Hop til indhold
Bukowsky Revival

Barbie dejlig snæver og joiner med anden kunde i live show, men, men men?

Recommended Posts

Jeg prutter ikke om prisen, men på et tidspunkt, lå jeg i "forhandlinger" med en GP, med en mejjjet, forvirrende annonce der ikke angav alle ydelser.

Da jeg spurgte til en blanding af ydelser, slyngede hun et, ikke ubetragteligt beløb af, så jeg takkede nej, med et, det har jeg desværre ikke råd til. 

Så faldt hendes beløb til 1500, uden det var min hensigt at "prutte", og endelig tilbød jeg 1600, som vi så enedes om.

Hvorfor i alverden bød du højere så?? Det er mig ubegribeligt og 1500 er da et anseligt beløb!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tja, selvom det kun var en hund mere, blev hun vældigt glad, og du vil nok også kreperer over, at jeg kan finde på at have en lille æske summerbird chokolade med, (til 65 kroner) med som "værtinde" gave.  Så kan man enten fremstå som en "børnelokker", eller en venlig sjæl.

Jeg vælter ikke i penge, men 100 kroner i "drikkepenge", i forbindelse med en god oplevelse, skal der også være plads til, når det er en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tja, selvom det kun var en hund mere, blev hun vældigt glad, og du vil nok også kreperer over, at jeg kan finde på at have en lille æske summerbird chokolade med, (til 65 kroner) med som "værtinde" gave.  Så kan man enten fremstå som en "børnelokker", eller en venlig sjæl.

Jeg prøvede engang også det trick med en æske chokolade til en GP, som jeg synes var vildt hot, og som lød vildt sød i telefonen. Hun brugte ca. 5 sek. på at kigge på gaven, og så landede den ellers på bordet, hvorefter det var bang-bang og ud af døren. Tæt på den dårligste oplevelse jeg til dato har haft, og sidste gang jeg gav gaver til GP's. :mad: Så piger. Nu ved i hvorfor i aldrig får chokolader af mig. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede engang også det trick med en æske chokolade til en GP, som jeg synes var vildt hot, og som lød vildt sød i telefonen. Hun brugte ca. 5 sek. på at kigge på gaven, og så landede den ellers på bordet, hvorefter det var bang-bang og ud af døren. Tæt på den dårligste oplevelse jeg til dato har haft, og sidste gang jeg gav gaver til GP's. :mad: Så piger. Nu ved i hvorfor i aldrig får chokolader af mig. :-D

Du gør det forkert.

Bestikkelse virker ikke altid, man bør hvile i sig selv, bagefter kan man giver gaver, når man begynder at lære pigerne bedre at kende, så giver det bonus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du gør det forkert.

Bestikkelse virker ikke altid, man bør hvile i sig selv, bagefter kan man giver gaver, når man begynder at lære pigerne bedre at kende, så giver det bonus.

Det plejer eller at virke når jeg er på date. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede engang også det trick med en æske chokolade til en GP, som jeg synes var vildt hot, og som lød vildt sød i telefonen. Hun brugte ca. 5 sek. på at kigge på gaven, og så landede den ellers på bordet, hvorefter det var bang-bang og ud af døren.

Du har nok "udfordret" hendes hårde afmagringskur :grin:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg vælter ikke i penge, men 100 kroner i "drikkepenge", i forbindelse med en god oplevelse, skal der også være plads til, når det er en god oplevelse.

Det er der sgu stil over - tak for inspirationen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg hiver "den" ikke frem med det samme, "gaven" ligger i rygsækken, og bliver jeg mødt med et smil og høflighed, er det naturligt at give en lille present. Selvom man jo ikke må skue hunden på "hårene", skal der ikke mange sekunder til, for at fornemme hvilken personage, man står overfor. Så den kommer også med hjem, ind i mellem.

Afhængigt af hvor meget pigen/kvinden får lov at beholde selv, og det er vist ikke alle der får specielt meget, dem der lyser op og smiler, ved "drikkepengene", er formentlig dem der får mindst, eller blot er "velopdragne".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hiver "den" ikke frem med det samme, "gaven" ligger i rygsækken, og bliver jeg mødt med et smil og høflighed, er det naturligt at give en lille present. Selvom man jo ikke må skue hunden på "hårene", skal der ikke mange sekunder til, for at fornemme hvilken personage, man står overfor. Så den kommer også med hjem, ind i mellem.

Afhængigt af hvor meget pigen/kvinden får lov at beholde selv, og det er vist ikke alle der får specielt meget, dem der lyser op og smiler, ved "drikkepengene", er formentlig dem der får mindst, eller blot er "velopdragne".

Drikkepenge er ikke kutyme herhjemme, i det store udland er det ret almindeligt. Hvis man kan glæde pigen med små gaver er det cool, jeg gør det også selv af og til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej chokolade var da meget fint og galant. Very sweet indeed - du er en flink mand uden tvivl, nærmest en romantiker tror jeg og det er sku godt nok! Bliv endelig ved med det! Og jeg er ikke ironisk!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nogle som bruger 15K på en knalde-tur, hvad synes du om det ?

Fint nok har selv fyret adskillige tusser af tidligere i min kariere. Har engang fået 2 tøzer kørt til Sverige fra Kbh til mig og en ven og slap med 5.000. Så dont jump to conclusions!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej chokolade var da meget fint og galant. Very sweet indeed - du er en flink mand uden tvivl, nærmest en romantiker tror jeg og det er sku godt nok! Bliv endelig ved med det! Og jeg er ikke ironisk!!!

Du vil gerne være det modsatte, en nærig badass motherfucker som vil ydmyge pigerne ?

"sarkasme forekommer"

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For gammel og livsbitter til at være en romantikker, nærmere en udspekuleret gammel gris, der godt kan lide at glæde mennesker.

gl_gris_.thumb.jpg.5acc8f1b9035d7349a8df

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...