Hop til indhold

Recommended Posts

Hende kunne jeg godt tænkte at sprøjte langt nede i halsen, så lokationen er fin.

Hvis billederne holder ligner hun lidt hende dansenymfen, Claudia Rex...

Men anmeldelsen siger en "overlæbe som lugter af makrel"...Lidt et turnoff på mig, men andre der er vand til dette, er måske klar til at gå ombord..?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men anmeldelsen siger en "overlæbe som lugter af makrel"...Lidt et turnoff på mig, men andre der er vand til dette, er måske klar til at gå ombord..?

"Anmeldelsen" af "hende her" der linkes til af Diana, er placeret i Hyggesnak, og er en joke over, at mange i deres anmeldelser/efterlysning skriver "hende her", i stedet for at skrive GP'erens navn.

Mao. det er en opfordring til at skrive navnet på GP'eren, i stedet for at skrive "hende her", så læseren rent faktisk ved hvem der anmeldes/efterlyses.

OG det er selvfølgelig GP'erens kunstner-navn og IKKE hendes IRL-navn man skal skrive!!!!

Nathalia som denne efterlysnings-tråd handler om, har (forhåbentlig) ikke en overlæbe som lugter af makrel.... :grin:

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...