Hop til indhold

Recommended Posts

Var i fredags på besøg hos Inga 2400 NV, som jeg havde læst en del om. Hun er nok nogle år ældre end billederne, men en lækker slank pige - lige min smag. Jeg havde sådan lidt præstationsangst (første besøg hos hende) men hun fik en plov og gik så i gang i et stille og roligt tempo som om tid ikke betød noget som helst. Efterhånden kunne jeg mere og mere slappe af og bare nyde hendes superdybe blow og frække øjekast og blev da også mere og mere ophidset. Til sidst kunne hun se at visdomstænderne nok stod under vand og kiggede på mig mens ladningen røg ud på hendes bryster. Super fedt! 

Gentagelsesfare 10/10

Inga 9/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket henviser til den relevante annonce. Inga bruger dog falske foto. Men der er ingen falske toner, når hun giver et blæs. Det er noget af det bedste, jeg har modtaget. Indtil jeg besøgte Lily i den berygtede kælder, var Inga min favorit til BJ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 en lækker slank pige

Undskyld, men i al respekt for alle involverede, så synes jeg hverken "slank" eller "pige" er passende. Inga er en voksen kvinde med en voksen kvindes krop, absolut i den lækre ende af skalaen inden for genren. Men personligt opfatter jeg "slank" som et ord jeg bruger om personer med lidt fastere kropssammensætning. Jeg vil kalde hendes kropsbygning for "normal".

Det passer mig ikke så godt at kommentere hende på den måde, men jeg frygter at nogen kunne reagere på "slank pige" og opsøge hende af den grund, blot for at blive så skuffede, at det førte til ret negativ tilbagemelding. Man kan hævde at det er hun selv ude om, når hun bruger falske billeder, men ingen grund til at "gøre det værre".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Inga er en voksen kvinde med en voksen kvindes krop, absolut i den lækre ende af skalaen inden for genren.

 

Det går næppe at formulere det bedre eller mere respektfuldt! Inden for genren :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men i al respekt for alle involverede, så synes jeg hverken "slank" eller "pige" er passende. Inga er en voksen kvinde med en voksen kvindes krop, absolut i den lækre ende af skalaen inden for genren. Men personligt opfatter jeg "slank" som et ord jeg bruger om personer med lidt fastere kropssammensætning. Jeg vil kalde hendes kropsbygning for "normal".

Det passer mig ikke så godt at kommentere hende på den måde, men jeg frygter at nogen kunne reagere på "slank pige" og opsøge hende af den grund, blot for at blive så skuffede, at det førte til ret negativ tilbagemelding. Man kan hævde at det er hun selv ude om, når hun bruger falske billeder, men ingen grund til at "gøre det værre".

 

Hej Bebop - indtil for kort tid siden ville jeg have været helt enig med dig (og jeg er også Inga fan). Dog må jeg sige, at hun har tabt sig og faktisk er belvet for tynd efter min mening. Derfor er betegnelsen passende på dagsformen for Inga (desværre, jeg elskede hendes bryster før, men nu er de sku' blevet lidt for små....)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nuancer. Jeg besøgte hende for første gang for 14 dage siden. Jeg synes det er svært at gå mere i detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I har ret, det er fake billeder. Og ja, hun er en voksen kvinde, men, synes jeg en lækker og velholdt en af slagsen. Men - som alle ved - smag og behag er forskellig. For mig var det bare lækkert!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der vil afsløre, hvor - sådan ca. - fru Inga holder til i Kbh?

Stod i øvrigt allerede i første indlæg :-)

 

Var i fredags på besøg hos Inga 2400 NV,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig Bebop. Pigen er på INGEN måde slank!

 

Et er at man er glad for pigen, men IMO skader man pigen ved at oversælge hende,

da det skaber en skuffet øv-oplevelse. Bedre at sælge pigen på fakta. F.eks. super BJ.

Så vil fokus være på dette, og en dårlig oplevelse med hendes krop. Personlig er jeg  bl.a. til 

slanke og  petit piger. Var det hvad jeg søgte så, så vil jeg få en dårlig oplevelse med pigen.

Det har hun ikke fortjent (selvom hun frisk benytter falske billeder).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hun er ikke slank, men så sandelig hellere ikke buttet. Hun har måske 2-3 kilo ekstra hist og pist, men jeg synes det klæder hende.

Jeg har besøgt hende en 4-5 gange og har været meget tilfreds hver gang. Indrømmet har den rimelige pris påvirket mit valg, men det vigtigste for mig er at hun er virkelig sexet på sådan en milf måde: Kan tydeligt lide sit job, vi har kemi, hun sutter himmelsk, hun elsker at jeg giver hende sprøjteorgasmer, kysser dybt og inderligt. 

Så, jeg kommer helt sikkert igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er sgu godt nok kun for indviede, den her tråd - findes der overhovedet billeder af hende, som vi andre kan vurdere?? :)

Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...