en sandwich uden gummi kunne man kalde det en parisertoast. Hehe undskyld jeg går nu...

Redigeret af Buzz Light
Øv nu blev jeg sulten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Jeg tilbyder hvad det passer mig til hvem jeg har lyst til..... ;-). 

Sådan! Og kan i nu godt forstå det?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trine er en oplevelse af de store. 

Det ville være dumt ikke at besøge hende.

behandel hende med respekt og i får en dejlig stund

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...