Hop til indhold
Dennis-privat

Nogen der har været her

Recommended Posts

Der er vist kun liv i gaden torsdag, fredag og lørdag aften/nat (og slet ikke så megen liv som i tidligere tider).

Jeg ville nok tænke mig om to gange inden jeg ville aflægge et besøg ud fra de anmeldelser der har været. En ting er jo tit hvad pigerne siger/skriver og en anden ting er virkeligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hos hende et par gange - det har jeg bestemt ikke fortrudt. Hun var skide sød at snakke med og så virker det som om at hun nyder at give et blow. 

Jeg kan kun anbefale

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft et enkelt møde med pigen. Hun var knap så engageret som man kunne have ønsket sig. Prisen er som sådan fair. Jeg har dog prøvet langt bedre i samme prisramme/pris-segment.

Kan være at der er andre der har bedre kemi med hende og får en bedre oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tager chancen. Havde oprindeligt først aftale et mødested på næste torsdag,  men kommer allerede herned på torsdag. Så har jeg bestilt et blow.

Kan da bare håbe hun gør noget for, at jeg skal overholde min aftale:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ikke forvente at møde en slank pige. 21 år gammel er vist også et par år siden. Vil tro hun er 23 efterhånden.

Korrekt, hun er lidt fyldigere end billederne viser, de er et par år gamle.

Hun er 24, om et par måneder, så alderen er ikke helt ved siden af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sgu svært!

Tror jeg jeg aflyser.

Er det ikke ok at sige, det er pga dårlige anmeldelser?

mon ikke hun er fuldstændig ligeglad om du aflyser og nej det er sgu ikke i orden at skriv at det er pga dårlig anmeldelser .

ønsker du ikke at besøge hende og har du allerede booket en tid så skriv at du er blevet forhindret eller har fortrudt men lad dog være med at være led ved hende , du har jo ikke engang mødt hende. 

og hvad mente du med at du håbede hun gjorde noget for at overholde sin aftale?

Det gør du jo heller ikke vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

https://annoncelight.dk/showad/173552

Har fået en aftale med hende og hun har så skrevet hendes adresse. 

Da jeg Googlede gaden, er den fyldt med barer og der har været en masse ballade også.

Det er min første gang, så hun skal sku være reel.

Håber i kan hjælpe☺

Synes du skal skrive detaljer i overskriften, en stor hjælp for  dem, der evt vil svare. Og det giver nok også den hurtigste respons.

Jo flere detaljer. jo hurtigere og bedre respons,

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der og skide sød dejlig buttet pige gode store faste bryster 

lige på og hårdt ...

betalt

smid bukserne

sut

sprøjt 

tak for denne gang :-)

ilke det bedste blow indlevelsen er lig nul men som sagt gode patter at lege med imens...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Ida.

Vil skam heller ikke være led, derfor spørgsmålet. Har jo ingen anelse om det er noget i egentlig vil sætte pris på. Så tak for svaret.

Måske har jeg formuleret mig forkert! "Gør noget ud af det" 

Forventer intet gratis og kan egentlig ikke forstå dit udbrud.  

Spørger om hvad i synes fordi jer er tvivl, det er vel det forummet er til for?

Redigeret af Dennis-privat
Stavfwjl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...