Hop til indhold
Helot

hotte Leticia i Vejle

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=hotteleticia

den er god nok, sikke en gudinde. Er man til mega store ægte tunge bryster så kig forbi - oveni hatten har hun den lækreste krop - snakker perfekt engelsk. GFE hele vejen - Et næsten 13 tal herfra. Hvis privat-disket sender mig et nummer hun kan kontakte i en PM til mig så kan vi nok lokke hende til Horsens i oktober i nogle dage. I Vejle bliver hun ugen ud;-) hurra en med ægte billeder!!!

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de er noget tunge - prøv at kigge på billederne - det er er det du møder!!! Men det virker ret fint på mig. og men en god volume ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg godt i kan aftale, men nu er jeg jo kun en kunde - prøv at skrive til hende ;-) det er jo ikke mig du skal mødes med...

Del dette indlæg


Link til indlæg

er lige kommet hjem efter et besøg hos hende og må sige hun er fantastisk sød og dejlig.. billederne er bestemt hende og kan i lide det i ser så bliver i heller ikke skuffet over ansigtet, hun er virkelig smuk, sød veltalende (engelsk) dufter og smager henrivende og jeg fik kvalitets kærestesex med kys kram og hvad der ellers hører med.. så en stor anbefaling herfra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man stadig besøge hende? Syntes ikke hun er til at få fat i. Annoncen er stadig i EB men der har stået "I WILL BE IN VEJLE CENTRUM ONLY THIS WEEK !!!!!" - længe nu. Nogen som har været der for nylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i lørdags (da jeg også havde bemærket annonceteksten), og kan bekræfte, at hun var en perle: En utrolig kombination af en slank krop og kæmpestore ægte bryster. Ja, brysterne er MEGET tunge, og selvfølgelig står de ikke lige ud i luften. Men de var ufatteligt lækre og Leticia var meget fokuseret på, om jeg nu havde en god oplevelse. Jeg blev nærmest debriefet bagefter, i forhold til hvad hun kunne have gjort bedre! Det har jeg godt nok aldrig prøvet før, og det må siges at være meget professionelt og businessagtigt - men på den gode måde. 

Jeg købte også den der 800 kroners GFE-oplevelse, og mens der var kys og kram med, så havde jeg nu ikke den helt rigtige GFE-fornemmelse alligevel: Det er hun måske alligevel FOR professionel til. Men misforstå mig ikke, hun er aldeles pragtfuld alligevel!

Brysterne er simpelthen utrolige: På højde med den slags nogle kvinder er blevet internetstjerner på - men Leticia har så valgt at dele dem med os andre på en mere praktisk måde, og det er jeg meget glad for: Mine varmeste anbefalinger! 

Jeg mener hun sagde, at hun flyttede til en anden by og i grove træk var i Danmark indtil jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte en pige i Århus for et år siden, de kaldte sig Claudia og som på mange måder minder om Leticia. Nogen der har kendskab til om hun er fra Polen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig de gode anbefalinger...

WAUV hun er lækker og gør det super godt. Jeg havde en dejlig halv time med GFE, superfransk, utallige stillinger og afsluttende med megafransk.

En betaling på 1000,- og et stort smil fra begge... 

Gentagelsesfare: ABSOLUT!!! Pas på hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lillepeteredderkop

Jeg er meget fristet til at besøge hende med de anmeldelser og billeder som I giver - det er dog halvanden times kørsel, så er der nogle der ved om hun skifter til en anden adresse i Jylland om nogle dage (hun avertere at hun kun bliver i Vejle få dage endnu) - eller om hun måske tager hjem? 

 

Nå - jeg ringede til hende for ikke evt at misse hendes sidste dag, og hun ved ikke om hvor hun tager hen efter Vejle, men hun er i hvert fald i Vejle også lørdag (hvor jeg lavede en aftale - hvis hun så kommer tættere på kan det jo blive til en gentagelse hvis hun er så fantastisk som noget kunne tyde på :D )

Redigeret af lillepeteredderkop

Del dette indlæg


Link til indlæg

10. min gang, det ligger tæt på strøget i Vejle, du får hendes adresse via sms med hende, når du så er ved adressen får du en ny tæt på.

Redigeret af Kurator
gadenavn fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lillepeteredderkop

Jeg er lige vendt hjem fra en time med Leticia - og det var bestemt 2x halvanden times kørsel værd. 

Hun ser ud som på billederne - brysterne er meget store og tunge, men de hænger ikke - jeg synes hendes billeder giver et rigtigt godt indtryk af hvad man møder.

Hun er en pige der virkelig sætter kunden i centrum - det er man slet ikke i tvivl om, og man har god tid - hun har slet ikke travlt med at få en ud af døren - jeg har ikke så meget at tilføje til de andres anmeldelser og kommentarer, men hun kan virkelig anbefales - desværre skifter hun mellem Vejle, Fredericia og København (og hjemme), så vi får hende ikke at se længere mod nord.

Klar anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...