Brutus 2039 Skrevet 6. September, 2015 Det er efterhånden længe siden, så vidt jeg kan se, at nogen har anmeldt Kinnaree thai wellness i Rødovre. Og den var ikke alt for rosenrød.Jeg var der i forrige uge og fik en rigtig god oplevelse.Jeg havde bestilt tid i forvejen og en sød og køn yngre pige (i 30'erne tror jeg) åbnede døren og viste mig ind. Her fik jeg listen med ydelser stukket i hånden. Min nysgerrighed tvang mig til at spørge, hvad: "UV B2B" var for noget. Pigen strøg afsted og kom et øjeblik efter fnisende tilbage med hænderne fulde, og viste mig ind i et andet lokale og pegede op i loftet. Ahh, så forstod jeg. Det er sikkert skide skægt, hvis man er til det. Men jeg takkede nej, hvilket hun var så tydeligt skuffet over, at jeg næsten fortrød mit nej.Nå, det endte med en times alm. B2B med efterfølgende fuld pakke.Under den obligatoriske "generthedsfase" mens hun klædte sig af, afslørede pigen en lækker krop med B/C-skål (sådan ca.) og pircing i navlen.Uh, hvor er det dejligt at blive kravlet rundt på og blive tæt berørt af en dejlig pigekrop med skønne bryster.Men men, hendes behandling med hyppig nærkontakt til mine genitalier, bevirkede at jeg slet ikke holdt tiden ud, men snart vende rundt og påbegyndte anden akt. Og den var bestemt også god.Pigens engelsk er til et skrabet minimum, og på mit spørgsmål om hendes navn, svarede hun: "Champagne", eller noget i den retning.Stedet er diskret og det er lyst, rent og lækkert.Jeg kommer højest sandsyneligt igen for at ligge tæt med champagnepigen./Brutus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. September, 2015 Jamen, hvad gik den "UV B2B" så ud på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 6. September, 2015 Jeg synes du skal tage en for holdet og fortælle om oplevelsen, BX. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. September, 2015 Jeg synes du skal tage en for holdet og fortælle om oplevelsen, BX. Nu er det så ikke mig, der har været der, så du er da nærmeste til at svare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 6. September, 2015 Rigtigt, men jeg synes næsten at det er synd, hvis jeg, som ikke har prøvet det, fortæller om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 6. September, 2015 Det er efterhånden længe siden, så vidt jeg kan se, at nogen har anmeldt Kinnaree thai wellness i Rødovre. Og den var ikke alt for rosenrød.Jeg var der i forrige uge og fik en rigtig god oplevelse.Jeg havde bestilt tid i forvejen og en sød og køn yngre pige (i 30'erne tror jeg) åbnede døren og viste mig ind. Her fik jeg listen med ydelser stukket i hånden. Min nysgerrighed tvang mig til at spørge, hvad: "UV B2B" var for noget. Pigen strøg afsted og kom et øjeblik efter fnisende tilbage med hænderne fulde, og viste mig ind i et andet lokale og pegede op i loftet. Ahh, så forstod jeg. Det er sikkert skide skægt, hvis man er til det. Men jeg takkede nej, hvilket hun var så tydeligt skuffet over, at jeg næsten fortrød mit nej.Nå, det endte med en times alm. B2B med efterfølgende fuld pakke.Under den obligatoriske "generthedsfase" mens hun klædte sig af, afslørede pigen en lækker krop med B/C-skål (sådan ca.) og pircing i navlen.Uh, hvor er det dejligt at blive kravlet rundt på og blive tæt berørt af en dejlig pigekrop med skønne bryster.Men men, hendes behandling med hyppig nærkontakt til mine genitalier, bevirkede at jeg slet ikke holdt tiden ud, men snart vende rundt og påbegyndte anden akt. Og den var bestemt også god.Pigens engelsk er til et skrabet minimum, og på mit spørgsmål om hendes navn, svarede hun: "Champagne", eller noget i den retning.Stedet er diskret og det er lyst, rent og lækkert.Jeg kommer højest sandsyneligt igen for at ligge tæt med champagnepigen./Brutus Pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 6. September, 2015 Femtenhundrede, som jeg husker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. September, 2015 Jamen, hvad gik den "UV B2B" så ud på?Mon ikke det er under en gammeldags højfjeldsol!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. September, 2015 Mon ikke det er under en gammeldags højfjeldsol!!Det kunne "UV" tyde på, men til hvilken nytte? Under en B2B ligger pigen jo øverst og skygger dermed for strålerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 244 Skrevet 6. September, 2015 "Strålende" forretning .... men ikke et særligt gennemtænkt koncept, men hvis nogen tænder på det, sååå!!-Maestro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. September, 2015 Pigen strøg afsted og kom et øjeblik efter fnisende tilbage med hænderne fulde, og viste mig ind i et andet lokale og pegede op i loftet. Ahh, så forstod jeg. Det er sikkert skide skægt, hvis man er til det. Fint nok............Men "med hænderne fulde af"............. hvad???????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 6. September, 2015 Ok, så! Krølle-Bølle, du ramte næsten rigtigt.UV Body2Body er er ganske rigtigt krop-imod-krop med dæmpet naturlig belysning og i stedet med Ultraviolet belysning. Og hvorfor så det?Jo, pigen kom grinende bærende på en håndfuld af den type farver, som lyser op (fluorescerer) når de udsættes for UV-lys.Og det er sikkert en festlig ting at male på hinanden med den slags bodypaint.Jeg takkede nej fordi jeg elsker en fuldt belyst, helt nøgen pigekrop. Og fordi jeg ikke vl ha' farve i munden og hele ansigtet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestro 244 Skrevet 6. September, 2015 Ok, så! Krølle-Bølle, du ramte næsten rigtigt.UV Body2Body er er ganske rigtigt krop-imod-krop med dæmpet naturlig belysning og i stedet med Ultraviolet belysning. Og hvorfor så det?Jo, pigen kom grinende bærende på en håndfuld af den type farver, som lyser op (fluorescerer) når de udsættes for UV-lys.Og det er sikkert en festlig ting at male på hinanden med den slags bodypaint.Jeg takkede nej fordi jeg elsker en fuldt belyst, helt nøgen pigekrop. Og fordi jeg ikke vl ha' farve i munden og hele ansigtet.Man kan sige meget om Thai stederne, men kedelige ... det er de sgu ikke -Maestro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kimsan Skrevet 6. September, 2015 Think I'm gonna have to try the UV Thanks for the review Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kimsan Skrevet 6. September, 2015 Just to make sure....did you get full package/is it possible?/ Kimsan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 6. September, 2015 Think I'm gonna have to try the UVThanks for the review Også mig. Det lyder da skidefrækt. Men måtte man have farve i munden?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Jensen 18 Skrevet 6. September, 2015 Femtenhundrede, som jeg husker det.inkl fuld pakke?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 6. September, 2015 Det er efterhånden længe siden, så vidt jeg kan se, at nogen har anmeldt Kinnaree thai wellness i Rødovre. Og den var ikke alt for rosenrød.Jeg var der i forrige uge og fik en rigtig god oplevelse.Jeg havde bestilt tid i forvejen og en sød og køn yngre pige (i 30'erne tror jeg) åbnede døren og viste mig ind. Her fik jeg listen med ydelser stukket i hånden. Min nysgerrighed tvang mig til at spørge, hvad: "UV B2B" var for noget. Pigen strøg afsted og kom et øjeblik efter fnisende tilbage med hænderne fulde, og viste mig ind i et andet lokale og pegede op i loftet. Ahh, så forstod jeg. Det er sikkert skide skægt, hvis man er til det. Men jeg takkede nej, hvilket hun var så tydeligt skuffet over, at jeg næsten fortrød mit nej.Nå, det endte med en times alm. B2B med efterfølgende fuld pakke.Under den obligatoriske "generthedsfase" mens hun klædte sig af, afslørede pigen en lækker krop med B/C-skål (sådan ca.) og pircing i navlen.Uh, hvor er det dejligt at blive kravlet rundt på og blive tæt berørt af en dejlig pigekrop med skønne bryster.Men men, hendes behandling med hyppig nærkontakt til mine genitalier, bevirkede at jeg slet ikke holdt tiden ud, men snart vende rundt og påbegyndte anden akt. Og den var bestemt også god.Pigens engelsk er til et skrabet minimum, og på mit spørgsmål om hendes navn, svarede hun: "Champagne", eller noget i den retning.Stedet er diskret og det er lyst, rent og lækkert.Jeg kommer højest sandsyneligt igen for at ligge tæt med champagnepigen./Brutus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 6. September, 2015 Også mig. Det lyder da skidefrækt. Men måtte man have farve i munden??Jeg tror at det er uundgåeligt at få farve i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17610 Skrevet 6. September, 2015 Jeg tror at det er uundgåeligt at få farve i munden Ok, så må det blive farve i munden. A man's gotta do what a man's gotta do. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. September, 2015 Ok, så! Krølle-Bølle, du ramte næsten rigtigt.UV Body2Body er er ganske rigtigt krop-imod-krop med dæmpet naturlig belysning og i stedet med Ultraviolet belysning. Og hvorfor så det?Jo, pigen kom grinende bærende på en håndfuld af den type farver, som lyser op (fluorescerer) når de udsættes for UV-lys.Og det er sikkert en festlig ting at male på hinanden med den slags bodypaint.Jeg takkede nej fordi jeg elsker en fuldt belyst, helt nøgen pigekrop. Og fordi jeg ikke vl ha' farve i munden og hele ansigtet.Det ku' du jo bare have sagt med det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 6. September, 2015 Det ku' du jo bare have sagt med det sammeJeg fik da pirret din nysgerrighed!Så mangler vi bare en frivillig. Som hele næste uge vil gløde svagt i UV-lys, især når han åbner munden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kimsan Skrevet 9. September, 2015 I had to do it.I was expecting more. What I had in mind was a relatively dark room with lots of different colors maybe in a constancy of nuru gel. But it was a selection of different bottled colors that was applied like you would with a babyoil and the room was too bright (middle of the day) so I didn't get the full UV experience. The girl workingname is Champagne (so just use that if you want to book an appointment). Cute with in my opinion good body, I really loved the look of her ass from doggyposition She is shy like some thai girls are. Very bubbly, smiley and fun....she seemed to enjoy my company. The place is very close to Hvidovre station so easy to access. I will most definitely come back but not for the UV......I think they have Nuru so gonna try that next. After this I went to zensual because I was curious about Geo or Cindy. When I arrived both were busy. Since I already had withdrawn cash I went to see Rose in Rodovre instead, really like her but she doesn't want me to write about her Took a jumbo snegle at a 7/11 and went home (though I deserved that after all the hard work) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 9. September, 2015 Øv, Kimsan, at oplevelsen ikke levede op til forventningerne. Men jeg er glad for at du, ganske som jeg, synes at Champagne er en skøn pige. Så skidt med at farveladen ikke var et hit, når bare pigen er det. Og det er hun! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg