Hop til indhold
Malk

Malkning af prostata

Recommended Posts

Hej Piger

Jeg er på udkig efter en pige/kvinde/shemale som virkelig forstår at malke prostata. Ikke bare prostatamassage, men en malkning af prostatakirtlen. Og også gerne en der kan give en prostata-orgasme. 

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en sådan behandling? Indtil videre har jeg kun mødt en der mestrer kunsten, men hin er ikke i landet længere desværre. 

Tak for feed-back

malkedyret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

der er jo ladygitte i odense, hun kan da give en god orgasme, så mon ikke hun kan malke den også.. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ja jeg har også altid været lidt nysgerrig efter jeg så Road Trip, amerikansk komedie hvor en dirty sygeplejekse stikker fingrene op i rumpen på en mand og malker hans sæd (til sædbanken).

Kan sådan noget virkelig lade sig gøre?? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det kan det ikke. Prostata ligger tæt på kirtlen der sørger for transportvæsken af sæden. Den blandes med sæden på vej ud. Når prostata masseres så bliver kirtlen provokeret til at frigive væsken. Det svarer lidt til kvinder der får sprøjteorgasmer. Så det er kun transportvæsken der tappes, men man kan få en enorm orgasme ved massage af prostata, hvis personen der gør det kender sit håndelag :-) Det er mandens G-punkt. Jeg kan kun anbefale at prøve det. Desværre er det dog få som mestrer det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan anbefale Chantal, Østerbros lækreste kvinde. Hun kan det der med finger eller to i nummeren og ind på den lille valnød. Derudover er hun charmerende, lattermild. klog, sjov og nærværende. Kan i øvrigt anbefale, at du tager en time og bruger god tid på at varme dejligheden godt og grundigt op. Det styrker oplevelsen.

Hilsen

Allo-allo

PS: Glemte jeg at nævne, at Chantal kysser som en drøm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan anbefale Chantal, Østerbros lækreste kvinde. Hun kan det der med finger eller to i nummeren og ind på den lille valnød. Derudover er hun charmerende, lattermild. klog, sjov og nærværende. Kan i øvrigt anbefale, at du tager en time og bruger god tid på at varme dejligheden godt og grundigt op. Det styrker oplevelsen.

Hilsen

Allo-allo

PS: Glemte jeg at nævne, at Chantal kysser som en drøm 

har du et link til Chantal?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nej det kan det ikke. Prostata ligger tæt på kirtlen der sørger for transportvæsken af sæden. Den blandes med sæden på vej ud. Når prostata masseres så bliver kirtlen provokeret til at frigive væsken. Det svarer lidt til kvinder der får sprøjteorgasmer. Så det er kun transportvæsken der tappes, men man kan få en enorm orgasme ved massage af prostata, hvis personen der gør det kender sit håndelag :-) Det er mandens G-punkt. Jeg kan kun anbefale at prøve det. Desværre er det dog få som mestrer det. 

det er prostata det danner sædvæsken ikke en anden kirtel. 

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Prostata

 

du har ret i at en udløsning hvor prostata stimuleres undervejs er meget kraftig-og lækker ;) 

har du prøvet med en prostata stimulator?

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld Malk, jeg svævede rundt i en vildfarelse om at alle på Euroguide kender Chantal. Du finder hende HER

God aften. Og god fornøjelse

Allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
Guest skrev, den 24 August 2015 at 20:04:

Undskyld Malk, jeg svævede rundt i en vildfarelse om at alle på Euroguide kender Chantal. Du finder hende HER

God aften. Og god fornøjelse

Allo-allo

Hun er god..., husk dog på at de 34 år, er noget af en tilnærmelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

For nogle år siden måske 5 til 8 år siden havde jeg netop bestilt tid hos Chantall på Cassiopiastars.

Efter at være blevet lukket ind i rummet kom der en kvinde ind i rummet og sagde at hun var Chantall - der var dog meget langt fra de billeder jeg havde set og til denne kvinde.

I dag tænker jeg at Chantall var blevet forhindret og telefon damen forsøgte sig som vikar :o)

Jeg har dog ikke siden haft mod til at bestille tid hos Cassiopiastars eller Chantall.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 50 minutter siden:

Hejsa

For nogle år siden måske 5 til 8 år siden havde jeg netop bestilt tid hos Chantall på Cassiopiastars.

Efter at være blevet lukket ind i rummet kom der en kvinde ind i rummet og sagde at hun var Chantall - der var dog meget langt fra de billeder jeg havde set og til denne kvinde.

I dag tænker jeg at Chantall var blevet forhindret og telefon damen forsøgte sig som vikar :o)

Jeg har dog ikke siden haft mod til at bestille tid hos Cassiopiastars eller Chantall.

 

Hvordan var oplevelsen så hos Chantall? Det lyder som om at du ikke syntes hun ikke var særligt tiltrækkende. Kan du forklare hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg tror slet ikke det var Chantall der kom ind i rummet.

Jeg havde forstillet med lækker kvinde i midt 30´erne, som annonceret og ind en uformelig størrelse slut 40 erne.

Jeg gik igen - det gør jeg altid hvis pigen ikke stemmer med billedet, så siger jeg at jeg kan se at billede og pige ikke stemmer overens og så går jeg stille og roligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...