Hop til indhold
Gæst

Et manglende t

Recommended Posts

Gæst

Det er ikke en stor ting, så admin kan jo se på det, når han har tid:

"Denne tråd er lukke for yderligere kommentarer."
Det burde være: "Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke en stor ting, så admin kan jo se på det, når han har tid:

"Denne tråd er lukke for yderligere kommentarer."
Det burde være: "Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer."

Skal gerne rette det, men jeg skal lige være med på hvilken streng taler vi om ? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke en stor ting, så admin kan jo se på det, når han har tid:

Den var alligevel stor nok til at du oprettede en tråd om det ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De to tekststrenge er blevet opdateret nu.

Med hensyn til de tekststrenge, som stadig mangler at blive oversat. Så oversætter jeg løbende flere tekster, men da der stadig mangler lidt over 5.000 tekststrenge at blive oversat. Kan der gå lidt tid, før alting er oversat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er forumsoftwarens standardmeddelse, så jeg tror admin skal pille i filerne.Den kan bl.a. ses her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/41218-profiler-der-kommer-retur/?page=3#comment-330759

Ja, fejl skal jo rettes ;)

Når du nu er så emsig med hensyn til retstavning, så bør du være mere omhyggelig med din egen stavemåde. Det hedder ikke standardmeddelse,

men standardmeddelelse. God weekend Charmeprins!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når du nu er så emsig med hensyn til retstavning, så bør du være mere omhyggelig med din egen stavemåde. Det hedder ikke standardmeddelse,

men standardmeddelelse. God weekend Charmeprins!

Jeg kan kun konstatere, at du er løbet tør for argumenter og noget fornuftigt at sige, når du begynder at svine mig til ;)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når du nu er så emsig med hensyn til retstavning, så bør du være mere omhyggelig med din egen stavemåde. Det hedder ikke standardmeddelse,

men standardmeddelelse. God weekend Charmeprins!

Meddelelse er vel sværere at stave til end lukket og hvis jeg ikke havde ordbog på min smartphone, så vil jeg også konsekvent stave det ord forkert ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

i stedet for al det ævl, vil jeg tilbyde Admin at oversætte 100 linier ad gangen, såfremt det er nogen hjælp, i så lang tid jeg orker at gøre det. For det er et stort og r.... kedeligt arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en ting, der altid har irriteret mig, og det er ordet "forum". En del skriver i flertal "forums", hvor det rettelig hedder "fora". Der stod også "forums", da den nye version af EG blev lanceret, men det er blevet lavet om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også at det er overdrevet at oprette indlæg om små slå eller stavefejl, men det er der jo ikke tale om her.

Det er da kun nyttigt at gøre Admin opmærksom på automatiserede fejl der går igen.

Men kunne det ikke være en ide med en frivillig gruppe af sprogkyndige, til at hjælpe Admin med de 5000 oversættelser?

Hvis nu 20 melder sig, så kunne de påtage sig at oversætte 250 tekster hver over de næste 3 - 4 måneder.

Kunne det være en mulighed at oprette de 5000 tekster i et forum som de frivillige kunne logge ind på, og så bare gå i gang med at oversætte fra en ende af.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...