Hop til indhold
Markild

Hvad elsker kvinder?

Recommended Posts

Gæst

Ja det er sjovt skruet sammen, jeg elsker en slank pige, med en dejlig fast røv, et par gode patter (for mig en håndfuld). øjne og et smil man ikke kan lade være med at kigge på.. elsker at pumpe indtil man kommer i en rus af, sperm, sved, træthed og udmattelse.. en følelse af kroppen er total nulstillet.. klar til ny kamp.. og bagefter en sød rar person bagved de smukke øjne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg elsker Maserati, men indtil videre må jeg nøjes med en mindre dyt ;-)

Ellers står diamanter, hvidguld, en god middagslur, orgasmer og bacon også ret højt på listen - jeg er egentlig ikke ret kompliceret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror kvinder elsker sol og en masser dejlige frække fyrer på en strand eller i en lukket have som jeg har :-)

Jeg hader sol. Lys og varme - fy for pokker.

Jeg hader frække fyre. Aner ikke hvad jeg skal stille op med dem.

Jeg hader strand. Al det liv og glæde - føj.

Jeg hader haver. Afslapning og hygge - wtf?!

 

Med elskelig hilsen,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker Maserati, men indtil videre må jeg nøjes med en mindre dyt ;-)

Ellers står diamanter, hvidguld, en god middagslur, orgasmer og bacon også ret højt på listen - jeg er egentlig ikke ret kompliceret.

Diamonds, Orgasms and Bacon. Det lyder som en sang nogen burde skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker. Fræk sex. Store pikke. Parfume/Makeup/shopping generelt. God mad. Godt selskab. Komplimenter.

 

xoxo C :-)

Stoore pik her smukke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader sol. Lys og varme - fy for pokker.

Jeg hader frække fyre. Aner ikke hvad jeg skal stille op med dem.

Jeg hader strand. Al det liv og glæde - føj.

Jeg hader haver. Afslapning og hygge - wtf?!

 

Med elskelig hilsen,

/Gina.

Ok men højere stiletter kan da bruges :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ELSKER: 

min mand...  

bacon.... og chokolade

mine katte... 

jeg NYDER: 

at give oralsex og modtage analsex med fremmede mænd.... helst en ny hver gang...  

jeg HADER: 

grænse-overskridere.... folk der ikke har respekt hvad enten det er fysisk eller på skrift. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror de fleste kvinder elsker sko ;-) 

Der skiller jeg mig ud... jeg elsker ikke sko!!! jeg går helst barfodet .. såsnart temperaturen er over 14 grader - så foretrækker jeg shoes off :):)  

Og jeg elsker bestemt heller ikke shopping....   eller dvs.... hvis jeg er i silvan eller stark eller sådanne steder - så er jeg ikke til at flå ud fra afdelingen med powertools.... der er ikke noget sjovere end at gå amok i dewalt og bosch maskiner... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaah ........ en Bavaria eller en Jeanneau på 45 fod med badestige :wink:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skiller jeg mig ud... jeg elsker ikke sko!!! jeg går helst barfodet .. såsnart temperaturen er over 14 grader - så foretrækker jeg shoes off :):)  

Og jeg elsker bestemt heller ikke shopping....   eller dvs.... hvis jeg er i silvan eller stark eller sådanne steder - så er jeg ikke til at flå ud fra afdelingen med powertools.... der er ikke noget sjovere end at gå amok i dewalt og bosch maskiner... 

DeWalt og Bosch? HmmmmPpppfffff Festool dur! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...