Hop til indhold
69er

Dybbølsgade 60 - hun gav mig sit tlf-nummer.

Recommended Posts

Hey Folkens..

Var på Vesterbro en sen nattetime her i weekenden. Blev lidt liderlig og endte så i Dybbølsgade 60. Det var et helt tilfældigt valg. Blev lukket ind af en thai-pige, i starten af 30'erne tror jeg - hun var vel ganske ordinær. Vi aftalte en halv time, der var lidt massage, fransk, dansk og græsk. Seancen var vel også ganske ordinær, jeg (pjoverten) var heller ikke helt oppe på dupperne ( Hun sagde flere gange "what you like - i do everything". Jeg ved ikke hvad hun havde forestillet sig, måske hun bare ville tænde lidt op.

Da vi er færdige og jeg tager tøj på og lige kigger på min telefon, så tager hun den ud af hånden på mig, i løbet af otte sekunder opretter hun sig selv som kontakt i min telefon. Tænkte lige wtf.. det har hun da vist prøvet før. Hun siger så på gebrokkent engelsk "shhh secret i make good time for you, you now have number". Vi havde da bestemt en god kemi selvom det var svært at kommunikere, men blev sgu alligevel noget overrasket over dét træk.

Nu har jeg ikke tænkt mig at benytte nummeret, ville nok også være svært at aftale noget med hende - eller i det hele taget finde ud af hvad hun præcist havde tænkt sig. Hendes engelsk var ret dårligt. 

Har andre oplevet at få et nummer af pigen ?.. og har i så evt brugt det ?

 

/69'er.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Folkens..

Var på Vesterbro en sen nattetime her i weekenden. Blev lidt liderlig og endte så i Dybbølsgade 60. Det var et helt tilfældigt valg. Blev lukket ind af en thai-pige, i starten af 30'erne tror jeg - hun var vel ganske ordinær. Vi aftalte en halv time, der var lidt massage, fransk, dansk og græsk. Seancen var vel også ganske ordinær, jeg (pjoverten) var heller ikke helt oppe på dupperne ( Hun sagde flere gange "what you like - i do everything". Jeg ved ikke hvad hun havde forestillet sig, måske hun bare ville tænde lidt op.

Da vi er færdige og jeg tager tøj på og lige kigger på min telefon, så tager hun den ud af hånden på mig, i løbet af otte sekunder opretter hun sig selv som kontakt i min telefon. Tænkte lige wtf.. det har hun da vist prøvet før. Hun siger så på gebrokkent engelsk "shhh secret i make good time for you, you now have number". Vi havde da bestemt en god kemi selvom det var svært at kommunikere, men blev sgu alligevel noget overrasket over dét træk.

Nu har jeg ikke tænkt mig at benytte nummeret, ville nok også være svært at aftale noget med hende - eller i det hele taget finde ud af hvad hun præcist havde tænkt sig. Hendes engelsk var ret dårligt. 

Har andre oplevet at få et nummer af pigen ?.. og har i så evt brugt det ?

 

/69'er.

 

 

Kære 69er:)

- leeeev da for pokker livet og nyd det - ring op og se hvad der kommer ud af det - det ku jo være du blev ganske positivt overrasket:wub:   -  det er når vi mindst forventer det, - at tingene sker!!!

Jeg skriver dette fordi : - -  det sgu pudsigt, at lige netop idag sådan kl ca. 14.00 i Føtex møder jeg min fætters xkæreste. De gik fra hinanden for vist nok 12 år siden, og hun har været gift og skilt igen i mellem tiden, og jeg har en stærk fornemmelse af, at hun stadig er single, det var i hvert fald det jeg fornemmede. Hun var på vej  til tandlæge så det blev en lidt fortravlet snak i al det vi havde tilgode at snakke om. Jeg sagde : -lad os snakke videre en anden dag - her er mit nr. xxzzyy00 og hun lyttede - og jeg gentog - prøv lige at gentage det - og det gjorde hun - vi snakkes. 

Se der var det mig der : "shhh secret i make good time for you, you now have number".  - se nu er det mig der går og venter - og jeg håber virkelig hun ringer. Dengang for 12 år snakkede vi godt sammen og samtidig er hun et godt hug - og de 12 år har kun gjort hende til et endnu bedre hug. Så jeg håber der ligger et "cafe træf"  på gågaden lige om lidt;-)

Når man er single og der ingen bindinger er i baglandet, så er der altid åbent for overraskelser, - som denne - det er når man mindst venter det at tingene sker. 

Mange hilsner

Nyder livet        -  og venter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Folkens..

Var på Vesterbro en sen nattetime her i weekenden. Blev lidt liderlig og endte så i Dybbølsgade 60. Det var et helt tilfældigt valg. Blev lukket ind af en thai-pige, i starten af 30'erne tror jeg - hun var vel ganske ordinær. Vi aftalte en halv time, der var lidt massage, fransk, dansk og græsk. Seancen var vel også ganske ordinær, jeg (pjoverten) var heller ikke helt oppe på dupperne ( Hun sagde flere gange "what you like - i do everything". Jeg ved ikke hvad hun havde forestillet sig, måske hun bare ville tænde lidt op.

Da vi er færdige og jeg tager tøj på og lige kigger på min telefon, så tager hun den ud af hånden på mig, i løbet af otte sekunder opretter hun sig selv som kontakt i min telefon. Tænkte lige wtf.. det har hun da vist prøvet før. Hun siger så på gebrokkent engelsk "shhh secret i make good time for you, you now have number". Vi havde da bestemt en god kemi selvom det var svært at kommunikere, men blev sgu alligevel noget overrasket over dét træk.

Nu har jeg ikke tænkt mig at benytte nummeret, ville nok også være svært at aftale noget med hende - eller i det hele taget finde ud af hvad hun præcist havde tænkt sig. Hendes engelsk var ret dårligt. 

Har andre oplevet at få et nummer af pigen ?.. og har i så evt brugt det ?

 

/69'er.

 

 

Tjaaa, hvis du er single, eller bare frisk, så giv den dog gas, hvis du føler for det, det ville jeg bestemt gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er masser af thaipiger, der giver numre. Det er så man kan lave aftalen direkte med dem, hvis nu deres mamasan har det med at anbefale andre piger, når man ringer på hovednummeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er masser af thaipiger, der giver numre. Det er så man kan lave aftalen direkte med dem, hvis nu deres mamasan har det med at anbefale andre piger, når man ringer på hovednummeret.

Ja, mere dramatisk end så er den sjældent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...