Hop til indhold
Filosoffen

DR2: Jeppesen på afveje

Recommended Posts

Faldt lige over denne udsendelse på DR2: https://www.dr.dk/tv/se/jeppesen-pa-afveje/jeppesen-pa-afveje-1

Ja, det er så denne far og søn man potentielt støtter, når man går på bordel i Jylland med "sorte" kvinder...

Denne far og søn er simpelthen så frastødende og dybt usmagelige.... :angry:

Jeg mangler ord...

Del dette indlæg


Link til indlæg

nammenammenam, det er virkelig nogle hyggelige gutter DR har fundet der. De grænser sig til Rudi Frederiksen, bare en hel del dummere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja føj for satan ! Mon ikke de bliver opsøgt af politiet...

Jeg tror desværre at der er flere udenlandsdanskere i fx, Thailand som har noget lignede kørende.

Lad os se hvad de viser os i næste udsendelse...

med Nille på sextur i Tyskland :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nægter at rejse med disse 2 far&søn... de er jo helt væk... og stinker af alkohol og tobak....og det BS de lukker ud...for ikke at tale om deres moral og manglen på samme,

nej tak !

nu er det michael jeppesen der er værten og ikke de 2 slyngler.

Jeppesen på tur med Nille ;)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faderen lover på sin facebook både sagsanlæg og kommende pressemeddelelse. Og hævder manipulation, skjult kamera, samt tager afstand fra sønnens handlinger og udtalelser ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faderen lover på sin facebook både sagsanlæg og kommende pressemeddelelse. Og hævder manipulation, skjult kamera, samt tager afstand fra sønnens handlinger og udtalelser ...

haha det er også dumt at udtale sig på åbent skræm, når han er konstant beruset.

Hvad er linken til deres FB ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faderen lover på sin facebook både sagsanlæg og kommende pressemeddelelse. Og hævder manipulation, skjult kamera, samt tager afstand fra sønnens handlinger og udtalelser ...

Jeg citerer AP's FB:

"Rearding tonight's broadcast on DR2 at 22 o'clock tonight with me.

So, when I have met with my lawyer tomorrow, be issued an official PRESSRELEASE over tomorrow.

The broadcast is grossly manipulated, recorded with hidden cameras at the hotel. commissioned by Michael Jeppensen.

My agenda was the meeting with Özlem Cekic (an Danish MP and politician) and give her an excuse, we have since then been in close contact and have become friends.

Of course I had not participated this kind of journalistic manipulation and bad kind of behaviour with hidden cams.

I must for the sake confirm that I have a spotless and clean criminal record, and will publish this later, are never convivted for any crime here or elsewhere.

Morten Laursen opinions of the displayed broadcast and in the series of broadcasts, is entirely his own, I have nothing to do with this at all and expressly disclaim me any responsibility for these and condemn them in the strongest terms. And do not these.

It had, however, at the request of lawyer blurred some pictures, but the rights to them belong to me and an American and an Australian - so it comes to a case on that in danish court about copyright, because I have an copy of what they had intended to sends.

My agenda was solely to fly home from the Philippines and give Özlem Cekic an excuse that I in 2012 from Puerto Galera comes with the comment "Stupid, more stupid and Özlem Cekic" - when I later learns that she has gone down by stress, deprived rapporteurships and is in crisis, and that my words had become a standing joke among Christiansborg Journalists and parliamentary politicians.

So I am naturally man of my hat, and travel home to give her my unreserved apology - I wore nothing imagined that a political hilarity on my part was to such a thing, just ment as an political joke.

For Morten's Testimonials about prostitution in Denmark - I am not a part of this and never has been. The upcoming broadcasts with Jeppesen and Morten I have neither part nor share in, but again, they cut and paste what the they find most outrageous to have there scandal in TV.

I have never committed any illegal business in the Philippines.

The truth will come out, I'm not so stupid that we do not also have videos of Michael Jeppesen, Vincent F. Hendricks and others, it will DR (Dadish public TV Channel) probably not show, but there is nothing to prevent the Thai and Philippine friends to share them from net cafes everywhere out there to Danes.

Sincerely AP. Love lots from Pete"

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg citerer AP's FB:

"Rearding tonight's broadcast on DR2 at 22 o'clock tonight with me.

So, when I have met with my lawyer tomorrow, be issued an official PRESSRELEASE over tomorrow.

The broadcast is grossly manipulated, recorded with hidden cameras at the hotel. commissioned by Michael Jeppensen.

My agenda was the meeting with Özlem Cekic (an Danish MP and politician) and give her an excuse, we have since then been in close contact and have become friends.

Of course I had not participated this kind of journalistic manipulation and bad kind of behaviour with hidden cams.

I must for the sake confirm that I have a spotless and clean criminal record, and will publish this later, are never convivted for any crime here or elsewhere.

Morten Laursen opinions of the displayed broadcast and in the series of broadcasts, is entirely his own, I have nothing to do with this at all and expressly disclaim me any responsibility for these and condemn them in the strongest terms. And do not these.

It had, however, at the request of lawyer blurred some pictures, but the rights to them belong to me and an American and an Australian - so it comes to a case on that in danish court about copyright, because I have an copy of what they had intended to sends.

My agenda was solely to fly home from the Philippines and give Özlem Cekic an excuse that I in 2012 from Puerto Galera comes with the comment "Stupid, more stupid and Özlem Cekic" - when I later learns that she has gone down by stress, deprived rapporteurships and is in crisis, and that my words had become a standing joke among Christiansborg Journalists and parliamentary politicians.

So I am naturally man of my hat, and travel home to give her my unreserved apology - I wore nothing imagined that a political hilarity on my part was to such a thing, just ment as an political joke.

For Morten's Testimonials about prostitution in Denmark - I am not a part of this and never has been. The upcoming broadcasts with Jeppesen and Morten I have neither part nor share in, but again, they cut and paste what the they find most outrageous to have there scandal in TV.

I have never committed any illegal business in the Philippines.

The truth will come out, I'm not so stupid that we do not also have videos of Michael Jeppesen, Vincent F. Hendricks and others, it will DR (Dadish public TV Channel) probably not show, but there is nothing to prevent the Thai and Philippine friends to share them from net cafes everywhere out there to Danes.

Sincerely AP. Love lots from Pete"

Her er den danske version:

Angående aftenens udsendelse på DR2 klokken 22 her i aften.
Så vil der, når jeg har haft møde med min advokat i morgen, blive udsendt en officiel pressemeddelese i løbet af i morgen.
Udsendelsen er groft manipuleret, optaget med skjulte kameraer på hotel. bestilt af Michael Jeppensen.
Min agenda var mødet med Özlem Cekic og give hende en undskyldning, vi har siden dengang været i tæt kontakt og er blevet venner.
Jeg havde naturligvis forudset denne slags journalistiske manipulationer og svinskheder.
Jeg skal for en god ordens skyld bekræfte at jeg har en pletfri straffeattest, og vil offentliggøre denne senere.
Morten Laursens udtalelser i den viste udsendelse og i den kommende række af udsendelser, er helt og aldeles hans egne, jeg har intet med dette at gøre overhovedet og fralægger mig ethvert ansvar for disse og fordømmer dem på det skarpeste. Og medvirker ikke i disse.
Man havde dog efter henvendelse fra advokat sløret en del billeder, men ophavsretten til disse tilhører mig og en amerikaner og australier, - så det kommer der en sag på.
Min agenda var ene og alene at flyve hjem fra Filippinerne og give Özlem Cekic en undstyldning for at jeg i 2012 fra Puerto Galera kommer med kommentaren "Dum, dummere og ôzlem Cekic", - da jeg senere erfarer at hun er gået ned af stress, frataget ordførerskaber og er i krise, Og at mitne ord var blevet en stående joke i blandt Christiansborg Journalister og Folketingspolitikere.
Så er jeg naturligvis mand for min hat, og rejser hjem for at give hende min uforbeholdne undskyldning, - jeg havde jo slet ikke forestillet mig at en politisk munterhed fra min side blev til noget sådant.
Angående Morten´s udtaleser omkring prostitution i Danmark, - så er jeg ikke en del af dette og har aldrig været det. De kommende udsendelser med Jeppesen og Morten har jeg hverken lod eller del i, men igen, de klipper og klister jo som de finder mest skandaløst.
Jeg har ikke på noget tidspunkt bedrevet nogen form for ulovlige forretninger på Filippinerne.
Sandheden skal nok komme frem, jeg er jo ikke så dum at vi ikke også har videoer af Michael Jeppesen, Vincent F. Hendricks med flere, dem vil DR jo nok ikke vise, men der er jo intet der forhindre Thailandske og Filippinske venner at dele dem fra net caféer overalt derude til danskere.
Med venlig hilsen AP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

  hør hvordan det kan kontrolleres om pigerne snyder alfonsen for en del af omsætningen.

Det minder lidt om metoden i detailhandel og serviceerhverv med "Mystery Shoppers." Man sender en "falsk" kunde ind for at tjekke servicen. I dette tilfælde kommer ejeren blot kort efter for at se om alle de mærkede pengesedler ligger i kassen. Hvis der mangler nogen, så smider de pigen ud. Aldi gør det samme:

http://politiken.dk/oekonomi/ECE1464088/aldi-lokker-ansatte-med-penge---men-det-er-en-faelde/

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det minder lidt om metoden i detailhandel og serviceerhverv med "Mystery Shoppers." Man sender en "falsk" kunde ind for at tjekke servicen. I dette tilfælde kommer ejeren blot kort efter for at se om alle de mærkede pengesedler ligger i kassen. Hvis der mangler nogen, så smider de pigen ud. Aldi gør det samme:

http://politiken.dk/oekonomi/ECE1464088/aldi-lokker-ansatte-med-penge---men-det-er-en-faelde/

 

Jeg synes jo det er lidt mærkeligt at man er så nøjeregnende, når man normalt må regne med at:

"Hvor der handles, der spildes"

så hvis man vil tjene penge, må man også regne med et vist tab, men det er jo ligemeget, hvis det i den sidste ender giver større fortjeneste og jeg vil vædde på at f.eks Aldi i hver eneste butik smider varer ud for langt mere end kr. 100,-/dag + at de ved at fyrre en medarbejder, er nødt til at bruge mandetimer på at hyre og lære en ny op, som de så også må bruge tid på at kontrollere.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så længe der er køber til disse sørgelige steder/ kvinder, så vil dette eks forkomme. 

De er jo desværre ikke de eneste mænd der husere i Jylland med deres  " forretninger ".. 

Nogle mænd burde nok have et grundigt klask over pikken for at forstå hvad de har gang i i deres liderlighed! Føj føj og fucking sørgeligt. :-(

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt nok langt ude, i 2.del fortæller sønnen at han har 5 børn som han er ligeglad med, håber sgu han sender dem nogle penge i stedet for at drikke dem op på byture. Så sidder han med et klamt smil hele tiden a la "I skulle bare vide hvad jeg går og laver" han fortæller nok kun en lille bid af sandheden... 

Han siger : "En hver idiot kan starte et bordel"

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...