Gina Faith 2716 Skrevet 5. September, 2015 (edited) Hej Er der ikke en måde, hvor man kan markere og slette (sig fra) flere PM's ad gangen? Hvis der ikke er; er det noget, der kunne blive implementeret? Det er da hjernedødt besværligt, at man skal ind i hver enkelt besked, en efter en, og så slette sig selv fra samtalen. Og ikke nok med det, så går den tilbage til toppen efter hver eneste sletning. Grrr...Man kunne nå at skrive mange guldkornsindlæg i den uanede mængde tid, det tager. Tænk, hvor meget guld, der kunne ligge på denne side, hvis vi ikke skulle bruge tid på at slette PM's i bedste Nokia 3310-stil. Mvh,/Gina. Redigeret 5. September, 2015 af Gina Faith 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9522 Skrevet 5. September, 2015 Opret en ny mappe. Flyt de samtaler du vil slette til mappen (man kan flytte en hel korrespondance ad gangen). Slet mappen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. September, 2015 Tak, men det er jo nøjagtig samme system: Jeg skal ind i samtalen, jeg skal foretage en handling, jeg skal klikke ok. For hver enkel besked. Den eneste forskel er, at beskedoversigten ikke rykker tilbage til toppen. Sidstnævnte er da selvfølgelig en lille hjælp, men overordnet er det stadig ufatteligt besværligt og tidskrævende. Mvh,/Gina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2015 Hej Er der ikke en måde, hvor man kan markere og slette (sig fra) flere PM's ad gangen? Hvis der ikke er; er det noget, der kunne blive implementeret? Prøv at se denne tråd , måske kan den løse dit problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. September, 2015 Tak, men det er stadig samme metode, som bliver beskrevet. Én besked ad gangen. Jeg ville gerne kunne markere ti eller fyrre eller firs ad gangen, og ikke blot "en" eller "alle". Mvh,/Gina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2015 Du skriver at man kun kan slette én besked ad gangen, men det er åbenbart en hel konversation (samtale) ad gangen, du mener?Muligheden for at slette en hel stribe samtaler er vist forsvundet i den nye version af EG, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. September, 2015 Du skriver at man kun kan slette én besked ad gangen, men det er åbenbart en hel konversation (samtale) ad gangen, du mener? Aaarhhg, ja. Jeg mener hele samtaler, når jeg skriver "PM's" eller "beskeder". Beklager den misvisende formulering. Tanketorsk. Mvh,/Gina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. September, 2015 Aaarhhg, ja. Jeg mener hele samtaler, når jeg skriver "PM's" eller "beskeder". Beklager den misvisende formulering. Tanketorsk. Mvh,/Gina. Gina får du virkelig så mange samtaler at du ikke kan nå at slette dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 6. September, 2015 Gina får du virkelig så mange samtaler at du ikke kan nå at slette dem Jeg sender mange beskeder til Gina, især en masse frække billeder Men det er vel ikke dem, du vil slette Gina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. September, 2015 Jeg sender mange beskeder til Gina, især en masse frække billeder Men det er vel ikke dem, du vil slette Gina?Nå, det er dig som spammer hende med pikbilleder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. September, 2015 Hvad er PM' s ?Mit liv er for kort til at Være 24/7 her på lille EG!God sø (y) dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 6. September, 2015 (edited) Jeg sender mange beskeder til Gina, især en masse frække billeder Det skal du endelig også bare blive ved med. Mit 32GB gerog-kort er kun halvfyldt. Hvad er PM' s ?Private Message - (i flertal). Mvh,/Gina. Redigeret 6. September, 2015 af Gina Faith 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. September, 2015 Det skal du endelig også bare blive ved med. Mit 32GB gerog-kort er kun halvfyldt. Private Message - (i flertal). Mvh,/Gina.Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. September, 2015 Det skal du endelig også bare blive ved med. Mit 32GB gerog-kort er kun halvfyldt.Gina du skal bare have billederne op i "skyen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. September, 2015 Tak. Overskiften hedder "sletning-af-pms" det er ikke nem at slettet Ginas PMS for altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9522 Skrevet 6. September, 2015 Tak, men det er jo nøjagtig samme system: Jeg skal ind i samtalen, jeg skal foretage en handling, jeg skal klikke ok. For hver enkel besked. Den eneste forskel er, at beskedoversigten ikke rykker tilbage til toppen. Sidstnævnte er da selvfølgelig en lille hjælp, men overordnet er det stadig ufatteligt besværligt og tidskrævende. Nej. Den metode jeg beskrev gør det muligt at slette en hel samtale med 2-4 klik. 2 klik per samtale for at flytte den i en mappe. 2 klik for at "delete" mappen. Ved 10 samtaler er det 22 klik i alt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 6. September, 2015 Bebop, det giver da absolut ingen forskel. Ved sletning: Jeg skal ind i samtalen, jeg skal klikke på Besked, jeg skal klikke på Forlad samtale, jeg skal klikke OK.Ved flytning: Jeg skal ind i samtalen, jeg skal klikke på Flyt til, jeg skal klikke på mappen, jeg skal klikke OK.Hvor er det, at flytning bliver nemmere end sletning? Mvh,/Gina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 6. September, 2015 Nå, det er dig som spammer hende med pikbilleder Ja bl.a. pikbilleder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. September, 2015 (edited) Å Private Message - (i flertal). Mvh,/Gina.hej igen!håber du kan klare lidt ironi:pms i følge google: præmenstruel syndrom!!!!. Redigeret 6. September, 2015 af Krølle Bølle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 6. September, 2015 pms i følge google: præmenstruel syndrom!!!!. Jep - og det er så det, jeg ønsker, at Administrator skal tage sig af. Noget må gøres! Mvh,/Gina 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg