Hop til indhold
bonderosen

Nyt besøg hos Kiki

Recommended Posts

Så var jeg atter forbi Kiki... Og man må sige hun var lige så lækker som jeg huskede... 

Jeg har besøgt hende før sommerferien, og nu måtte jeg så forbi igen .. 

Hun modtog mig i en kort kjole, og det lyserøde/orange undertøj som hun også har på på et af billederne.. Hendes bryster var spændt godt op, og allerede i døren voksede min pik... Jeg købte en halv time med valgfri afslutning, og der gik da heller ikke længe før vi var igang! Hun suttede, slikkede og kærtegnede, og jeg kunne hurtigt mærke jeg var tæt på at komme... Jeg tog en pause, og slikkede hende lidt, og jeg kunne virkelig mærke at hun nød det. Jeg fik stukket pikken op i hende, og tog hende bagfra, og en ridetur før jeg afsluttede i munden på hende... 

Jeg er ikke i tvivl om at hun gør det af lyst, og kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiki er en useriøs og uengageret pige, der tydeligvis er blevet træt af det her game. Har besøgt hende, og hun er måske køn,  men alt for fjern og tydeligvis ikke medlevende.

Derudover brugte jeg tons vis af tid med forgæves forsøg på opringninger og sms' er, før jeg langt om længe fik en aftale med dronningen.

Det blev en alt i alt skuffende og uengageret oplevelse - og lægger man så oveni, at hun koster kassen at besøge, ja så bliver det endnu mere deprimerende.

Så hold jer væk drenge, med mindre i har penge nok til at spendere på en kedelig og uinspirerende oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her bliver jeg vist nød til at kommenter på Nice guy,, det ku være efter som Kiki ik reagerer på dine mange opkald og SMS..at hun rent faktisk har andre kunder,,og ik lige har mulighed for at svare prisen som dig,,nu du kalder hende dronningen,,jeg besøgt hende en del gange efterhånden,,og jeg er det som hun kalder en a hendes efterhånden tætte kunde kreds,,,som hun siger besøger hende hver gang hun er i Århus,,,og mine oplevelser med Kiki har kun være rigtig positive,,hun er vel og det uden og fornærme nogen. Den flottest gp Jeg til dato har besøgt,,,og det er efterhånden en del,,,,hun er ung,smuk og lækker velplejet,, så Kiki vil bare sige. Du en ener i denne branche, bare min opfattelse a Kiki,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med dig Aros,,,måtte bare lige svar på det lidt negative,, og til chatname hun er rigtig køn. Model agtig.  Både ansigt og krop. Og igen bare min mening,,men hvis du læsser om Kiki. Er der en del der har samme mening,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Er hendes ansigt kønt?

 

Kysser hun?

Prøv at læse de 3 sider jeg har linket til, så får du meget mere at vide om hende. Hun skriver selv hun ikke kysser, det skriver rigtig mange andre også hun ikke gør, du kan læse fra ret mange beskrivelser at hun ikke er en type der giver GFE.

Hun har et kønt ansigt og en flot krop, men ligner nu langt fra en model, synes jeg - men som du også kan læse på de tre sider så er der også nogen der ikke synes hun er så køn endda og sådan kan man have forskellig smag. Jeg har besøgt mange piger der er flottere end hende, men hun er da bestemt køn og har en flot krop i mine øjne.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stillede spørgsmålet "Er hendes ansigt kønt". Hertil kan jeg selv svare "NEJ".

har du da besøgt hende nu? Hvis Ja vil jeg meget gerne høre lidt mere inden jeg muligvis begår en fejl så. Er hun slet ikke flot? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, og havde en af de blandede oplevelser. Lækker og sød, men noget uengageret, og skal jeg beskrive hendes udseende, så minder hun mig lidt om Nicole Brøggler :)

Kunne måske godt finde på at besøge hende igen, men ikke til 2000 for en time :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sommers da jeg besøgte hende havde hun nogle små vist nok...jeg lagde ikke rigtigt mærke til dem.

Jeg har en dårlig oplevelse med hende og vil ikke besøge hende igen.  Hun var passiv og fjern og jeg kan slet ikke forstå at nogen synes hun er vildt lækker. 

Måske er jeg forkælet i Aarhus med 30000 studiner...men hendes ansigt er under middel i min bog, mens kroppen er slank men langt fra plejet...bumser flere steder...urene fødder, beskidte negle m.m.

each to their own

Som man siger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...