Hop til indhold
Good Fun

Sletning af enkelte mailsamtaler?

Recommended Posts

Jeg har under menupunktet "Mine samtaler" fundet slettemuligheden "Empty", men den omfatter alle mailsamtaler.

Findes der en funktion, som gør det muligt at slette en bestemt mailsamtale, der er afsluttet og ikke længere har relevans - uden at man samtidig sletter sine andre samtaler?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor finder man menupunktet "Mine samtaler"?

Louie

Under Account --> Beskeder --> Mine samtaler

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har under menupunktet "Mine samtaler" fundet slettemuligheden "Empty", men den omfatter alle mailsamtaler.

Findes der en funktion, som gør det muligt at slette en bestemt mailsamtale, der er afsluttet og ikke længere har relevans - uden at man samtidig sletter sine andre samtaler?

GF

Ved ikke om du har løst dette, men ellers kan du gøre følgende:

Gå ind på oversigten over beskeder, vælg den der skal slettes, tryk på 'Besked' oppe til højre og vælg 'Forlad samtale' på drop down menuen og tryk 'OK'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om du har løst dette, men ellers kan du gøre følgende:

Gå ind på oversigten over beskeder, vælg den der skal slettes, tryk på 'Besked' oppe til højre og vælg 'Forlad samtale' på drop down menuen og tryk 'OK'.

Smo

Du har fundet løsningen! 

Selv Administrator gav ellers fortabt og meddelte mig, at det ikke kunne lade sig gøre. 

Så på et tidspunkt kom jeg til at slette alle samtaler, selv om jeg kun ville slette nogle.

Men din løsning fungerer.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smo

Du har fundet løsningen! 

 

Men din løsning fungerer.

GF

Grunden til at jeg skrev var egentlig, at jeg selv havde brugt løsningen i et stykke tid, men der ikke havde været noget svar på din forespørgsel, så måske var dit problem (eller andres) ikke blevet løst selvom muligheden er der.

Og egentlig lidt underligt, for IT og mig går altså ikke særlig godt i spænd, så det er måske noget med at 'blind høne også kan finde guldkorn.'  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...