Hop til indhold
Guest anders Jensen

annoncelight kommer frem som "husket af firefox" når jeg bare skirver a i browserfeltet

Recommended Posts

Gæst

Jeg har nu et problem af og til, når jeg er lokket på det kommunale trådløse netværk - så er der lukket for adgangen til f.eks Eroguide :sad:

Alternativt kunne du overveje at bruge din smartphone ;-) 

Jeg går aldrig på eroguide via kommunale eller offentlige trådløse netværk og bruger min smartphone, hvis jeg ønsker at surfe efter private ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alternativt kunne du overveje at bruge din smartphone ;-) 

Jeg går aldrig på eroguide via kommunale eller offentlige trådløse netværk og bruger min smartphone, hvis jeg ønsker at surfe efter private ting.

Nu er det netop når jeg er i byen og vil bruge min smartphone, at det kommunale netværk blokerer for adgangen til Eroguide og jeg må istedet bruge mit mobile netværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Chrome er meget værre! Når man åbner et "incognito"-vindue i chrome, så forbliver et almindeligt vindue åbent. Det har jeg nogle gange brugt parallelt med "incognito," fx på eroguide. Men så er jeg en gang i distraktion kommet til at taste eroguide.dk i et almindeligt vindue, mens jeg var logget på google - med den effekt at Chrome nu foreslår "eroguide.dk," når jeg skriver "e" i adressefeltet - uanset på hvilken enhed (pc/tablet/telefon). Det er lidt besværligt at få det slettet på alle platforme :-)

 

Den fejl har jeg også gjort. 

Nu starter jeg altid med at lukke browservinduet, før jeg åbner inkognito ditto. 

Jeg ryddede historien, og har lige prøvet om jeg oplever det samme som du. Det gør jeg ikke. Der kommer ikke  forslag om Eroguide op når jeg taster "e" .

Mon der er forskel på hvordan Crome virker på de forskellige operativsystemer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Kære Alle

Mange tak for hjælpen. det at state tråden op må have skræmt "annoncelight gemmeren væk " for nu er den pist væk - og det eneste jeg har gjort var at lade computeren stå og tage på forlænget weekend i jylland :-) og nu er det væk præcist som det skete for juipui :;-) men skønt at kunne slappe helt af igen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...