Hop til indhold

Problemer med at slette uploadede billeder

Featured Replies

Skrevet

Kan ikke slette billeder jeg lægger op på fanen "Om mig" herinde. Har skrevet 2 gange til førerbunkeren, 1 gang slettede de/I billederne for mig og her anden gang hører jeg intet fra dem/jer?

Er det mig der et totalt blond, (beklager blondiner, men det er en gangbar frase :mrgreen: ) eller er det noget galt med sitet? 

Det er sygt irriterende! Både at jeg ikke kan slette/redigere i min "Om mig"-side, men lige så meget at man bliver mødt med larmende tavshed. Er nummeret før hys på følelseskalaen :evil:

Redigeret af Catia Wild

Skrevet

Hej

Lige nu er der ingen billeder (desværre) på din profil under fanen 'om mig', så måske det er lykkedes med lidt tålmodighed ;-)

Redigeret af Gammelnok
beklagelse!

Skrevet

kan ligge i hukommelsen...prøv "F5" for at reloade.

Skrevet

Hej

Lige nu er der ingen billeder (desværre) på din profil under fanen 'om mig', så måske det er lykkedes med lidt tålmodighed ;-)

Nej dem jeg lagde op sidst slettede de som sagt for mig, da jeg ikke selv kunne komme af med dem.

Nu ligger der så en txt i en billedfil som jeg heller ikke kan slippe af med. Det var et forsøg, men ønsker den slettet igen. 

Det kan jeg så ikke, har henvendt mig til support - som ikke reagerer! Fucking langt ude 
:angry: ....men jeg kan da slette min bruger, så er jeg da udeover problemet.

Skrevet

kan ligge i hukommelsen...prøv "F5" for at reloade.

Har Mac?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.