Hop til indhold
Guest Maii Love

Resten af dagen er aflyst!

Recommended Posts

Guest Maii Love

Jeg er på vej på skadestuen og må aflyse resten af dagen.

 

det er ikke noget arbejdsrelateret - jeg er bare skvattet i stiletten og fyret armen igennem et vindue... Hovsa...

 

Aalborg, vi ses om 14 dage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er på vej på skadestuen og må aflyse resten af dagen.

 

det er ikke noget arbejdsrelateret - jeg er bare skvattet i stiletten og fyret armen igennem et vindue... Hovsa...

 

Aalborg, vi ses om 14 dage ;-)

Næste gang du får øje på en lækker fyr på gaden, så gå lidt mere stille og diskret hen til vinduet. God bedring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på vej på skadestuen og må aflyse resten af dagen.

 

det er ikke noget arbejdsrelateret - jeg er bare skvattet i stiletten og fyret armen igennem et vindue... Hovsa...

 

Aalborg, vi ses om 14 dage ;-)

Har du igen danset/shufflet i høje stilletter, Maii ? God bedring :D

- Nille

https://www.youtube.com/watch?v=6nK9OKzRPoQ

 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Hej allesammen!

 

Tak for de søde ord - I er fandeme dejlige! :-) 

Jeg skal spare jer for alt for mange detaljer, men jeg overlever åbenbart. Doktor legede med lim og sad fast i et af sårene med handsken, men kom fri, da jeg sagde at han så blev nødt til at komme med hjem ;-) høhøø, han vidste ikke hvad han gik glip af!

 

Knus og kram fra den sårede soldat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

men kom fri, da jeg sagde at han så blev nødt til at komme med hjem ;-) høhøø, han vidste ikke hvad han gik glip af!

 

Knus og kram fra den sårede soldat.

Så ring lige til mig næste gang noget skal syes eller limes :wink: så bliver det højst 2 timer du må aflyse, og så dyr er jeg heller ikke, så det bliver en win win situation. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Doktor legede med lim og sad fast i et af sårene med handsken, men kom fri, da jeg sagde at han så blev nødt til at komme med hjem

;-)

 høhøø, han vidste ikke hvad han gik glip af!

Så han godt ud? :)

Var det svenskerarmen det gik ud over? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej Maii - hvad er dog det for noget kludder???.... 

Håber du er oppe igen hurtigt... der er ikke noget mere irriterende end den slags dårlig timing... 

*god-bedrings-knuser*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Som person er jeg ret kludret, så det kommer ikke bag på mig. Lidt mere a la: nå, ikke mere end det? Lucky me! Hvis ikke min højre arm havde taget fra på væggen, så havde jeg nok set anderledes ud - måske som en rødstribet zebra :D 

Forresten, der kom en gæst 2-3 min efter det var sket. Jeg står med tryk på den store flænge, armen i luften og tlf pige Sisse er ved at aflyse gæster, men jeg står nærmest døren, så jeg åbner... Stakkels mand :D 

Heldigvis ingen sure miner - enkelte har lydt som om det var en røverhistorie, men det tager jeg mig nu ikke af. Og der er SÅ mange der har skrevet god bedring - det bliver mit kolde hjerte nu lidt varmere af :-*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mærkeligt at da jeg var ved dig i går havde vi snakket om at kunne falde med stilletter på,

blandt andet når man gik på trappen,så sker det bare et andet sted i huset,det var så uheldigt

som det kunne være,her fra skal der også ønskes god bedring,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...