Gæst Skrevet 8. September, 2015 Hov ingen har nævnt Tiffany Diamond, som holder til på Pussy Galores og Seductionsgirl, så nu nævner jeg denne smukke mørke skønhed, der tænker og taler flydende dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 8. September, 2015 Calletti lagde adressen på Tiffany i går, ret skal være ret, ellers havde jeg nævnt hende. Men lad os gentage: Tiffany Diamond er dronningen blandt de chokoladefarvede piger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2015 Har du besøgt hende.http://side6.dk/resultatside/?q=yvetteDer er jo også Yvette der nu huserer på Frederiksberg. Kan ikke finde ud af om det er hende på billederne? Synes jeg har set andre billeder hvor røven og hun er større... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. September, 2015 The Lady MyLena, er vel også et bud, omend hun, som jeg forstår det primært holder til i omegnen af Silkeborg, men iflg. hendes hjemmeside gæstervisiter hun vist også Sjælland fra tid til andenJeg har ikke selv været der, men læst nogle ret flotte anmeldelser af hende herinde på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sparta10 0 Skrevet 28. Oktober, 2016 Ashley er stadig til at træffe... skriv i PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg