Hop til indhold
Mokujin

Anbefaling af smuk, ung og engageret blondine?

Recommended Posts

Ja det er hele 3 ting på en gang, men prøver alligevel lykken :-)

Jeg leder med lys og lygte efter en smuk og ung lyshåret GP i København eller på Sjælland som samtidigt er imødekommende og engageret. Jeg har tidligere haft gode oplevelser med andre GP'ere (både blondiner og brunetter) men de har allesammen været en smule "ældre" end hvad jeg søger nu. Med ung mener jeg en pige der i virkeligheden er ca. mellem 18 og 23. Jeg er åben overfor både danske og udenlandske piger.

Sig gerne til hvis I har nogle gode forslag. Enten via PM eller her i tråden. Jeg kan forsikre om at jeg behandler pigerne pænt og med respekt. Er også meget opmærksom på hygiejne. Er iøvrigt i trediverne og i god form.

Hvis der er nogle piger der læser dette og har lyst til at introducere sig er I også meget velkomne!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Julie har forladt SexyClub og er flyttet til CassiopeiaStars under navnet Candy. Hvis du ikke hos hende får alle dine tre ønsker opfyldt, vil det undre mig meget. Du skal nok forudbestille hende, for hun må være temmelig tæt book'et. - Jeg har herinde på Eroguide for et halvt år siden anmeldt hende under navnet Julie, og jeg har gentaget besøget hos hende med samme fine oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Julie har forladt SexyClub og er flyttet til CassiopeiaStars under navnet Candy. Hvis du ikke hos hende får alle dine tre ønsker opfyldt, vil det undre mig meget. Du skal nok forudbestille hende, for hun må være temmelig tæt book'et. - Jeg har herinde på Eroguide for et halvt år siden anmeldt hende under navnet Julie, og jeg har gentaget besøget hos hende med samme fine oplevelse.

link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for indspark! Måske jeg skulle give Julia/Candy en chance alligevel. Jeg havde egentligt tænkt på at besøge hende, men undlod grundet denne anmeldelse: https://www.eroguide.dk/forum/topic/41392-candy-cassiopeia-aka-julia-sexyclub/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Jeg har også lige svaret i den anden tråd..

:-)

Altid rart at kunne bidrage med en ærlig anmeldelse når man besøger en pige for det er helhedsoplevelsen som tæller i det samlede billede..Udseende. Kemi. "Selve akten". Engagement. Med lyd/uden lyd..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for forslag. Claudia havde jeg faktisk overvejet på trods af alderen og har også læst dine anmeldelser af hende. Hvordan vurderer du hendes ansigt?

Hun har et slankt (efter min mening) utroligt smukt ansigt, flirtende øjne, et smil, der kan smelte et isbjerg hurtuåigere end global opvarmning. Bare det at skrive dette tænder mig - kan mærke en vis legemsdel røre på sig :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
Mokujin skrev, den 24. august 2015 at 19:17:

Andre forslag eller anbefalinger vil der blive sat pris på! :smile:

Jeg vil anbefale Sofie :

https://annoncelight.dk/showad/196750

Der er det bestemt også nødvendigt at booke tid når hun er i byen;) Hun tager en veninde med her i weekenden og den oplevelse skal jeg ikke snydes for så har booket en tid allerede;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
fafnersbane skrev, for 6 timer siden:

Boykot piger, der tager så ublu priser!

Åh Gud ! Skal vi nu til at afspore endnu en tråd? Hvorfor boykotte dem? Hvis de vil tage 100.000kr for 10 min eller mere så er det vel deres eget valg? De ødelægger det vel næppe for andre piger eller kunderne som gerne vil betale prisen?

Jeg bliver lige forundret hver gang det bliver bragt på banen må jeg sige. Men man ser det jo gang på gang herinde desværre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Borntofly skrev, for 7 timer siden:

Åh Gud ! Skal vi nu til at afspore endnu en tråd? Hvorfor boykotte dem? Hvis de vil tage 100.000kr for 10 min eller mere så er det vel deres eget valg? De ødelægger det vel næppe for andre piger eller kunderne som gerne vil betale prisen?

Jeg bliver lige forundret hver gang det bliver bragt på banen må jeg sige. Men man ser det jo gang på gang herinde desværre!

ENIG!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aldrig forstået dem, der brokker sig over pigernes priser.De må vil selv bestemme hvad deres ydelser skal koste, det vil svarer til at chefen kom og sagde til jer i skal gå ned i løn. Den der sælger bestemmer prisen køb eller find et andet sted der passer til det du vil give. Enig stop med alt det brok om priser. Det er de samme der brokker sig over dårlig service, når de har købt for billigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er kommet en ny blondine hos PG på Frederiksberg. 172 cm høj, F-Skål og omkring de 25 år +/-..(står der)

Hun er så ny at hun knap nok har haft debut i faget, men det har hun åbenbart lørdag den 6.April.

Der står "er vild med sex i alle genre". Gad vide om det betyder gagging og græsk..?:mellow:

Hun ser smuk ud på billederne.

http://www.pussygalores.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 24 minutter siden:

Der er kommet en ny blondine hos PG på Frederiksberg. 172 cm høj, F-Skål og omkring de 25 år +/-..(står der)

Hun er så ny at hun knap nok har haft debut i faget, men det har hun åbenbart lørdag den 6.April.

Der står "er vild med sex i alle genre". Gad vide om det betyder gagging og græsk..?:mellow:

Hun ser smuk ud på billederne.

http://www.pussygalores.dk

Og det skulle du hive en 3 1/2 år gammel tråd frem, for at fortælle?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Og det skulle du hive en 3 1/2 år gammel tråd frem, for at fortælle?

Så er det lettere for trådstarter at finde en ung blondine..

Det kan jo være han stadig er liderlig, selv efter 3,5 år..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...