Hop til indhold
Guest John8200

Sanne på Nyhols Allé

Recommended Posts

Guest John8200

Havde en onsdag formiddag i Købehavn, der skulle slås ihjel.

Kiggede på, hvad der var af annoncer og henvisninger, vagtplaner osv og faldt over et sted, der hedder sexysecrets.

Det ligger på Nyholms Allé i Rødovre. Og det vakte minder.

Her har jeg tilbragt mange halve og hele timer i selskab med Gina Faith. Vidunderlige stunder i hendes boudoir, der altid vil blive husket med glæde og give anledning til at knibe en enkelt tåre i bukserne.

Så Nyholms Allé blev det; om ikke andet så for at vandre ned af Memory Lane igen.

Og der var to piger at vælge imellem. Begge med fine beskrivelse; en lækker ung brunnette og en blondine, der præsenterede sig som Sanne, 35 år. Det faldt jeg for. Hun er ærlig om sin alder.

Jeg kørte tidligt med toget – og valgte meget tidligt samme dag at sende en sms for at aftale en tid. Og fik det håbede positive svar. Hurtigt. Tog S-toget ud til Brøndbyvester Station og gik den fine tur ud til Nyholms Allé. Og nummer 30A ligger lige overfor Gina Faith’s gamle boudoir – nummer 21. Kendte gader, kendte huse med glade minder.

Kom lidt vel tidligt efter det aftalte tidspunkt og sms’ede for at høre om det var i orden. ”OK – kom bare ind”. Blev modtaget i døren af en forbløffende smuk pige, i frækt tøj – og lange hvide lakstøvler. Et varmt kys og så ind i privaten. Betalingen blev hurtigt overstået. Og så blev jeg hjulpet af med tøjet med kys og kram ind i mellem. Ikke så snart havde hun fået alt tøjet af mig – og lagt det pænt på plads - før hun dykkede ned og hjalp mig til at blive stående, hvor jeg stod og stod.

Og kort tid efter på sengen, hvor vi skiftede til at gøre hinanden stakåndede men tunger, hænder, læber og vore kroppe. Skønt, smukt og forførende. Lige pludselig var det lykkedes Sanne at få arrangeret kondom på mig. Og så blev jeg redet lidt – og lidt efter kom jeg til at arbejde lidt for det. Og da jeg blev bedt om at gøre det bagfra, kunne jeg ikke holde længere og havde en dejlig befriende orgasme. Udsigten var slet ikke til at stå for længere!

Lidt kys, lidt stønnen og kommen sig; af med kondomet, diskret og stille. Ligge lidt og kysse, nusse. Så kom vådservietterne frem og jeg blev renset og tørret af efter alle kunstens regler. Fik tilbud om et bad – det havde vært en hed affære. Og så blev jeg hjulpet i tøjet igen. Sanne snakkede, hyggede og kyssede mig ud af døren.

Jeg havde bestilt og betalt en halv time. Det hele tog omkring tre kvarter. Kun smil, glæde og kys.

Da jeg igen var på Brøndbyvester station havde jeg lyst til hende – lige hende igen. Så snart jeg får muligheden for at besøge hende i Rødovre igen, gør jeg det. Og sikkert igen og igen.

Det var helt klart den bedste oplevelser med en glædespige, jeg har haft. I hvert fald siden Gina Faith lukkede sit Boudoir.

Nyholm Allé er der, hvor de skønne oplevelser ligger og venter på os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været sammen med flere piger hos Sexy Secret. Jeg er endnu ikke blevet skuffet!

Er du sikker på, at det ikke var Brøndby Øster station? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...