Hop til indhold
Gæst

Farvel

Recommended Posts

Gæst

Jeg beklager, men løgne, anklager, ballade og drama er stadig ikke min kop te, så jeg fravælger eroguide, præcis som mange andre piger der heller ikke har fået den pæneste behandling herinde.

 

jeg er ked af folk danner kliker og bagtaler mig. Men det siger mere om dem end om mig.

Jeg har også lært, er det ikke nogen der vil mig det godt, så er de ikke værd at lege med.

 

forsat god vind og tak for jeres gruppepres og heksejagt....

Det virker efter hensigten......jeg håber så bare i stopper jer selv så i ikke ender med at sidde en lille klike tilbage....og skal til at anklage og bagtale hinanden!

Redigeret af SandraDee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sandra,

Jeg synes ikke du skulle trække dig eller sige farvel, da jeg synes du har vist at du har lidt større indsigt end de fleste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Sandra,

Jeg synes ikke du skulle trække dig eller sige farvel, da jeg synes du har vist at du har lidt større indsigt end de fleste :)

Mange tak, men jeg har altså ikke overskuddet, jeg har 3 firmaer som kræver ret meget tid, så jeg magter ikke det drama, ballade og bagvaskelse der foregår herinde, det dræner mig for energi. Og med 3 firmaer og som fritidsmodel, så har jeg altså bedre ting at bruge min tid på end misundelse, bagvaskelse, løgne, klikedannelse osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

så har jeg altså bedre ting at bruge min tid på end misundelse, bagvaskelse, løgne, klikedannelse osv

Jamen god vind fremover Sandra, du ved hvor du kan finde mig :D .... du afslører hermed ting som foregår i kulissen, noget som de fleste ikke er klar over findes på EG...Det er alvorlige sager...

Pøjpøj !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Sandra. Jeg synes heller ikke du skal trække dig. Det er et forum åbent for debatter og ja, bølgerne går engang imellem højt, men din mening tæller ligeså højt som andres. Jeg har fundet dine indlæg ligeså gode som andres og synes det vil være synd hvis du melder dig ud for jo flere indlæg fra folk i branchen jo bedre. Er din beslutning dog ikke til at ændre vil jeg gerne ønske dig alt muligt held og lykke fremover. Vil dog helst du bliver. Hilsen Prowler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager, men løgne, anklager, ballade og drama er stadig ikke min kop te, så jeg fravælger eroguide, præcis som mange andre piger der heller ikke har fået den pæneste behandling herinde.

 

jeg er ked af folk danner kliker og bagtaler mig. Men det siger mere om dem end om mig.

Jeg har også lært, er det ikke nogen der vil mig det godt, så er de ikke værd at lege med.

 

forsat god vind og tak for jeres gruppepres og heksejagt....

Det virker efter hensigten......jeg håber så bare i stopper jer selv så i ikke ender med at sidde en lille klike tilbage....og skal til at anklage og bagtale hinanden!

Øv, kan du ikke bare holde en pause fra debatterne og fortsætte med at annoncere herinde?


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, kan du ikke bare holde en pause fra debatterne og fortsætte med at annoncere herinde?

Jeg har nogle andre fora, hvorfra jeg pga. enkelte emsige personer, af og til må holde nogle pauser, da deres selvhævdende måde at kommunikere og udtalelser gang på gang sætter mit pis i kog - herinde ville de dog forlængst være blevet smidt ud/sat i karantæne - derfor synes jeg Eroguide er et dejligt forum, jeg nødigt ville undvære :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv, kan du ikke bare holde en pause fra debatterne og fortsætte med at annoncere herinde?

Jeg er enig med gerog --> Behold profilen og fortsæt med at annoncere herinde.
Det vil være trist, hvis du bare forsvinder. Du er en del af EG :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nogle andre fora, hvorfra jeg pga. enkelte emsige personer, af og til må holde nogle pauser, da deres selvhævdende måde at kommunikere og udtalelser gang på gang sætter mit pis i kog - herinde ville de dog forlængst være blevet smidt ud/sat i karantæne - derfor synes jeg Eroguide er et dejligt forum, jeg nødigt ville undvære :)

Du kan ikke undvære mig, indrøm det nu bare :D

Og du kan i hvert fald ikke undvære tråden dagens røv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

HvisHej Sandra. Jeg synes heller ikke du skal trække dig. Det er et forum åbent for debatter og ja, bølgerne går engang imellem højt, men din mening tæller ligeså højt som andres. Jeg har fundet dine indlæg ligeså gode som andres og synes det vil være synd hvis du melder dig ud for jo flere indlæg fra folk i branchen jo bedre. Er din beslutning dog ikke til at ændre vil jeg gerne ønske dig alt muligt held og lykke fremover. Vil dog helst du bliver. Hilsen Prowler.

Du mener åbent forum, men lukket pm system :)  

Men hvis I er sådan nogle livserfarne menneske kendere osv.,  så forstår jeg ikke hvordan man kan rode sig ind i intriger herinde?!  

Her fra min neutrale plads kan jeg da se folk, mænd som kvinder herinde som jeg helst ikke vil have kontakt til, på den ene eller anden måde. 

Hvordan er det nu den går?  "1000 fluer kan ikke tage fejl"  :D 

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sandra du er tydeligt frustreret over din situation. Derfor vælger du den dramatiske tilgang, og råber højt "FARVEL" i stedet for blot at trække dig diskret tilbage, eller ligefremt offentligt true med at  blive ;) 

Jeg kender ikke årsagen til din beslutning, men når man vælger at hænge sit usorterede og uvaskede sengetøj offentligt til skue, så må man regne med reaktioner. Dit indlæg hvor du nævnte navne blev hurtigt slettet, men det blev da set af en del. 

 

Nille skriver at der sker meget i kulissen, han har åbenbart også indsigt i dette emne. Det er muligt der sker meget i kulissen. Det gør der i mange brancher, men det skal kunderne ikke orienteres om. Sådan noget giver bagslag. Kunder vil blot have ydelsen/oplevelen/varen. Vi gider ikke købe hvor der er ballade, for sæt det kan få indflydelse på det vi køber. 

Men du kommer jo nok tilbage, og det vil jeg da glæde mig til, for du skiver som regel gode ting. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo altid nemt at trække offer kortet og spille den forfulgt uskyldighed, ikke sandt, men med et menneskesyn, hvor man kan skrive til en anden person >at man ønsker vedkommende død, så verdenen kan blive et bedre sted at leve i< fortæller altså mere om afsenderen end om modtageren.

Tag dog en tudekiks (den originale) http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20100429133746/da.uncyclopedia/images/thumb/b/be/Tudekiks.gif/500px-Tudekiks.gif

- tør øjnene og kom videre i dagens tekst..

 Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Sandra.....på alle arbejdspladser er der ALTID nogen der vil styre kantinen, det er ikke dem der er problemet fordi de vil altid være der...der hvor problemet opstår det er når nogen lader sig styre....for mig står du som en stærk pige med rygrad samt egen mening, og ikke lader sig styre....bliv ved med det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke Sandra, der startede den trend med at GPs anmelder kunder herinde? 

Det skete osse på VL, så ingen ny opfindelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg har lært at hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man holde sin mund, så det gør jeg.

 

Hej hej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lært at hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man holde sin mund, så det gør jeg.

 

Hej hej.

jeg har lært, at hvis man pisser hinanden af, så er der intet der begraver stridsøksen bedre end en vild og agressiv omgang sex.

Derfor skal de mandlige brugere helst ikke skændes indbyrdes. :D

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...