Hop til indhold
gerog

Mega klam sexfantasi

Recommended Posts

"Min datter hedder Sisse og er 8 år. Det er flovt, men jeg fantaserer om at se en mand tage hende hårdt."

Sådan skriver en person, der kalder sig ”Jannie” i en sex-chat, som kriminalmagasinet Station 2 har fået adgang til.

Men ”Jannie” er langt fra den eneste dansker, der fantaserer om at misbruge et barn i en sexleg.

Faktisk er problemet så stort, at Rigspolitiets særlige efterforskningsenhed for IT-kriminalitet i Glostrup (National Cyber Crime Center, red.) hvert år efterforsker cirka 15 sager, hvor der er mistanke om, at der foregår et reelt misbrug af ét eller flere børn i en sexchat.

- Hvis en mand har sagt: Jeg har to børn, som jeg misbruger en gang i mellem, så har vi allerede noget at gå efter. Så går vi ind og laver et baggrundstjek på den her mand. Har han børn og bor de hos ham, eller har han familie, hvor han har adgang til andre børn, siger lederen af sektionen for seksuelt misbrug af børn, Flemming Kjærside
 

Læs hele artiklen her:
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2015-09-03-chatter-om-sex-paa-nettet-jeg-fantaserer-om-at-se-en-mand-tage-min-8-aarige-datter

 

En ting er at børn bliver misbrugt, som er meget klamt.
Men at der ligefrem er mænd og kvinder, der tænder på at se deres barn blive misbrugt.... FØJ for satan

Stakkels børn :(
 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

En ting er at børn bliver misbrugt, som er meget klamt.
Men at der ligefrem er mænd og kvinder, der tænder på at se deres barn blive misbrugt.... FØJ for satan

Folk er syge i hovedet ! De må have en defekt som gør de ikke kan se, det de gør er forkert. De skulle straffes og have mental hjælp...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget der får min mave til at sende hele dagens indtagelse af mad retur!!

Dén slags dyr skulle bare låses inde, og nøglen skulle smeltes om til et søm og hamres ind i låsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nemt sluppet - kastraktion med en sløv rusten kniv!

Hvad hvis det virkelig er en kvinde der tænder på det, så er kastraktion nok ikke løsningen.

Man bliver ved med at undres over hvad satan der er gået galt lige der...

 
 
 
 
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mon det ikke er små ensomme skimlede kældermænds fantasier, snarere end virkelige mødres og fædres? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon det ikke er små ensomme skimlede kældermænds fantasier, snarere end virkelige mødres og fædres? 

Det vil jeg sandelig håbe. Men i dyreriget er der jo også arter, der æder både magen og afkommet, så ........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Disclaimer: Nedenstående kan på ingen måde tages for et udtryk for min personlige holdning.

 

Hvis vi prøver at se lidt udover vores egen lille velfærds rede, så er det i andre kulture faktisk helt normalt at børn giftes væk.

Hvad der er ulækkert og klamt afhænger af øjnene der ser det. I Kina anses det f.eks. for god bodskik at man smasker og bøvser når man spiser. Det tages som et udtryk for at man synes maden er god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hvis det virkelig er en kvinde der tænder på det, så er kastraktion nok ikke løsningen.

Man bliver ved med at undres over hvad satan der er gået galt lige der...

 
 
 
 
 
 

Kastraktion af kvinde (=fjerne æggestokke og livmoder) må gøre ualmindelig ondt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manges strafforslag minder om de barbariske metoder, som praktiseres i lande og af mennesker, som selv samme debattører  foragter voldsomt! 

Komisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ekstra Bladet og TV3 har i forbindelse med dokumentaren ’Jagten: Børnelokkerne på nettet’, som i aften klokken 20.00 bliver sendt på TV3, oprettet profiler på chatsiderne Hot.dk og Speek.dk. Og selvom vores profiler tydeligt viste, at de tilhørte to piger på henholdsvis 13 og 14 år, blev de - totalt uopfordret - bombarderet med sextilbud fra voksne mænd i månedsvis.

http://ekstrabladet.dk/tv/tv_nyheder/snapdocs/boernelokkerne-paa-nettet/tv-her-jagter-vi-paedofil-gennem-storcenter/5703733


Jeg har ikke noget problem med at journalister agerer lokkeduer overfor disse klamme pædofile stoddere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

http://ekstrabladet.dk/tv/tv_nyheder/snapdocs/boernelokkerne-paa-nettet/tv-her-jagter-vi-paedofil-gennem-storcenter/5703733


Jeg har ikke noget problem med at journalister agerer lokkeduer overfor disse klamme pædofile stoddere.

Det har jeg i udgangspunktet heller ikke, så længe metoden ikke svarer til

Man smider en 100 kroneseddel på fortovet, og efterfølgende konkludere: Alle er tyveknægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ekstra Bladet og TV3 har i forbindelse med dokumentaren ’Jagten: Børnelokkerne på nettet’, som i aften klokken 20.00 bliver sendt på TV3, oprettet profiler på chatsiderne Hot.dk og Speek.dk. Og selvom vores profiler tydeligt viste, at de tilhørte to piger på henholdsvis 13 og 14 år, blev de - totalt uopfordret - bombarderet med sextilbud fra voksne mænd i månedsvis.

http://ekstrabladet.dk/tv/tv_nyheder/snapdocs/boernelokkerne-paa-nettet/tv-her-jagter-vi-paedofil-gennem-storcenter/5703733


Jeg har ikke noget problem med at journalister agerer lokkeduer overfor disse klamme pædofile stoddere.

Hej Gerog. Jeg har bestemt ikke noget imod, at det sker. For at afslører ja sorry sproget men svin. For fatter i den grad ikke hvordan, man kan tænde på små piger og drenge. Jeg håber aldrig, at jeg kommer i en situation, hvor en af guldklumperne. Jeg arbejder med bliver seksuelt misbrugt. Enten af et familie medlem, eller andre. Jeg tror ikke jeg kunne være særlig empatisk der. Når man nu ved hvor store følger der er for et barn der bliver misbrugt.

Hemmelighedkræmmeri og skyld ødelægger tilværelsen for børn, der bliver seksuelt misbrugt af et familiemedlem eller en på en chat eller en helt 3 person.. Og skylden fortsætter, selv om barnet bliver voksen. Både piger og drenge, der er blevet seksuelt misbrugt, får ofte store problemer, både i barndommen, men også langt ind i voksenalderen. For nogle varer smerten og sorgen hele livet. Ja dem der krænker og fratager barnet deres barndom. Skulle i den grad, lukkes inde på livstid.

Det store problem, er ofte at familien slet ikke høre tale om, at søsteren, datteren, sønnen eller broren er blevet seksuelt misbrugt af far eller mor, en ven eller en 3 person.. Det er en "fælles" familiehemmelighed. Og netop det, at det er hemmeligt, er med til at gøre det endnu sværere for den misbrugte, den krænkede, at forvinde de store smerter og lidelser, som de ofte bærer rundt på.

Når misbrugte børn også som voksne bærer rundt på frygtelige smerter, hænger det blandt andet sammen med, at overgrebene bliver hemmeligholdt. Børnene bliver truet til ikke at røbe det til andre.

Var på kursus for et stykke tid siden. Netop om net krænkere, familie krænkere, osv. Nedslående tal.

•Cirka 10 procent af børn og unge under 18 år bliver seksuelt misbrugt. Dvs i en bhv gruppe på 20 børn eller en skole klasse er det nedslående.
•Artiklen er første gang offentliggjort i "Socialpædagogen" Misbruget foregår i alle socialgrupper, dog med en svag overvægt på de mest belastede grupper. 
•Der bliver misbrugt to piger for hver en dreng.
•Krænkerne over for piger er hovedsagelig mænd. 
•26 procent af drengene misbruges af kvindelige krænkere.
•Halvdelen af overgrebene foregår, inden børnene er 12 år. 
•42 procent foregår inden for familien. 

Ha en dejlig onsdag Gerog.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kastraktion af kvinde (=fjerne æggestokke og livmoder) må gøre ualmindelig ondt!

ja måske, men hvad hjælper det når det er knoppen det er galt med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...