Hop til indhold

Hvad skal man regne med :)

Featured Replies

Skrevet

Faldt over den her annonce, og kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet. 

"Hej alle liderlige unge fyre og ældre mænd! - jeg er en fin lille tøs på 20 år. Er lige fyldt atten"

Måske det bare er en "fejl 40" eller også gik det bare stærkt med at oprette annoncen... :-D 

Den fulde annonce kan i øvrigt ses her https://annoncelight.dk/showad/166241 :)  

Skrevet

Faldt over den her annonce, og kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet.

Ja, og den sidste idiot er ikke født endnu:

kan ikke udelukke jeg vil begynde at sælge diskrete blowjobs i fremtiden, men udelukkende til dem, der køber mine fine billeder og videoer.

:shock:

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Underholdende ....det kunne læses som om hun startede som attenårig og nu er tyve og ....

men er det ikke bankassistenten fra Møn der er på spil igen? hende hvis navn bringer tankerne hen på en berømt kvindelig tysk filminstruktør fra 40erne ...

18årig lille nips mangler lommepenge!!

Redigeret af Marqui

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.