Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Jep som overskriften lyder, nyt thaisted i Odense   (  RUGÅRDSVEJ 242, ODENSE  )  og det er jo herligt :).   Det betyder jo så at der ikke er noget at komme efter i Brylle mere, det var den eneste grund til at jeg med jævne mellemrum kørte til denne lille by.

Det nye sted ligger jo som det ligger ved siden af Fakta , tjek på Google maps, masser af fin parkering.   Rummene er som altid hos Suisi og Patty rene pæne og lyse, badeværelset har fået en forbedring i forhold til Brylle, nu kan man tage brusebad ved siden af karbadet (  så vandet løber ud med det samme  ;-) ).

Jeg var på besøg i dag og fik en super betjening af Patty :P,  altid i godt humør og klar til at tage fat....

Med hensyn til de føromtalte ure\kamera så har jeg ved selvsyn aflivet den skrøne, har også sammen med Patty tjekket lampeudtag - billeder på væg - stikkontakter mm , DER ER INGEN SKJULTE KAMERAER.......:ugeek:.  

Af piger er der Suisi - Patty - Risa + en mere som jeg ikke lige kan huske navn på , der er mulighed for at der kommer en ny hvis de kan finde en der lever op til Suisi og Pattys standard

Og det er jo fint nok med nye, men jeg er også super glad for at de gode kendte massagepiger ikke hele tiden rejser rundt , det er dejligt at havde nogen man bare ved giver en super god behandling,  det er der efter min mening ca 4 til 5 stk, forskellige steder  her på fyn som gør..  tak for det piger .

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Risa kommet tilbage, hun stoppede da ellers for et stykke tid siden, hvor efter der startede en ny Lise som hed liset eller sådan noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Staer89 skrev, for 9 timer siden:

Er det kun massage eller er der HJ, BJ eller samleje som man også kan bestille

Du kan få det hele, massagen er ikke det der er i fokus, ekstraydelser er det de helst sælger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valdemar skrev, for 14 timer siden:

Du kan få det hele, massagen er ikke det der er i fokus, ekstraydelser er det de helst sælger. 

har du været inde og prøve dem? hvad er deres pris leje og på hjemmesiden er det danskere der er der inde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...