Hop til indhold

Petite ung tøs til græsk

Featured Replies

Skrevet

Var en tur på 7th heaven og fik en tur i privaten af en lille fræk tøs med fine ungpigebryster og den lækreste lille bitte faste røv. Ikke mere end et par og tyve år...  Tog hende med i privaten tre gange og var helt solgt. Og nu tænker jeg om der mon findes en lille lækkerhaps med ungpigebryster og en lille lækker røv, som kunne klare en tur i det græske. Foretrækker de private lejligheder frem for bordeller - men fi des "hun" overhovedet derude eller er det helt utopi?

Skrevet

Du tog hende med i "privaten"..?

Skrevet

Du tog hende med i "privaten"..?

jeps.... Private Show. 5 minutter 400 kr. Og det hele værd :-D

Skrevet

jeps.... Private Show. 5 minutter 400 kr. Og det hele værd :-D

He he ren narrefisse 

"cock tease"

Skrevet

tror os jeg ville foreslå clara fra sexyclub hun er ihvertfald med små bryster og en røv der ka ta noget af en tur analt 

Skrevet

+1 til Clara også herfra...(lidt ung Anja Foneca fra DR1 Vejret over hende)

Vær nu sød og en "Gentleman" overfor hende..

PS. Parfume og en "gave" er altid godt.

Skulle nødig have at hun lukker for en rundtur i 2'ern!!

DÉT ville i sandhed være en KA-TA-STROFE!!!

Skrevet

Nu kan det godt være jeg er helt retarderet, men.. hvad ligger der i "græsk uden forbehold"? (kontra "med")..

Skrevet

Uden forbehold betyder at din størrelse ikke betyder noget når hun skal tage den bagi ☺☺ nogle gf'er tilbyder græsk, men nævner ikke at de kan tage alle størrelser hvilket er jo fair nok,  men de gør det til et problem efter at have set din bandit, og du har betalt for græsk, så bliver det jo en akavet situation, nogle piger spekulere i det

Skrevet

Men hvad gør Clara til et mere attraktivt valg end fx Laura fra samme sted, der også har en lækker græskindbydende bagdel og kun høster ros her på siden?

Skrevet

laura er helt sikkert os på min to do liste hehe ;-) har godt læst om hende og lyder super hot

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.