Hop til indhold
ja tak

For mange reklamer på eroguide

Recommended Posts

Hej,

Syntes det er kommet for mange reklamer på eroguide.dk

Når besøger eroguide.dk via mobilen, kommer der et eller andet om at vinde en halv time med Daniella. Rimelig upratisk når man tjekker mobilen mens man er på arbejde. 

Og når du går fra tablet eller computer så køre der også en reklamer banner i siden "vil du se flere webcam piger?" Syntes det rimelig træls når man vil se hvad der er sket på forummet. Også kommer der sådan nogle banner ned. Kan se det er det samme på annoncelight.dk. Så man ikke kan se de tre billeder af pigerne ordenligt. Og når man bruger tablet så er det ikke lige så nemt og fjerne/lukke dem.

Kan i ikke fjerne dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej troldemanden :-)

Det har du helt ret i, men nu er det kun 1 ud af 10 gange jeg besøger eroguide.dk, hvor jeg logger ind. Det er for stor en risiko og løb, når min bærbar, computer, tablet og mobil tit bliver brugt af andre. Jeg tjekker for det mest anmeldserne fra min mobil mens jeg er på arbejde. Og syntes generelt det er træls men alle de unødvendige reklamer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forstår din frustration, men sålænge eroguide er gratis for os brugere, så er det desværre et nødvendigt onde. 

Det koster penge at drifte eroguide og jeg har ikke lyst til at betale et fast beløb om måneden for mit medlemskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår din frustration, men sålænge eroguide er gratis for os brugere, så er det desværre et nødvendigt onde

Det koster penge at drifte eroguide og jeg har ikke lyst til at betale et fast beløb om måneden for mit medlemskab. 

Så "onde" er billederne af Daniella da heller ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej bestemt ikke. 

Jeg tænkte nu mere på det irriterende banner for siden SexNu. Den vil jeg gerne være fri for, hvis jeg havde valget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej,

Syntes det er kommet for mange reklamer på eroguide.dk

Når besøger eroguide.dk via mobilen, kommer der et eller andet om at vinde en halv time med Daniella. Rimelig upratisk når man tjekker mobilen mens man er på arbejde. 

Og når du går fra tablet eller computer så køre der også en reklamer banner i siden "vil du se flere webcam piger?" Syntes det rimelig træls når man vil se hvad der er sket på forummet. Også kommer der sådan nogle banner ned. Kan se det er det samme på annoncelight.dk. Så man ikke kan se de tre billeder af pigerne ordenligt. Og når man bruger tablet så er det ikke lige så nemt og fjerne/lukke dem.

Kan i ikke fjerne dem?

Hvorfor tror du, at EG er gratis for os brugere? Pengene til at drive sitet skal jo komme et sted fra.

Og selvfølgelig kan reklamerne fjernes, så skal du bare kompensere admin økonomisk for manglende reklameindtægter, ellers hænger tingene jo ikke sammen; eller alternativt lade være med til at logge på EG, når du er på arbejde når din telefon, computer og tablet også bruges af andre.

Det ser ikke ud til, at der er den store forståelse for dit 'problem'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reklamer er ok, men jeg er også irriteret over popups - hvad enten det er reklame eler smukke Daniella. Så jeg håber også admin vil fjerne popups af enhver grad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reklamer er ok, men jeg er også irriteret over popups - hvad enten det er reklame eler smukke Daniella. Så jeg håber også admin vil fjerne popups af enhver grad.

Man kan installere Better Pop Up Blocker, så er man fri for deres lortet reklamer. Men vær opmærksom på at du skal indstille programmet så det friholder dine bankforbindelser, da mange vigtige informationer KAN være i form af Pop Up.

http://www.alt-til-windows.dk/?Tips/SaadanBlokererDuPopupVinduerIDinBrowser/1224

Venligst Landsbytossen - nu med smartphone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er personligt ved at blive idiot af alle de popups med Daniella, der kommer på min mobiltelefon. Vind en ½ time - fuck mig i røven mand. Med alle de gange, hvor jeg er inde for at kigge, har det samlet kostet mig mindst en ½ time at skulle klikke væk fra Daniella for så at komme til det, som jeg gerne vil. Er det så god reklame for Daniella eller dårlig reklame? Jeg synes i hvert fald, at det er træls, at hun konstant skal poppe op på den måde. Daniella får ikke mit besøg - da bare navnet, som jeg har set til hudløshed, irriterer mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den reklame med konkurrence er faktisk nederen på en mobil. Der burde være en møde man kan disablet dette i sin profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Comeback" har en god pointe.

Intet her i livet er jo gratis. Hvis EG, som indtil nu har været gratis, skulle udgiftsdækkes, så var det blevet en "betalingskanal".

Admin har lige fra første færd af i januar 2012 pointeret, at EG var gratis og skulle forblive gratis for brugerne. Derfor synes jeg heller ikke, at brugere, registrerede som uregistrerede, skal have så ondt i røven over reklamer – oppoppende eller ej – for pengene skal jo komme et sted fra på den ene eller anden måde.

Kan man ikke affinde sig med dét i et offentligt rum, må man jo operere i det gedulgte ......

Glæd Jer i stedet over, at der er en gratis hjemmeside med megen information, megen underholdning, holmgang – og mange fif på et område, hvor ellers tavshed hersker.

Jeg har selv haft megen fornøjelse af EG, både som aktiv udøver og som skribent.

Redigeret af Borende X
Har rettet et komma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Når besøger eroguide.dk via mobilen, kommer der et eller andet om at vinde en halv time med Daniella. Rimelig upratisk når man tjekker mobilen mens man er på arbejde. 

Hvorfor er en sex reklame værre end at være på eroguide i arbejdstiden?

Personligt kunne jeg ALDRIG finde på at browser eroguide eller tilsvarende når jeg ikke er alene, og ALDRIG når jeg er på arbejde. Hverken på privat eller arbejds udstyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er en sex reklame værre end at være på eroguide i arbejdstiden?

Personligt kunne jeg ALDRIG finde på at browser eroguide eller tilsvarende når jeg ikke er alene, og ALDRIG når jeg er på arbejde. Hverken på privat eller arbejds udstyr.

Ved ikke rigtigt hvad dit spørgsmål "Hvorfor er en sex reklame værre end at være på eroguide i arbejdstiden?" har med emnet og gøre i denne debat? Det lyder som om det ikke er i orden og bruge eroguide når man er på arbejde.

Jeg tjekker eroguide ligeså tit behovet opstår. Andet bruger jeg ikke siden til. Og jeg lokker kun ind hvis jeg skal svare på et indlæg eller en besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved ikke rigtigt hvad dit spørgsmål "Hvorfor er en sex reklame værre end at være på eroguide i arbejdstiden?" har med emnet og gøre i denne debat? Det lyder som om det ikke er i orden og bruge eroguide når man er på arbejde.

Jeg tjekker eroguide ligeså tit behovet opstår. Andet bruger jeg ikke siden til. Og jeg lokker kun ind hvis jeg skal svare på et indlæg eller en besked.

Eroguide er et erotik forum. Man må forvente at der fra tid til anden er billeder af nøgne damer, så hvordan kan det være at det er ok at følge med i eroguide, når det ikke er ok at se en sex reklame, som kan poppe op MANGE stedder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tjekker eroguide ligeså tit behovet opstår. Andet bruger jeg ikke siden til. Og jeg lokker kun ind hvis jeg skal svare på et indlæg eller en besked.

Når det er så stort et problem for dig med billeder og pop reklamer, så forstår jeg ikke, hvorfor du ikke bare logger ind hver gang 'behovet opstår', så slipper du jo netop for billeder og pop up reklamer. 

Når det så er skrevet, så synes jeg egentlig, at det er tåbeligt at bruge arbejdsredskaber som telefon, tablet og computer, som andre også bruger/har adgang til, så skal man jo huske at slette sine spor hver gang man har været på 'de grå sider'.;)

 

 

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...