Hop til indhold

Recommended Posts

Hey alle,

Jeg ved ikke hvad det er der sker, men life is good...

Har egentligt lagt anmeldelser lidt på is, men hende her (Anita) må jeg simpelthen gøre jer opmærksom på.

Jeg har været ret busy med Sugardaters, så havde egentligt ikke tænkt mig at opsøge GPer. Men hvad, en hot brasilian chica på 21 med DD og SF på 54 KG til 1.000 for en time. Så pyt da. Hun er sikkert bare fake, tænkte jeg. Men måtte lige tjekke hende ud, så kørte lige forbi og ganske rigtigt. Hun var præcis det!

Billederne sælger hende ikke særligt godt, og jeg har også besøgt den populære Selma et par gange, men Anita er altså (i min verden) meget smukkere og væsentligt sødere (her taler vi gudesmuk og ej, jeg vil passe på hende :)). Det er der nok nogen, der skal være uenige med mig i, men det er altså min vurdering. Hvorfor? Hun har lidt mere klassiske latina former (dvs. rigtig god booty), er mere smilende og nyder sex på en meget mere delikat og engageret måde (er med i det). Og fik jeg sagt at hun var smuk og kysser lidenskabeligt og godt.

Nu kommer der så et væsentligt "men" i forhold til Selma. Hendes bryster er ganske rigtig D til DD (og blødere end Selmas), men de har de ar, som jeg har set før på piger fra Sydamerika. Der må være en eller anden baggårdskirug, som skær i dem, men da jeg allerede var solgt til hende, kunne jeg kun sige pæne ting om dem til hende. Hun forklarede, at hun havde fået gjort sine bryster "mindre", og det var i den proces, det var sket (ved ikke om jeg helt fattede det?), men hun var så flov over det, at det var helt sødt. Og hun var da helt med på at de skulle kysses og krammes, da jeg havde forklaret, at jeg var ligeglad :).

Endnu en ting der burde gøre oplevelsen dårlig var den håbløst dårlige seng, der var på stedet. For blød og med irriterende krads sengebetræk :(. Det håndklæde vi lå på var til ingen nytte. Og så var der f... varmt i rummet, så jeg blev lidt svedt. Men så tog hun mig med i bad, lang tid efter at min time var gået og vaskede mig og sagde søde ting til mig.

Jeg har besøgt utallige GPer såvel som SDers, men hende her ramte mig bare på et svagt sted. Jeg håber at I kan bruge det til noget (at I får lyst til at se hende for det har hun fortjent). Hvis bryster med ar på og en håbløs dårlig seng er turn-off for jer, så bliv væk. Men for mig var det altså toppen af 15 års hårdt og dyrt arbejde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I've also visited Anita, last night.
In fact, she speaks just a little English, and I had the impression that she don't understand half of what I wanted to "order". She became a little nervous and finally I presented her 1.500 kr and just said "one hour, all inclusive". She relaxed again, smiled and replied, "OK, with pleasure". But with a mix of English and Spanish at least smalltalk was possible.
I can confirm @Denmands report largely, but ...
Her photos are real, except the picture, where she stands in front of the mirror. I think that's not her. Nevertheless, she has a pretty face and a well-shaped body, apart from her boobs. @Denmand, she told you that her boobs were reduced? Why then the silicone implants, which can be felt clearly. And yes, the surgeon is probably more like a butcher. Something I've never seen before. A surgical scar from the nipple downwards?! 
Kisses, blow and sex were good but not exceptional. Finger in pussy was not allowed and anal was not really "professional". She will still stay here in DK for another month.

Del dette indlæg


Link til indlæg

A surgical scar from the nipple downwards is typical for breast reductions. Often you will also find scar around the nipple. This is because the nipple is relocated, and the bottom of the breast is removed and sewn together.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Krokodil => If reductions, why so silicone implants? I'm pretty sure, that I could feel some small implants ...

Let's imagine that the breasts were long and flat to start with. They are 'shortened' and the nipples are relocated, but the boob is still flat. In that case, a silicone implant is a great solution. One situation does not exclude the other. But since i don't know, and i never saw her boobs, nothing is for certain.

If one wants to place an implant in a breast, it is not cut open from the nipple downwards. The implant would at all times strain the huge opening due to gravity doing it's thing. This is why you normally see the cut as close, and parrallel, to the ribs. the scar will be somehow free from the weight of the implant, that will hang 'in front' of the scar, like a 'pocket' inside the boob itself.

I'm not a doctor or surgeon or anything like that - i just happen to love boobs a lot, and i've seen a pretty fair share in my time :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med hende i dag. Hun havde sendt en sms med adresse og tidspunkt (17:50).

Da jeg aftalte tidspunkt står uden for det gade-nummer, hun havde oplyst i sms'en, sender jeg en sms til hende med texten "I'm outside".

Ikke noget svar. Efter 5 min ringer jeg - får en telefonsvarer. Prøver flere gange at ringe - stadig kun telefonsvarer. Skriver en sms til "Que Passa :)" Stadig ingen svar.

Trist der er sådanne nogen useriøse piger i branchen.

/PD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med hende i dag. Hun havde sendt en sms med adresse og tidspunkt (17:50).

Da jeg aftalte tidspunkt står uden for det gade-nummer, hun havde oplyst i sms'en, sender jeg en sms til hende med texten "I'm outside".

Ikke noget svar. Efter 5 min ringer jeg - får en telefonsvarer. Prøver flere gange at ringe - stadig kun telefonsvarer. Skriver en sms til "Que Passa :)" Stadig ingen svar.

Trist der er sådanne nogen useriøse piger i branchen.

/PD

Ja der er en del af disse useriøse i branchen, også danske piger desværre.

venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser godt ud, og lyser godt altsammen.

Men Stranger in DK skriver, at billederne er ægte, bortset fra det, det er taget foran spejlet.

Pt. er det kun billeder taget foran et spejl! Er der nogen, der har været der for nylig, og kan bekræfte/afkræfte, om billederne er SF hende? :-)

Alder og vægt er også ændret siden Denmand's anmeldelse. Fra 21 år og 54 kg til 23 år og 55 kg!

Ny pige?

Fake billeder?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var forbi for nogle uger siden, da var det pigen på billederne jeg mødte. 100%.... Jeg vil antage det stadig er hende du vil møde, men kan naturligvis ikke garantere noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Da jeg var forbi for nogle uger siden, da var det pigen på billederne jeg mødte. 100%.... Jeg vil antage det stadig er hende du vil møde, men kan naturligvis ikke garantere noget.

men er det så stadig hende med de arede bryster eller er det en helt ny pige der har overtaget profilen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

men er det så stadig hende med de arede bryster eller er det en helt ny pige der har overtaget profilen?

Ja, hende med de arede bryster...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men Stranger in DK skriver, at billederne er ægte, bortset fra det, det er taget foran spejlet.

Pt. er det kun billeder taget foran et spejl! Er der nogen, der har været der for nylig, og kan bekræfte/afkræfte, om billederne er SF hende? :-)

Alder og vægt er også ændret siden Denmand's anmeldelse. Fra 21 år og 54 kg til 23 år og 55 kg!

Ny pige?

Fake billeder?

Hvis det stadig er relevant ...

Ja, det er hende på billederne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...