Hop til indhold
Brugernavn

Lækker brun sugarbabe

Recommended Posts

Default User skrev, for 1 time siden:

Fin novelle. Medmindre du kommer med hendes brugernavn vil jeg betegne novellen som bestilt arbejde.

Hvorfor ikke bare glæde sig over at han har valgt at dele sin oplevelse med os :)

Hvorfor skulle han komme med hendes brugernavn til folk, som ikke forstår at lade sig inspirere til at skrue charmen på og holde lidt mindre på pungen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor ikke bare glæde sig over at han har valgt at dele sin oplevelse med os :)

Hvorfor skulle han komme med hendes brugernavn til folk, som ikke forstår at lade sig inspirere til at skrue charmen på og holde lidt mindre på pungen?

Opgav selv at skrive et lign. indlæg i tråden - føler tit det falder på døve ører, og så er man pludselig selv i skudlinjen og er en dum skid.. Men tak for at formulere dig mere fattet og præcist end jeg selv magtede i øjeblikket.. Du fangede tankerne lige ud af mit hoved :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 17 timer siden:

Fin novelle. Medmindre du kommer med hendes brugernavn vil jeg betegne novellen som bestilt arbejde.

Bestilt af Sugardaters.dk-ejerne eller hvad? Ellers giver den beskyldning ikke mening.
Men fint at du kom i tanker om det, her et par måneder senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Bestilt af Sugardaters.dk-ejerne eller hvad? Ellers giver den beskyldning ikke mening.
Men fint at du kom i tanker om det, her et par måneder senere.

Kan være at han først nu har sparet 30kr op til medlemskab og derfor ikke tidligere, vist interesse for det her forum. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

theverybadwolf skrev, den 10/11/2015 at 20:18:

Måtte du betale særskilt for seancen på hotellet?

Nope. Så var jeg aldrig sprunget ud i det. Det kan være det lyder fjollet, men for mig bliver det bare ikke en god oplevelse, når der er kontant afregning involveret. Det har været min oplevelse de gange, jeg er sprunget ud i direkte købesex. Jeg har svært ved at leve mig ind i det og står med en tom følelse i maven bagefter.

Jeg har derfor gjort meget ud af i min profil at være 100% ærlig omkring, at den del ikke siger mig noget, men at jeg derimod er til den "klassiske" form for sugardating, hvor det er oplevelser, pigen får - ikke kontanter. Så reelt er det jo egentlig bare, som hvis jeg tog på en ganske almindelig date med en potentiel partner. Der ville jeg også vise mig som en gentleman og ikke tænke det store over, hvad beløbet nu lige lander på, når vi går ud og spiser og efterfølgende får en drink eller lignende. Forskellen ligger så bare i, at med sugardating ved vi begge på forhånd, at det ender i sengen (forudsat at kemien selvfølgelig er der, hvis det er første gang, man mødes). :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 10/11/2015 at 22:11:

Fin novelle. Medmindre du kommer med hendes brugernavn vil jeg betegne novellen som bestilt arbejde.

 

Det skal du da være velkommen til at betegne det som, men i så fald føler jeg mig sgu en anelse snydt. For jeg har sgutte fået betaling for den :D 

Men var det noget i den retning, så havde jeg nok ikke tidligere hen fortalt om mine oplevelser med andre ting, som ikke var fra SD ;-) 
Det manglende brugernavn handler nu mere om respekt for pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...