Fick 112 Skrevet 10. September, 2015 (edited) For 3-4 år siden blev wordfeud super populært,alle skulle spille,jeg selv hoppede også selv med på bølgen,og begyndte at spille det.Det er et hyggeligt spil,og der er også en god chatfunktion ,så samtidig med man spiller ,kan man chatte.I perioder med faste bolleveninder,er det også en god måde ,at holde kontakt på,når man ikke ses.Jeg spiller med max.2-3 ad gangen,mere tid gider jeg ikke bruge på det.Jeg har en kollega som har gang i 10-12 spil ad gangen,og vi snakker nogle gange wordfeud.en af dem som han spiller fast med ,er kæresten til en af hans venner….prøv at se hende her ,sagde han en dag til mig,og viste mig et billede fra hendes facebook ,hvor hun var ude og ride…hun har altså en lækker krop ,sagde han.Han viser mig så en dag et svært ord han havde spillet mod hende,og der ser jeg så hendes brugernavn på wordfeud,når vi så efterfølgende har talt om hende,er det altid hendes brugernavn vi brugte.min kollega fortalte mig så ,noget tid senere ,at hende ridepigen og hans ven var gået fra hinnanden,og at hun allerede havde fået en ny bolig.Jeg sender hende så en invitation til at spille wordfeud,som hun så akceptere.vi spiller et par spil,og jeg begynder også at chatte med hende,giver hende nogle komplimenter til hendes profilbillede,hvor hun har et dejligt smil på.vi chatter godt,0g hun var også frisk på lidt fræk chat,men på en pæn måde..jeg har ikke billede på min profil,så hun spurgte flere gange efter et billede,sagde jeg kunne sende det til hendes mobil,og hun skrev så hendes tlf.nummer.Hun kunne godt li mit billede og i de næste par uger ,chatter vi en del og jeg prøver ihærdigt at komme på fræk date med hende,hun er dog ikke sådan ligetil at få på krogen..jeg spiller og chatter så ikke med hende i en dags tid,og det gjorde åbentbart udslaget…da hun skriver til mig,svarer jeg at jeg kommer og boller hende om en times tid,hun gav mig så adressen ,men sagde også.at var der ikke kemi,ville jeg ikke få noget sex.finder let hendes hus og ringer på…hun åbner og lukker mig ind,vi krammer så lidt og går ind i hendes stue,hun er et rigtig flot lille nips i slutningen af de 30,hun åbner så en flaske rødvin og byder et glas..siger også at hun aldrig har gjort sådan noget her før..vi snakker godt og kysser lidt..får så tøjet af og går ud på hendes badeværelse…går begge under bruseren og hun går på knæ og sutter min pik..godt frækt blow…tager hende så bagfra godt og grundigt..efter badet går vi ind i hendes soveværelse..doggy ,missionær..0g vi slutter så at hun rider ,som hun var vild med..doggy er kun for din skyld,når jeg rider er det mig der bestemmer siger hun.god fræk sex ,og lidt sjovt at wordfeud kunne føre til det. Redigeret 10. September, 2015 af Fick 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Januar, 2020 Fick skrev, den 10.9.2015 at 21:05: For 3-4 år siden blev wordfeud super populært,alle skulle spille,jeg selv hoppede også selv med på bølgen,og begyndte at spille det. Det er et hyggeligt spil,og der er også en god chatfunktion ,så samtidig med man spiller ,kan man chatte. I perioder med faste bolleveninder,er det også en god måde ,at holde kontakt på,når man ikke ses. Jeg spiller med max.2-3 ad gangen,mere tid gider jeg ikke bruge på det.Jeg har en kollega som har gang i 10-12 spil ad gangen,og vi snakker nogle gange wordfeud. en af dem som han spiller fast med ,er kæresten til en af hans venner….prøv at se hende her ,sagde han en dag til mig,og viste mig et billede fra hendes facebook ,hvor hun var ude og ride…hun har altså en lækker krop ,sagde han. Han viser mig så en dag et svært ord han havde spillet mod hende,og der ser jeg så hendes brugernavn på wordfeud,når vi så efterfølgende har talt om hende,er det altid hendes brugernavn vi brugte. min kollega fortalte mig så ,noget tid senere ,at hende ridepigen og hans ven var gået fra hinnanden,og at hun allerede havde fået en ny bolig. Jeg sender hende så en invitation til at spille wordfeud,som hun så akceptere. vi spiller et par spil,og jeg begynder også at chatte med hende,giver hende nogle komplimenter til hendes profilbillede,hvor hun har et dejligt smil på. vi chatter godt,0g hun var også frisk på lidt fræk chat,men på en pæn måde..jeg har ikke billede på min profil,så hun spurgte flere gange efter et billede,sagde jeg kunne sende det til hendes mobil,og hun skrev så hendes tlf.nummer. Hun kunne godt li mit billede og i de næste par uger ,chatter vi en del og jeg prøver ihærdigt at komme på fræk date med hende,hun er dog ikke sådan ligetil at få på krogen..jeg spiller og chatter så ikke med hende i en dags tid,og det gjorde åbentbart udslaget…da hun skriver til mig,svarer jeg at jeg kommer og boller hende om en times tid,hun gav mig så adressen ,men sagde også.at var der ikke kemi,ville jeg ikke få noget sex. finder let hendes hus og ringer på…hun åbner og lukker mig ind,vi krammer så lidt og går ind i hendes stue,hun er et rigtig flot lille nips i slutningen af de 30,hun åbner så en flaske rødvin og byder et glas..siger også at hun aldrig har gjort sådan noget her før..vi snakker godt og kysser lidt..får så tøjet af og går ud på hendes badeværelse…går begge under bruseren og hun går på knæ og sutter min pik..godt frækt blow…tager hende så bagfra godt og grundigt..efter badet går vi ind i hendes soveværelse..doggy ,missionær..0g vi slutter så at hun rider ,som hun var vild med..doggy er kun for din skyld,når jeg rider er det mig der bestemmer siger hun.god fræk sex ,og lidt sjovt at wordfeud kunne føre til det. Lækkert bare det var mig hvordan ser hun ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 10. Januar, 2020 BlackMagic2020 skrev, 1 time siden: Lækkert bare det var mig hvordan ser hun ud OMG!! Du svarer på et 4 1/2 år gammel indlæg, lagt ind af en bruger der sidst var herinde for 1 1/2 år siden?? Ved virkelig ikke hvordan du har fundet indlægget eller fået den fremragende idé at svare på det, men jeg undres virkelig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Januar, 2020 søgte på ridepigen da jeg skulle finde et opslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 10. Januar, 2020 Det kan lade sig gøre Jeg spiller ikke Word Freud, men derimod et andet online spil. Her kan man random spille med de som byder sig ind. En sen aften for en hel del år siden, kom der pludselig en spiller ind med nickname Silvan Kvinde eller noget i den retning. Vi spillede nogle spil og chattede samtidig. Jeg spurgte på et tidspunkt hvilken afdeling af Silvan hun arbejdede i. Hun var efter chatten jo blevet ret interessant. Hun svarede, at hun skam ikke arbejdede i en Silvan. Jeg spurgte så ond til hvorfor hun kaldte sig Silvan Kvinde, efter noget overtalelse kom det frem, at hun var single og derfor gjorde det selv. Det syntes jeg naturligvis som den gentleman jeg også kan være, var synd for hende og tilbød min assistance og hjælp. Det blev et halvt års tid med flere ugentlige møder, hvor hun ikke behøvede at gøre det selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 11. Januar, 2020 MrLovaLova skrev, for 5 timer siden: OMG!! Du svarer på et 4 1/2 år gammel indlæg, lagt ind af en bruger der sidst var herinde for 1 1/2 år siden?? Ved virkelig ikke hvordan du har fundet indlægget eller fået den fremragende idé at svare på det, men jeg undres virkelig? Se positivt på det, der er enkelte nye brugere, som rent faktisk benytter sig af søgefunktionen og ikke bare stiller spørgsmål eller opretter tråde om noget, som allerede er diskuteret 1000vis af gange før. Jeg letter på hatten for BlackMagic. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg