Hop til indhold
1001nat

Problemer med at åbne indlæg

Recommended Posts

Hej

Efterhånden er der ret mange indlæg/tråde, som jeg ikke kan åbne. Jeg får meldingen: "Der er et problem med at indlæse denne side".

Jeg har for nyligt installeret windows 10 - kan det være årsagen? - eller er der gode bud på at afhjælpe adgangen til de sikkert gode indlæg?

Ha' en dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - vil bare rapportere, at jeg jeg har samme problem med visse tråde - og jeg har også skiftet til Windows 10.

Beskeden hos mig er :

Der er et problem med at indlæse denne side

Vi har forsøgt at indlæse denne side et par gange, men der er stadig et problem med webstedet.

Vi ved, at du har bedre ting at foretage dig end at se denne side blive genindlæst igen og igen,

 så prøv at komme tilbage til denne side på et senere tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger Windows 10' s Edge. Men det er jo kun nogle tråde, der ikke kan indlæses. Og nogen gange kan en ellers ikke-læsbar tråd indlæses på et senere tidspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egde duer ikke rigtig til eroguide. Sommetider kører det andre gange ikke. Firefox kan med succes bruges. Og spørgsmålet om man er sikker på at url adr. er rigtig er da helt hen i vejret. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har tastet en adr. selv. Bruger som regl link eller søgemaskine.

Redigeret af modenelsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm - det er vel nærmest omvendt, altså at eroguide "ikke dur" altså ikke er compliant med Edge? Og som skrevet tidligere har det sikkert intet at gøre med url'en. Det er jo nogle specifikke diskussions- eller anmeldelsestråde, der giver problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm - det er vel nærmest omvendt, altså at eroguide "ikke dur" altså ikke er compliant med Edge? Og som skrevet tidligere har det sikkert intet at gøre med url'en. Det er jo nogle specifikke diskussions- eller anmeldelsestråde, der giver problemer.

Når det virker med en anden browser og engang imellem med edge, er det nok edge der er noget galt med. Desuden er det forskelligt hvad edge ikke vil åbne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...