Hop til indhold
Genertfyr21

Søger en god pige til førstgangs oplevelse

Recommended Posts

Gæst

Måske du skulle skrive hvilken landsdel du er fra, hvis du ikke er parat til at rejse langt.

Jeg gætter på 'Sjælland og København' :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig. Havde ikke lige set hvilket kategori tråden er postet i :D

Men selvfølgelig der er stadigvæk lidt vej mellem Vordingborg og Hundested, så en yderligere præcisering vil kun være et plus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry , det skal helst være i København 

søger en der kan "lære" en op hvis i ved hvad jeg mener ;)

Den var værre.

Indtil for et lille års tid siden ville jeg ubetinget have anbefalet Nikita Darling, men hun er i mellemtiden gået på pension. Så er der Jasmin, men hun er med sin sexappetit måske lidt for avanceret? Men hvad med at prøve Liv, som også er på EG? Hun en moden, stille og rolig pige, der også af andre har fået gode anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den var værre.

Indtil for et lille års tid siden ville jeg ubetinget have anbefalet Nikita Darling, men hun er i mellemtiden gået på pension. Så er der Jasmin, men hun er med sin sexappetit måske lidt for avanceret? Men hvad med at prøve Liv, som også er på EG? Hun en moden, stille og rolig pige, der også af andre har fået gode anmeldelser.

Hvorfor egentlig starte med at nævne to, som af den ene eller anden grund er irrelevante? Det kan Genertfyr21 da ikke bruge til noget som helst.

Redigeret af comeback

Del dette indlæg

Link til indlæg

En af mine første oplevelser var her:

http://www.sexyclub.dk/pigerne.phpphp

Hun var FORRYGENDE og var ikke fortrudt 1 sekundet!!.

PS. Regn med 1100 kr for 30 minutter og sig til telefondamen ( når du bestiller tid) og for guds skyld også til pigen at du er ny da det ofte er en ære for dem..

Go' fornøjelse. 

PS. Var også selv meget genert.

Nu giver jeg den bare gas!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor egentlig starte med at nævne to, som af den ene eller anden grund er irrelevante? Det kan Genertfyr21 da ikke bruge til noget som helst.

Næh, for dig har mange ting i tidens løb jo været "irrelevante" ;-), men man har vel lov til at mindes? Desuden ved ingen af os jo, om mulighed nr. 2 faktisk skulle have trådstarters interesse. Men nr. 3 kan jeg da stå inde for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Marlene Mon-Cherie.dk

Trine Tease fra bl.a. Mon-Cherie.dk eller Privat

Sanne fra SexySecret.dk

Disse 3 har mine varmeste anbefalinger. Bare vær ærlig fra starten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry , det skal helst være i København 

søger en der kan "lære" en op hvis i ved hvad jeg mener ;)

Ubetinget Jasmin https://www.eroguide.dk/forum/profile/14371-jasmin/    http://www.sexpiger.dk/4463 det er privat/diskret sted og ikke et bordel med æggeurs tyranni, DET dur bare IKKE med en der skal læres op.

Læs hendes anmeldelser og dan dig et indtryk om hun er det du efterspørger. Men skriv til hende da.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Har du så også fået den sidste ny smartfon? Ja, undskyld afsporingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Næh, for dig har mange ting i tidens løb jo været "irrelevante" ;-), men man har vel lov til at mindes? Desuden ved ingen af os jo, om mulighed nr. 2 faktisk skulle have trådstarters interesse. Men nr. 3 kan jeg da stå inde for.

Dit minde er da komplet ligegyldigt i denne forbindelse, opret en mindetråd, hvis det er det du vil. Og selvom du nævner Jasmin fraråder du nærmest hende i samme sætning. Liv kende jeg kun fra EG, men der er også min indtryk, at hun vil være en god løsning for en nybegynder, hvis hun ikke har en 'nedre aldersgrænse', det er der vist en del der har.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...