Hop til indhold

Hvor smålig kan man være?

Featured Replies

Skrevet

Nu kan jeg desværre ikke selv læse artiklen, men så lige bladet og overskrifterne:

http://ekstrabladet.dk/ekstra/ekstra-kendte/milliardaer-janus-staevner-aura-for-15-millioner/5711785

Nu kender vi jo ikke den sande historie, så det er svært at svare på hvad der er op og ned.

Derudover hvis de begge har had til hinanden efter bruddet, så kan de jo tage alle metoder i brug for en slags psykisk terror.
Jeg tror ikke han gør det for pengenes skyld, nok nærmere psykisk terror.

Skrevet

Nu kender vi jo ikke den sande historie, så det er svært at svare på hvad der er op og ned.

Derudover hvis de begge har had til hinanden efter bruddet, så kan de jo tage alle metoder i brug for en slags psykisk terror.

Det får ham jo ikke just til at fremstå som et bedre menneske. Men nogen brud er bare grimme. Tør slet ikke tænke på hvor grimt det havde været, hvis der havde været børn i forholdet.

Skrevet

Det får ham jo ikke just til at fremstå som et bedre menneske. Men nogen brud er bare grimme. Tør slet ikke tænke på hvor grimt det havde været, hvis der havde været børn i forholdet.

Nej, jeg har heller ikke skrevet at han er et bedre menneske af den grund.

Skrevet
  • Author

Jeg vil tro at han hele tiden har været smålig, på både den ene og anden måde ;-) - og at der er derfor, hun har søgt lidt spænding i tilværelsen :rolleyes:

Skrevet

Og før nogen anden skriver det!

Så skulle hun i den grad skampules! :D

Skrevet

Du linker til en låst artikel.  

Det er fandme en skarp observation, som Jernsvinet slet ikke har bemærket.

Har du tabt læsebrillerne?

• 1 year later...
Skrevet

Hold da op, nu kommer jeg slet ikke til at sove i nat for bar spænding....jamen jamen

Hvem helvede er Janus og Aura?

Bør jeg begynde og købe Se og Hør?

Nogen der mangler indhold i sit liv? læs om Janus og Aura!:shock:

Skrevet
  • Author
Lady Cherie skrev, for 59 minutter siden:

Nogen der mangler indhold i sit liv? læs om Janus og Aura!

Ja, det synes svært at forstå at man som 2 cifret milliadær kan mangle indhold og kvinder i sit liv :roll:

Skrevet

En vis mængde penge gør livet meget lettere og behageligere, men jeg tror ikke at folk der har virkelig mange penge nødvendigvis lever et særligt rart liv. Selvom de på overfladen kan købe alt, så er det jo netop det de kan "købe". Hvem giver en milliardær noget gratis, der virkelig værd at få? F.eks kærlighed.

når det er sagt så skal man nok ikke have så meget medlidenhed med ham Skype manden ( er det ikke ham?)

mvh Dr X

Skrevet

Jeg forstår ikke vi gider læse det !!! Ser kun på hendes billeder !!! JP og ja gode !

Skrevet
Dr X skrev, den 15. september 2016 at 17:17:

En vis mængde penge gør livet meget lettere og behageligere, men jeg tror ikke at folk der har virkelig mange penge nødvendigvis lever et særligt rart liv. Selvom de på overfladen kan købe alt, så er det jo netop det de kan "købe". Hvem giver en milliardær noget gratis, der virkelig værd at få? F.eks kærlighed.

når det er sagt så skal man nok ikke have så meget medlidenhed med ham Skype manden ( er det ikke ham?)

mvh Dr X

Joe det er ham der opfandt Skype.....

Skrevet
  • Author
Plaskeren skrev, den 2/9/2015 at 14:28:

Egentlig skal han jo bare være lykkelig for at de ikke blev gift uden ægtepagt og fik børn - og han så skulle til at aflevere 50 % af alt hvad han ejer og har + betale børnepenge i forhold til sin indtægt ;-)

Måske slog hun netop op, fordi han ville have indføjet en ægtepagt :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 29 minutter siden:

Egentlig skal han jo bare være lykkelig for at de ikke blev gift uden ægtepagt og fik børn - og han så skulle til at aflevere 50 % af alt hvad han ejer og har + betale børnepenge i forhold til sin indtægt ;-)

Måske slog hun netop op, fordi han ville have indføjet en ægtepagt :roll:

Tænker du på Paul McCartney der har glemt et par gange at få indført ægtepagt, og aligevel er blevet skilt og mistet halvdelen af sin formue hver gang?

Skrevet
  • Author
gerog skrev, for 46 minutter siden:

Paul McCartney der har glemt et par gange at få indført ægtepagt

Mener at han vist ikke vidste, der var noget der hed ægtepagt :roll:

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Mener at han vist ikke vidste, der var noget der hed ægtepagt :roll:

han troede på ægte kærlighed......

• 4 weeks later...
Skrevet

Den gode Sir Paul lider næppe nød trods halvering af formue.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.