Hop til indhold
Rejsenetværk

Model med BMI på 17,5 er "for tyk"

Recommended Posts

Syg modelbranche? Model med BMI på 17,5 er "for tyk"
Briefing 27.08.2015 kl. 11:55
"Kan det virkelig passe, at en 19-årig model med et BMI på 17,5 vurderes som "for tyk" af modelbureauerne? Ja, sådan er virkeligheden, siger svenske Agnes Hedengård, som nu har taget et opgør med det, hun betegner bureauernes opfattelse af en idealmodel.. For et par dage siden lagde hun derfor en videooptagelse af sig selv på Facebook"

Har man et BMI under 18,5, anses man for at være undervægtig. Agnes Hedengård ligger på 17,5, men er for tyk for modelbureauerne. Foto: Facebook/YouTube

http://www.jyllands-posten.dk/premium/briefing/ECE7969376/Syg-modelbranche-Model-med-BMI-på-175-er-for-tyk/

---------------------------------------------------------

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt en GP med BMI på 18,5-19,5 . . . 

Lille sportstrænet sag, der ikke gav blå mærker, som når man vælter med cyklen . . . ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Disse modeskaber er i overvejende grad bøsser, derfor vil de have drenge som modeller.

 

Tror jeg nok :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille nu vil jeg ikke af respekt for hende bidrage til en fokus på hende, som hun sikkert ser sig frabedt, og måske særligt i et forum som dette.

Jeg vil gerne holde fokus på det budskab hun selv har, og derfor har stillet billeder til rådighed af hende selv, der nok kan give os visse associationer, men som det er ikke er hendes formål at vi skal fokusere på.

Jeg har også for modeller en visuel fokus på slanke piger, men hvis hun er for stor på nogen måder er det branchen der er syg, og ikke hende der ikke er egnet som model.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille nu vil jeg ikke af respekt for hende bidrage til en fokus på hende, som hun sikkert ser sig frabedt, og måske særligt i et forum som dette.

Jeg vil gerne holde fokus på det budskab hun selv har, og derfor har stillet billeder til rådighed af hende selv, der nok kan give os visse associationer, men som det er ikke er hendes formål at vi skal fokusere på.

Jeg har også for modeller en visuel fokus på slanke piger, men hvis hun er for stor på nogen måder er det branchen der er syg, og ikke hende der ikke er egnet som model.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis du har respekt for hende, skal du ikke poste hendes billeder på et sex/købesex forum som her.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har respekt for hende Nille, og det viser jeg ved at omtale hende med omtanke, et sted som dette i Hyggesnak, der for os er til for det samme.

Jeg har citeret fra et offentligt medie, der selv har postet det billede som hun selv har postet, men jeg har rigtig nok ikke spurgt hende først om jeg måtte, men det behøver jeg heller ikke, nøjes med af afholde mig fra anden fokus end den kontekst hun selv har offentliggjort sig selv i, som også Jyllandsposten videre formidler.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...