Hop til indhold
Gina Faith

Sletning af PM's

Recommended Posts

Hej :)

Er der ikke en måde, hvor man kan markere og slette (sig fra) flere PM's ad gangen? Hvis der ikke er; er det noget, der kunne blive implementeret? 

Det er da hjernedødt besværligt, at man skal ind i hver enkelt besked, en efter en, og så slette sig selv fra samtalen. Og ikke nok med det, så går den tilbage til toppen efter hver eneste sletning. Grrr...

Man kunne nå at skrive mange guldkornsindlæg i den uanede mængde tid, det tager. Tænk, hvor meget guld, der kunne ligge på denne side, hvis vi ikke skulle bruge tid på at slette PM's i bedste Nokia 3310-stil. ;)

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opret en ny mappe. Flyt de samtaler du vil slette til mappen (man kan flytte en hel korrespondance ad gangen). Slet mappen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, men det er jo nøjagtig samme system: Jeg skal ind i samtalen, jeg skal foretage en handling, jeg skal klikke ok. For hver enkel besked. Den eneste forskel er, at beskedoversigten ikke rykker tilbage til toppen. Sidstnævnte er da selvfølgelig en lille hjælp, men overordnet er det stadig ufatteligt besværligt og tidskrævende.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej :)

Er der ikke en måde, hvor man kan markere og slette (sig fra) flere PM's ad gangen? Hvis der ikke er; er det noget, der kunne blive implementeret? 

Prøv at se denne tråd , måske kan den løse dit problem. :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, men det er stadig samme metode, som bliver beskrevet. Én besked ad gangen. Jeg ville gerne kunne markere ti eller fyrre eller firs ad gangen, og ikke blot "en" eller "alle". :)

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skriver at man kun kan slette én besked ad gangen, men det er åbenbart en hel konversation (samtale) ad gangen, du mener?

Muligheden for at slette en hel stribe samtaler er vist forsvundet i den nye version af EG,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver at man kun kan slette én besked ad gangen, men det er åbenbart en hel konversation (samtale) ad gangen, du mener?

 

Aaarhhg, ja. Jeg mener hele samtaler, når jeg skriver "PM's" eller "beskeder". Beklager den misvisende formulering. Tanketorsk. :D

 

Mvh,

/Gina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gina får du virkelig så mange samtaler at du ikke kan nå at  slette dem :P

Jeg sender mange beskeder til Gina, især en masse frække billeder ;)


Men det er vel ikke dem, du vil slette Gina?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sender mange beskeder til Gina, især en masse frække billeder ;)

Det skal du endelig også bare blive ved med. Mit 32GB gerog-kort er kun halvfyldt.

 

Hvad er PM' s ?

Private Message - (i flertal). :)

 

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, men det er jo nøjagtig samme system: Jeg skal ind i samtalen, jeg skal foretage en handling, jeg skal klikke ok. For hver enkel besked. Den eneste forskel er, at beskedoversigten ikke rykker tilbage til toppen. Sidstnævnte er da selvfølgelig en lille hjælp, men overordnet er det stadig ufatteligt besværligt og tidskrævende.

 

Nej. Den metode jeg beskrev gør det muligt at slette en hel samtale med 2-4 klik. 2 klik per samtale for at flytte den i en mappe. 2 klik for at "delete" mappen. Ved 10 samtaler er det 22 klik i alt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop, det giver da absolut ingen forskel. ;)

Ved sletning: Jeg skal ind i samtalen, jeg skal klikke på Besked, jeg skal klikke på Forlad samtale, jeg skal klikke OK.

Ved flytning: Jeg skal ind i samtalen, jeg skal klikke på Flyt til, jeg skal klikke på mappen, jeg skal klikke OK.

Hvor er det, at flytning bliver nemmere end sletning? 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Å

 

Private Message - (i flertal). :)

 

Mvh,

/Gina.

hej igen!

håber du kan klare lidt ironi:

pms i følge google: præmenstruel syndrom!!!!.

:grin:    :-o

 

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

pms i følge google: præmenstruel syndrom!!!!.

:grin:    :-o

 

Jep - og det er så det, jeg ønsker, at Administrator skal tage sig af. Noget må gøres! :D

Mvh,

/Gina

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...