Hop til indhold
Gæst

Nudist område med mulighed

Recommended Posts

Gæst

Hej alle. 

Findes der en strand,  skov eller andet, hvor man kan slikke sol nøgen og der er mulighed for erotik.

Gerne Østjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ægte naturister hader den slags forespørgsler ;-)

 

Ja, men der er forskel på nudister og naturister. Det var nudister det blev spurgt til ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men der er forskel på nudister og naturister. Det var nudister det blev spurgt til ;) 

Nej der er ikke....nudisme var den gamle betegnelse...men fordi den jo fremhæver NØGENHEDEN....i alle sammenhænge, blev den erstattet med naturisme, der gør nøgenheden til en del af menneskets natur.

Naturister vil selvfølgelig tilpasse sig deres omgivelser... og tager afstand fra blufærdighedskrænkelse eller exhibitionisme ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fedt.  Kan i ikke diskutere jeres uenighed et andet sted.  Jeg havde et spørgsmål.  Måske forkert formuleret men er sikker på at den almindelige dansker fattede pointen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, det ser ud til at Naturist foreningen har nedlagt sig selv, eller har skiftet navn. Ved en hurtig søgning finder jeg to foreninger, begge med "naturist" i navnet, derimod ingen med nudist. 

Før i tiden, da jeg var ung :) var der faktisk en del forskel på disse to begreber og tilhørende foreninger. Nudisterne var ikke så skræmte for lidt kropskontakt, hvorimod naturisterne var noget mere "sekteriske" og tog hele naturen med ind i konceptet. Naturisterne beskæftigede sig også med rene produkter, økologi osv. Det ser ud til det er gledet lidt i baggrunden - meget i baggrunden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt.  Kan i ikke diskutere jeres uenighed et andet sted.  Jeg havde et spørgsmål.  Måske forkert formuleret men er sikker på at den almindelige dansker fattede pointen

Hyggesnak, evt Google det :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt.  Kan i ikke diskutere jeres uenighed et andet sted.  Jeg havde et spørgsmål.  Måske forkert formuleret men er sikker på at den almindelige dansker fattede pointen

Hvis du ser rundt i forum kan du finde en lignende tråd opretter kort før din. Der er link til steder du kan muntre dig :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. 

Findes der en strand,  skov eller andet, hvor man kan slikke sol nøgen og der er mulighed for erotik.

Gerne Østjylland

Det som du leder efter er vel egentlig en "swinger-strand"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...