Guest Aarhuselsker Skrevet 27. August, 2015 nogen der har besøgt Anna i Hedemannsgade? Stadig den lækre pige som på Lampoo? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 27. August, 2015 jeg har ikke noget at klage over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2015 hva er prisen ? Sidste gang jeg var der kr. 1200 ,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaifreak 14 Skrevet 29. August, 2015 synd for på Lampoo var prisen kun de normale 1000 ,og jeg kunne godt tænke mig at møde hende igen ,men så bliver det ved massagen til 300 ,for 1200 er der ingen der er værd ,heller ikke Anna og jeg nægter at skrue prisen op ,desværre er der mange der går med til det og derved presser priserne op ,hvis alle nøjedes med massagen hvis den fulde pakke koster over 1000 så kom prisen hurtigt ned på det normale leje igen ,for de vil ikke gerne nøjes med kun 300 kr pr time heller ikke i Hedemansgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 synd for på Lampoo var prisen kun de normale 1000 ,og jeg kunne godt tænke mig at møde hende igen ,men så bliver det ved massagen til 300 ,for 1200 er der ingen der er værd ,heller ikke Anna og jeg nægter at skrue prisen op ,desværre er der mange der går med til det og derved presser priserne op ,hvis alle nøjedes med massagen hvis den fulde pakke koster over 1000 så kom prisen hurtigt ned på det normale leje igen ,for de vil ikke gerne nøjes med kun 300 kr pr time heller ikke i HedemansgadePrisen i Hedemannnsgade har i mange år været 1200 så det er der intet nyt i. Du betaler lidt ekstra for de sobre lokaler. For mig er det en ekstra nydelse at der er rent og lækkert uden fugtig kælderlugt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 29. August, 2015 Så må jeg lige sige at pudsen skaller på grund af fugt i lokalet til venstre i hedemannsgade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Så må jeg lige sige at pudsen skaller på grund af fugt i lokalet til venstre i hedemannsgade.Det er flere år siden det blev repareret. Det er blot ikke malet- og vigtigst: Der lugter ikke af fugt-hvilket var pointen i mit indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 29. August, 2015 Ja OK indehaveren spurgte mig hvordan det kunne laves, og det er jo ikke let. Fugten udefra kan jo ikke lige fjernes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Ja OK indehaveren spurgte mig hvordan det kunne laves, og det er jo ikke let. Fugten udefra kan jo ikke lige fjernes. Tråden handler om Anna, og fugten hos hende kan man ikke engang slikke væk -så vidt jeg husker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 29. August, 2015 jeg betaler også gerne lidt ekstra for gode faciliteter - det være sig massagerum og bad/toiletHedemansgade er i denne forbindelse, efter min mening, klart i den bedre ende i Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 29. August, 2015 Ja når det nu er så godt så undrer jeg mig over at der var fri de 2 gange jeg kørte forbi i dag. I øvrigt fin service med det fri skilt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Ja når det nu er så godt så undrer jeg mig over at der var fri de 2 gange jeg kørte forbi i dag. I øvrigt fin service med det fri skilt.du skulle ikke være kørt forbi hvorfor er du i øvrigt sådan ude med riven? Pga af 200 kr? Eller?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 29. August, 2015 Jeg er ligeglad med at betale 1200 kr HVIS såfremt hele oplevelsen så også er lidt ekstraordinær god.Hedemannsgade har gode lokaler, gode massagebrikse, opvarmede, rent, pænt nydeligt. Det er ikke som andre steder hvor man kan blive præsenteret for en madras på gulvet eller bare en dobbeltseng, og som regel bliver massagen også derefter. En god gang massage gives oftest bedst hvis man ligger på en god massagebriks. Så kan pigen bedre kommer til og kan bedre massere end hvis man ligger på en madras på gulvet eller i en dobbeltseng på 140 cm f.eks., synes jeg i hvert fald.Derfor vil jeg til hver en tid alene bedømt ud fra lokalerne hellere være i Hedemannsgade end mange andre.Men lokalerne gør det ikke alene jo, så langt fra. Hvad hjælper gode lokaler og gode brikse hvis pigen ikke også er noget ekstraordinært.Selve efterlysningen gik jo på Anna, jeg er ikke blevet meget klogere på hende.Hvor gammel er hun cirka ?Er hun flot ?Giver hun god massage eller er det oljepjaskeri ?Er hun slank ?Jeg har selv været stamkunde der for nogle år siden, men droppede stedet, fordi hver eneste gang jeg kom derned var det enten mutter der eller en anden i mine øjne knap så attraktiv dame, men måske nye vinde blæser dernede ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. August, 2015 Jeg er ligeglad med at betale 1200 kr HVIS såfremt hele oplevelsen så også er lidt ekstraordinær god.Hedemannsgade har gode lokaler, gode massagebrikse, opvarmede, rent, pænt nydeligt. Det er ikke som andre steder hvor man kan blive præsenteret for en madras på gulvet eller bare en dobbeltseng, og som regel bliver massagen også derefter. En god gang massage gives oftest bedst hvis man ligger på en god massagebriks. Så kan pigen bedre kommer til og kan bedre massere end hvis man ligger på en madras på gulvet eller i en dobbeltseng på 140 cm f.eks., synes jeg i hvert fald.Derfor vil jeg til hver en tid alene bedømt ud fra lokalerne hellere være i Hedemannsgade end mange andre.Men lokalerne gør det ikke alene jo, så langt fra. Hvad hjælper gode lokaler og gode brikse hvis pigen ikke også er noget ekstraordinært.Selve efterlysningen gik jo på Anna, jeg er ikke blevet meget klogere på hende.Hvor gammel er hun cirka ?Er hun flot ?Giver hun god massage eller er det oljepjaskeri ?Er hun slank ?Jeg har selv været stamkunde der for nogle år siden, men droppede stedet, fordi hver eneste gang jeg kom derned var det enten mutter der eller en anden i mine øjne knap så attraktiv dame, men måske nye vinde blæser dernede ??Anna er velbeskrevet fra sin tid på Lampoo. Søg og læs. Det er ikke så længe siden hun var på Lampoo. Hun ser stadig dejlig glad, frisk og ung ud. Om kort tid kan jeg også fortælle om service are as usual det synes dog at være tilfældet, efter denne tråds udsagn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 29. August, 2015 Anna er velbeskrevet fra sin tid på Lampoo. Søg og læs. Det er ikke så længe siden hun var på Lampoo. Hun ser stadig dejlig glad, frisk og ung ud. Om kort tid kan jeg også fortælle om service are as usual det synes dog at være tilfældet, efter denne tråds udsagn. Jeg kom aldrig på Lampoo og har aldrig læst om pigerne der, men det har jeg nu så, og hun har sine fans kan jeg læse. Det burde jeg jo give et forsøg også ved lejlighed.Umiddelbart tror jeg det er det bedste bud på det jeg søger i Århus ang. thai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. September, 2015 synd for på Lampoo var prisen kun de normale 1000 ,og jeg kunne godt tænke mig at møde hende igen ,men så bliver det ved massagen til 300 ,for 1200 er der ingen der er værd ,heller ikke Anna og jeg nægter at skrue prisen op ,desværre er der mange der går med til det og derved presser priserne op ,hvis alle nøjedes med massagen hvis den fulde pakke koster over 1000 så kom prisen hurtigt ned på det normale leje igen ,for de vil ikke gerne nøjes med kun 300 kr pr time heller ikke i HedemansgadeHvis du synes 1.200 er for dyrt, så starter Annas pris nu ved 1.800 kr for den fulde pakke https://www.eroguide.dk/forum/topic/43131-anna-i-hedemannsgade-dårlig-oplevelse/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg