Hop til indhold
Gæst

Problemer med at slette uploadede billeder

Recommended Posts

Gæst

Kan ikke slette billeder jeg lægger op på fanen "Om mig" herinde. Har skrevet 2 gange til førerbunkeren, 1 gang slettede de/I billederne for mig og her anden gang hører jeg intet fra dem/jer?

Er det mig der et totalt blond, (beklager blondiner, men det er en gangbar frase :mrgreen: ) eller er det noget galt med sitet? 

Det er sygt irriterende! Både at jeg ikke kan slette/redigere i min "Om mig"-side, men lige så meget at man bliver mødt med larmende tavshed. Er nummeret før hys på følelseskalaen :evil:

 

 

Redigeret af Catia Wild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Lige nu er der ingen billeder (desværre) på din profil under fanen 'om mig', så måske det er lykkedes med lidt tålmodighed ;-)

Redigeret af Gammelnok
beklagelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Lige nu er der ingen billeder (desværre) på din profil under fanen 'om mig', så måske det er lykkedes med lidt tålmodighed ;-)

Nej dem jeg lagde op sidst slettede de som sagt for mig, da jeg ikke selv kunne komme af med dem.

Nu ligger der så en txt i en billedfil som jeg heller ikke kan slippe af med. Det var et forsøg, men ønsker den slettet igen. 

Det kan jeg så ikke, har henvendt mig til support - som ikke reagerer! Fucking langt ude 
:angry: ....men jeg kan da slette min bruger, så er jeg da udeover problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...