Hop til indhold
Hedonis

Rebecca - Århus syd. Et nips til stor glæde

Recommended Posts

Gæst
FrankJ skrev, for 7 timer siden:

Så du mener, at det kræver en "høj moral" at kritisere, at nogen  smitter andre kønssygdomme. Det detyder ikke på, at du har nogen imponerende moral.Ja, det er et frit land, og alle kan gøre hvad de vil - når de ikke skader andre. 

Nej. Jeg skriver at når pigen tilbyder det og der er kunder der vil gøre det, behøver folk ikke sidde og dømme. Hvis folk ikke kender risikoen burde de ikke dyrke sex overhovedet. Og jeg har faktisk en høj moral. Jeg sidder bare ikke og flueknepper og prøver at trække den ned over hovedet på andre. Læs hvad jeg skriver.....

 

Unskyld off topic til Hedonis. Skal nok lade være med at skrive mere i din anmeldelse.

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle bruger hoved som de kan.

Du kan selvfølgelig have sin mening. 

Men... Når man er en rigtig bruger af EG sviner man ikke piger bare fordi man er sur på hende... Bruger kender efterhånden mange andre fra forum og man kan godt find ud af hvem man kan tror på... 

Og jeg ved at de gode mand her fra forum ville informere andre hvis de bliver smittet af en GP !!!

Det at hun fik masse ros her betyder ikke at hun bære ikke noget lort i sin dejlige krop - brug hoved !!!

Jeg, i hvert fald skal nok informere andre hvis det skær for mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og hvis du har så god morale, har du tænkt over folkets familier hvis de kommer hjem med et eller andet lort pga. en gad ikke blive venlig og advare andre om det !!! 

 

Brug hoved !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Undskyld Hedonis, den diskussion kunne vi undgår hvis I ville svare mig ;(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sexdyretxxx skrev, for 25 minutter siden:

. Alle bruger hoved som de kan.

Du kan selvfølgelig have sin mening. 

Men... Når man er en rigtig bruger af EG sviner man ikke piger bare fordi man er sur på hende... Bruger kender efterhånden mange andre fra forum og man kan godt find ud af hvem man kan tror på... 

Og jeg ved at de gode mand her fra forum ville informere andre hvis de bliver smittet af en GP !!!

Det at hun fik masse ros her betyder ikke at hun bære ikke noget lort i sin dejlige krop - brug hoved !!!

Jeg, i hvert fald skal nok informere andre hvis det skær for mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og hvis du har så god morale, har du tænkt over folkets familier hvis de kommer hjem med et eller andet lort pga. en gad ikke blive venlig og advare andre om det !!! 

 

Brug hoved !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Undskyld Hedonis, den diskussion kunne vi undgår hvis I ville svare mig ;(

Vil man ikke have noget ekstra med hjem må man lade være med at løbe risikoen og bruge gummi. Så simpelt er det. Det har intet med min moral at gøre hvad andre foretrækker og evt tager med hjem. Det er heller ikke mit problem om folk har koner eller kærester. Det er op til folks egen moral. Min pointe er at hvis folk er bange fordi hun tilbyder amt uden må man finde en der kun bruger gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Beklager min tone i den her tråd. Har ikke haft den bedste dag. Står ved hvad jeg har skrevet, men jeg skulle have brugt pænere sprog. Undskyld endnu engang til Hedonis for afsporing af tråden. Også undskyld for stavefejl. Min telefon driller lidt for tiden så nogle fejl kan jeg slet ikke rette. Hav en god dag allesammen. ;-):grin:

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjends skrev, den 30/9/2015 13.41.30:

Kommer lige fra et besøg fra denne vidunderlige lille kvinde, og jeg kan kun tilslutte mig din anmeldelse Hedonis :) 

Super flot lille pige, må man sige ;)

Og helt bestemt ingen tidstress, så kom bare afsted folkens.

Er det virkelig ægte bryster? På billederne ser de lidt kunstige ud, men jeg kan tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prowler du har fuldstændig ret at det er op til folk hvad de laver...

Men jeg mener at vi skal ikke blive egoister og advarer andre hvis der er en GP som er ikke helt rask !!!

Sådan har jeg... Måske fordi jeg er ikke dansker og har ikke egoisme i blod ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexdyretxxx skrev, den ‎27‎-‎10‎-‎2015‎ ‎07‎:‎53‎:‎18:

Hej drenge ;)

I har ikke fået nogle sygdom problemer efter BJ uden gummi hos Renecca ? Er ved lave aftale med hende :)

OK Sexdyr, det korte svar til det som du efterlyser her er: Nej!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Prowler

Jeg er en af dem der ser et stort rødt flag hver gang en pige tilbyder samleje uden. Jeg holder mig væk. Kunne ikke engang finde på at besøge hende og bruge gummi. Det betyder dog ikke at jeg ikke kan have en holdning til det du lukker ud.

Hvis jeg var kommet hjem fra en GP og havde fået mig en kønssygdom så ville jeg på ingen måde tøve med at kontakte pigen og samtidig informere eroguides brugere.. 

Som du skriver så er vi vel voksne mennesker og vi ved hvad vi gør. Ja, men det indbefatter også at vi vil sørge for, at så få mennesker som muligt bliver smittet. Både GP og kunderne har jo ofte en kontaktflade sexuelt der rammer andre kunder, GP, koner, kærester, en scoring på en bytur etc etc. De kunder en pige har haft tager jo evt sygdomme med sig rundt og skal have behandling. Vi kan jo toppe den og sige at du kommer hjem med HIV - vil du så bare sige:

"Argh jeg kunne jo godt hjælpe andre til ikke at gå i fælden eller få dem der allerede har besøgt hende til at søge læge og få sig undersøgt inden de besøger andre GP eller hopper i seng med konen eller en pige fra byen. Nej det gider jeg sgu ikke - vi er jo voksne mennesker og ved hvad vi går ind til"

Mere almindelige/ufarlige sygdomme er også vigtige at stoppet spredningen af. Ja, vi tager alle en risiko.. Både GP og deres kunder. Man mindsker den risiko for alle ved at være åben omkring det. Den smittede GP kan så søge læge og starte op igen når hun er smittefri. Det kan hun vælge at oplyse om hvis hun har lyst eller bliver spurgt til det. Og så kan kunden tage et valg. Vi er vel voksne mennesker..... 

 

Undskyld at jeg fortsætter afsporingen af denne ellers fremragende anmeldelse af en tilsyneladende fabelagtig pige.

 

Redigeret af OJ78

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
OJ78 skrev, for 5 timer siden:

@Prowler

Jeg er en af dem der ser et stort rødt flag hver gang en pige tilbyder samleje uden. Jeg holder mig væk. Kunne ikke engang finde på at besøge hende og bruge gummi. Det betyder dog ikke at jeg ikke kan have en holdning til det du lukker ud.

Hvis jeg var kommet hjem fra en GP og havde fået mig en kønssygdom så ville jeg på ingen måde tøve med at kontakte pigen og samtidig informere eroguides brugere.. 

Som du skriver så er vi vel voksne mennesker og vi ved hvad vi gør. Ja, men det indbefatter også at vi vil sørge for, at så få mennesker som muligt bliver smittet. Både GP og kunderne har jo ofte en kontaktflade sexuelt der rammer andre kunder, GP, koner, kærester, en scoring på en bytur etc etc. De kunder en pige har haft tager jo evt sygdomme med sig rundt og skal have behandling. Vi kan jo toppe den og sige at du kommer hjem med HIV - vil du så bare sige:

"Argh jeg kunne jo godt hjælpe andre til ikke at gå i fælden eller få dem der allerede har besøgt hende til at søge læge og få sig undersøgt inden de besøger andre GP eller hopper i seng med konen eller en pige fra byen. Nej det gider jeg sgu ikke - vi er jo voksne mennesker og ved hvad vi går ind til"

Mere almindelige/ufarlige sygdomme er også vigtige at stoppet spredningen af. Ja, vi tager alle en risiko.. Både GP og deres kunder. Man mindsker den risiko for alle ved at være åben omkring det. Den smittede GP kan så søge læge og starte op igen når hun er smittefri. Det kan hun vælge at oplyse om hvis hun har lyst eller bliver spurgt til det. Og så kan kunden tage et valg. Vi er vel voksne mennesker..... 

 

Undskyld at jeg fortsætter afsporingen af denne ellers fremragende anmeldelse af en tilsyneladende fabelagtig pige.

 

Vil heller ikke afspore tråden mere, så dette bliver mit sidste indlæg, men min pointe som jeg også har skrevet før er om hvordan man ved det er sandt. Så vidt jeg ved siger regelsættet herinde at man ikke må hænge nogen ud og hvis man skriver at man har fået en kønssygdom af en pige bliver hun hunget ud og tråden slettet.

Der er før set anmeldelser hvor piger bliver rakket ned og hvis en kunde behandler en pige dårlig og hun så smider ham ud eller giver ham dårlig service fordi han er en nar kan man godt tro at nogle kan finde på at skrive at en pige fejler noget for måske at skade hendes forretning. Sådan et rygte hænger ved længe. 

Hvordan skal man kunne vide hvem der er troværdig? Hvis du skriver det eller jeg skriver det? Måske en nybegynder skriver det som sit første indlæg! Hvor længe skal man have været bruger og hvor mange indlæg tager det for at blive troværdig. Hvor mange bliver ikke beskyldt for falske anmeldelser herinde fordi det er deres første indlæg? Er folk i et forhold og bange for at tage noget med hjem til konen/kæresten for ikke at blive afsløret, men får en kønssygdom alligevel kan det måske være konen/kæresten der har været utro med en anden mand! Så vil hun være glad for at manden tager skraldet og så bliver en stakkels pige der ikke fejler noget hængt ud. 

Hvad med pigerne herinde? Hvis de får noget af en kunde skal de så skrive det herinde hvis de kender ens "navn" og evt  telefonnummer og advare de andre piger. Hvis hun har haft mange kunder og ikke ved hvem det var, skal hun så skrive alle deres navne og sige at "det er en af dem"?

Vi bliver ikke enige og det behøver vi ikke være, men sådan ser jeg altså på det. Jeg vil kontakte pigen og så er det op til hende at søge behandling. Det herinde kan blive til mudderkastning af episke proportioner for hvem har ret og hvem er skyldig.

Nu skriver jeg altså ikke mere og endnu engang undskyld Hedonis.

Ja!!!! Rebecca er en steg, men jeg vil heller ikke tage chancen.;-)

 

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Endnu en gang bliver en anmeldelse afsporet fordi nogle brugere har travlt med at moralisere. Hvor mange gange skal vi skrive at i skal oprette en ny streng under generel debat hvis i vil debatere. Nogle brugere har adskillige tilfælde på samvittigheden og de vil få tildelt advarsel eller karantæne eftersom de tydeligvis ikke vil respektere vores regelsæt eller henstillinger fra os i moderationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...