Hop til indhold
Knepper ALT!

Miss Catharina fra Sønderborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/90867/skal-du-ha-et-laekkert-blowjob-eller-et-fraekt-knald

Det er godt nok et stykke tid siden jeg mødtes med hende, men kan se hun er begyndt at søge igen.

Var i Sdr.Jylland og havde lidt extra tid, så jeg kontaktede hende og vi fik lavet en aftale. Gik godt nok lidt i tanker bagefter om hun nu også er en god oplevelse, for hun virkede lidt sur i telefonen. Men blev enig om at hun var en dejlig ung pige og at det skulle prøves.

Jeg hentede hende og vi kørte hen på mit værelse. Hun gad sgu ikke rigtigt at føre en samtale og det skulle vist bare overståes. Hun suttede 1½ minut og spurgte om jeg snart kom. Efter en halv minut mere ville hun kneppe og der gik så ca 1½ minut igen før hun vrissede om jeg ikke snart kom. Det endte faktisk med at vi mere eller mindre kom op at skændes over det her. Jeg sagde at det sgu ikke var i orden med den opførsel og at hun ikke kunne regne med at den slags skulle overståes på 5 minutter når hun fik 1500 kr. Lige pludselig slappede hun af og fortalte at det var fordi så mange var idioter osv. Så hun satte sig på alle fire og så kneppede jeg færdig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har i mine øjne de bedste babser i miles omkreds, faste, store uimodståelige.

Når man kommer ind på hende er faktisk en rigtig sød pige, men i første omgang virker hun travl, og bare skal være færdig.

Behandler man hende ordentligt, så får man rigtig meget tilbage synes jeg, hun bor jo også lige om hjørnet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/90867/skal-du-ha-et-laekkert-blowjob-eller-et-fraekt-knald

Hun suttede 1½ minut og spurgte om jeg snart kom. Efter en halv minut mere ville hun kneppe og der gik så ca 1½ minut igen før hun vrissede om jeg ikke snart kom. Det endte faktisk med at vi mere eller mindre kom op at skændes over det her. Jeg sagde at det sgu ikke var i orden med den opførsel og at hun ikke kunne regne med at den slags skulle overståes på 5 minutter når hun fik 1500 kr.

Nu blev jeg lidt nysgerrig og kiggede lidt på hendes profil.

Her er prisen 1.200. Fik du specialydelser for de sidste 300? Profilen angiver ikke, hvor lang tid, man får til den pris, men da vi er i grænselandet med Flensborg lokkende tæt på, er der vel tale om en time til 1.200?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Her er prisen 1.200. Fik du specialydelser for de sidste 300? Profilen angiver ikke, hvor lang tid, man får til den pris, men da vi er i grænselandet med Flensborg lokkende tæt på, er der vel tale om en time til 1.200?

4 anmeldelser inden for 15 min...meget ihærdig, eller...  :)

bare en tanke fra en klar himmel :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh det var hvad hun krævede dengang, men tror også det i hvertfald er halvt til trekvart år siden. Så måske hun har ændret priser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Se kære venner, hvis I ikke er i stand til at opføre jer anstændigt uden brug af personrelaterede ukvemsord og lignende, så kan I passende få 14 dages skrivepause, så I kan nyde julefreden fuldt ud.

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har været anmeldt andre steder på nettet, - og jeg tror enda også her på EG.

Hendes anmeldelser er ikke at råbe hurra for - generelt.

Jeg chattede med en herrer for et halt års tid siden, som beskrev hende som dovn, - og at hun virkede u-arrangeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder alt i alt som én, man ikke skal stifte nærmere bekendtskab med, selv ikke i et glædespigemæssigt ørkenland som Sønderborgområdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

HAS!!!

Det var bedre. Rent grammatisk, hvis vi skal tale engelsk.

Men nu får jeg nok BD på halsen for skolemesterpernittengryneri.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder alt i alt som én, man ikke skal stifte nærmere bekendtskab med, selv ikke i et glædespigemæssigt ørkenland som Sønderborgområdet.

Mine oplevelser med hende er nu ret gode.

Kommer jo nok an på om sækken skal tømmes blot, eller om der er tid til en snak.

Tid i løbet af dagen til at lire hinanden op.

Men jo sidst på måneden er hun lidt flad, men hvis hun ringer først på måneden eller skriver, og siger hun er liderlig, så er der valuta for pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Men jo sidst på måneden er hun lidt flad, men hvis hun ringer først på måneden eller skriver, og siger hun er liderlig, så er der valuta for pengene.

Hvad !!! Ringer hun op til kunden ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bestbareback

Ked af at sige det;men hun er den koldeste kost jeg nogensinde har mødt.

Muligt at jeg har mødt hende på den forkerte tid af måneden;men hun var stenkold den dag jeg spildte mine penge på hende;og jeg gør det ALDRIG igen;selvom jeg syns hun ser fræk ud og har en lækker krop.Så hellere ha' den i klemme i døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men jo sidst på måneden er hun lidt flad, men hvis hun ringer først på måneden eller skriver ...........

Det er utrolig dårlig stil, med mindre man har en aftale om, at der kan ringes på et bestemt nummer - evt. en bollofon - eller skrives til en bestemt e-postadresse, som kan være oprettet til formålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm er nu idt i syv sind om jeg skulle tage en tur med hende.

Hvis hun svinger så meget i humør/kvalitet af ydelserne er det lidt et lottospil om man får noget får pengene, eller om de er spildt....

Har skrevet lidt med hende på mail, men har ikke haft tid til at arangere et møde endnu..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er utrolig dårlig stil, med mindre man har en aftale om, at der kan ringes på et bestemt nummer - evt. en bollofon - eller skrives til en bestemt e-postadresse, som kan være oprettet til formålet.

Der er jo netop en aftale omkring det, så det er da ikke dårlig stil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo netop en aftale omkring det, så det er da ikke dårlig stil.

Nu har jeg genlæst dine to indlæg højere oppe, og jeg synes ikke, at det af dem fremgår, at I har en aftale om det.

Jeg får bare ud af dem, at hun "godt kan finde på" at ringe og efterlades således med det indtryk, at det er uopfordret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvis en pige kontakter mig og siger hun er liderlig, så stejler jeg totalt. Det er mig som skal kontakte hende, det er mig der bestemmer hvornår jeg skal møde hende.

Jeg betragter det som om og være desperat hvis en kvinde tager kontakt til mig uanset hvor liderlig hun end måtte være.

Hvad det angår hendes skæve humør, gør bare jeg slet ikke har lysten til at møde sådan en type. Så hellere smække døren 2 gange i træk over lillemand og købe en spritny DeWalt istedet for.

Go jul derude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh er det mig, der har misforstået noget.

Men når en kvinde ringer og siger hun er liderlig, så er det vel os mænd, der opfylder noget for hende og ikke omvendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...